کد خبر 1060315
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
اتوبوس نمایه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از مردم خواست هنگام سوار شدن به اتوبوس ها، فاصله‌های تعیین شده در اتوبوس را رعایت کنند.

به گزارش مشرق، محمود ترفع در حساب توییتری خود نوشت:

ما با تمام ظرفیت برای سرویس دهی از روز ۲۳ فروردین در خدمت شهروندان هستیم ولی امیدوارم شهروندان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی نوشت: در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر استفاده از ماسک و دستکش حتما رعایت فاصله های تعیین شده به ویژه در اتوبوسهای تندرو را مد نظر داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن .ف IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    45 10
    مردم هم رعایت کردند با این روند آخر تباستانم مهار نمیشه
  • مهدی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    30 10
    حتما مردم تهران انجام میدن... خنده داره. این طرح و رعایتش بیشتر شبیه یک فیلم تخیلی هست تا واقعیت.
  • رمضانعلی محمدیان IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    5 19
    بسم الله.باسلام.این مردم لیاقت شان بقدری بلند مرتبه است که شایسته و بایسته از طرف نوکران است تا با رایگان کردن خدمت برای دوره مراعات کرونایی تعداد دستگاههای اتوبوس را بیشتر کرده تا اصولا" صفی تشکیل نشود تا ازدحام ناشی از آن موجب هدر رفتن تدابیر فاصله و خدای ناکرده امکان تسری بیشتر و شاید حتمی بیماری شود و خدای ناکرده ضمن آن الفت مردم نجیب ایران اسلامی عزیز خدشه دار شده وبستر موش دواندن دشمن نقاب دار و ستون پنجم های خودآگاه و ناخودآگاه ممکن شده و بسیار محاسن دیگر که از شورای شهر و شهرداری ذیل نحله مدعی اصلاح طلبی بعید است و عکس آن بیشتر به ماهیت براندازانه آنها منطبق است هرچند این امر توسعه الفت و مهربانی در مساحت ملت شدنی است با استفاده بهینه از امکانات ذیروح وبی روح ارکان و نهادهای نظامی انتظامی دولتی و علی الخصوص در قالب بسیج و هیئات مذهبی و مساجد که یعنی خود خود مردم واقعی نه سلبریتی روحوضی کار کذاب فاسد راهزن اعتقاد و بیت المال اما و صد اما که این امور تدبیر وامید به حق لازم دارد که متاسفانه در جاهایی لنگ می زند.والسلام
  • امیر IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    30 29
    چشم، حتما رعایت میکنند! خداوکیلی تهرانی ها رو هنوز نشناختید؟!!!!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    8 8
    به جای ایت طرح هایی که در ایران و تهران قابلیت اجرا ندارد بیایید یک پیشنهاد به دولت بدهیم که برای تمام مشاغل مجاز به فعالیت ساعت کاری شناور به شرط هماهنگی با مسئول و رئیس شرکت را الزامی کنند که کارمند و کارگر نگران دسر رسیدن یه سر کلر نباشد و با شکسته شدن پیک اول صبح و عصر عملا پترو و اتوبوس خلوت شود تا فاصله اجتماعی رعایت شود
  • ابراهیم IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    مصخره بازیا چیه در میارین شما رسانه هستید باید صدای مردم باشید نه چرت و پرتا رو بیایید تیتر خبرتون کنید بزنید کجا بشینید کجا نشینید.کل دنیا تعطیل کردن همه جارو بعد رئیس جمهور مملکت ما نگران اقتصاد داغون کشور تا جان مردم مملکت
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    4 0
    با این طرح، یحتمل به هر شهروند در ماه یک صندلی و چه بسا یک مکان ایستادن اختصاص یابد! قبل رفتن به پسا کرونا، به پسِ فکر این ایده دهندگان شهرداری بروید، جز کره از آب گرفتن در هیاهوی ویروس چیزی نمی بینید، به این میگویند: استفاده بهینه از فرصت موجود برای پولی کردن صندلی و افزودن حجم موجودی قلک شهرداری، نیز گرفتن کره خالص محلی! از شیره جان شهروند اتوبوس سوار
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    8 1
    واقعا بدون تعصب می گم ولی تهرانی ها تقریبا ناهنجارترین گروه جمعیتی در تمام استان های کشور را تشکیل می دهند. رفتارهای تهرانیها در شهرهای مقصد گردشگری در مقایسه با گردشگران سایر شهرها بسیار ناهنجارتر است و عموما احترامی برای قانون و سنت و فرهنگ دیگران قائل نیستند. اونوقت شما توقع دارین به این روش فاصله گذاری احترام بذارن. مسافرت های تهرانی ها به سایر شهرها در اسفند وهفته اول فروردین باعث شیوع بیماری در استان های گردشگری شد وخسارتهای جبران ناپذیری به کشور وارد کرد. شهر تهران نیاز به یک اصلاح فرهنگی اساسی دارد.
    • امیر IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 0
      کار اکثر مردم تهران از فرهنگسازی گذشته. تا نباشد چوب تر ... !
  • ترسو IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    احتراما برو بینیم بابا ما خودمون طرحیم !!!
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    بنظر شما در ایستگاههای میانی مردم باید چند ساعت منتظر بمانند تا اتوبوسی بیاید که با این سیستم بتوانند سوار شوند . بچه بازی که نیست . حداقل چیزی بگویند که 1 درصد قابلیت اجرا داشته باشد.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 5
    فروپاشی قطعیت . به کوه و دشت و بیابان پناهنده بشید .
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    اتفاقا مردم خوبم رعایت میکنن ولی ایا اتوبوس به انداز کافی برای اجرای این طرح هست ؟ قطار مترو را کم کردن که مردم کمتر سفر کنن بخش خصوصی روش نظارت نیست تمام کارگر و کارمندش را می کشونه سر کار نتیجه اون شده ازدحام در مترو و ابوبوس، حالا بیا هی نقاشی بکش مردم خیلی خوبن مدیرانمان اکی‌سان تشریف دارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس