کد خبر 1060239
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
مربی کشتی

لیوبیستا پیشکو مربی کشتی اهل کشور مقدونیه از تجربه خود در درگیری با بیماری ویروس کرونا (Covid-۱۹) می گوید.

به گزارش مشرق و به نقل از یک سایت روس، لیوبیستا پیشکو که برای خیلی از کشتی گیران و مربیان داغستان روسیه شناخته شده است، در مورد تجربه خود از بیماری کرونا گفت: هفته پیش با اورژانس تماس گرفتم چراکه دمای بدنم بالا بود و نمی توانستم آن را پایین بیاورم.

وی ادامه داد: پزشکان برای من دارو تجویز کردند اما هیچ بهبودی حاصل نشد و در حالی که حالت تهوع داشتم دوباره با اورژانس تماس گرفتم و پس از انجام آزمایش در بیمارستان نتیجه تست ویروس کرونا من مثبت شد.

این مربی که هم اکنون در سوئد زندگی می کند، درباره احوالات خود در روزهای درگیری با کرونا گفت: وضعیت وحشتناکی داشتم، درجه تب من روی ۴۰ بود، نمی توانستم نفس بکشم و انگار سوزن ها ریه من را سوراخ می کنند. یک دستگاه تنفس مصنوعی به من وصل شد و از طریق لوله های وصل شده به داخل بینی ام اکسیژن دریافت می کردم. در آن لحظه از خدا مرگ خود را خواستم و گفتم اجازه دهد که من هرچه سریعتر بمیرم اما محبت و رحم خداوند شامل من شد و اکنون شرایطم بهتر است و کمی سردرد و درد عضلانی دارم ولی درجه حرارت بالای بدنم از بین رفته است.

این مربی کشتی در پایان خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در همه جا است، در خانه بمانید و از خود مراقبت کنید.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    57 0
    خدا تمام مریضان رو شفا بده. بیماری خیلی بده. قدر سلامتی رو ان شاالله بدونیم.
  • NL ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    13 7
    بر کمونیسم لعنت
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      4 2
      برات مثبت زدم و ایضا بر صهیونیسم و اذنابشان
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      0 0
      خدا شفات بده از بیماران کرونایی حالت بدتره نفله
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    6 0
    تبی داغ وعجیب را من هم تجربه کردم طوری زمین که می نشستم داغ وگرم بود گاهی یک طرف بدنم داغ وسمت دیگربدنم سرد بود درتمام این یکماه وبیشتر فقط غذا...و.سه وعده عسل باآب ولرم ....ومسکن پانصد ناپروکسن باعث کنترل دمای بدنم وبهبودیم شد حتی بیمارستان نرفتم چون نمیدانستم کرونا دقیقا چه علایمی دارد اما دریک اتاق خودم روقرنطینه کردم گاهی وبسیار اتفاق می افتاد ازخدا طلب مرگ میکردم اما چون خدا کمکم کرد رها شدم شاید کسی باور نکند اما روزهای اول یکنفر بخوابم آمد که شربت عسل دردست داشت و به من اشاره میکرد ازاین میخوری ؟! اول حالم بد بود خواستم بگم نه ! اما بعدازمکثی باسر اشاره کردم که یعنی میخورم ! البته وایتکس هم برای افراد ازخودکروناکمترنیست نزدیک بود وایتکس منوبکشه تا استفاده ازآن درخونه خوداری کردیم . خدانکند کسی بگیرد تجربه ای است که صبرایوب وتوان داوود و حکمت محمدی ص..میخواهد وگرنه فرد اگر به مرگ ازجنبه زیبایی آن بهتربودن آن برای خداپرستان فکرنکنه وصبورنباشه وبدنش نکشه فقط خدا میتونه نجاتش بده هرچند هروسیله وتوانی هم داریم ازخداست منظورم اینه که بخدانزدیکتر میشیم وباو ازدرگفتگو درمیاییم وعین یک دوست خودمونی باهاش درددل کنیم وکمک بخوایم تابهمون توجه کنه وراههای بهتری دراین شرایط بهمون بده ...کرونانشونمون داد خدا خیلی نزدیکه خیلی تواناومهربانه باما تعامل میکنه واین برای خودم من فرصتی شد به خدااز بعددیگری نگاه وتوجه کنم وبیشتر به اونزدیک بشم ومدام باید باخداخلوت کنیم . کرونا رحمتهایی هم داره که درکشون الان زیاد آسون نیست ولی خدابهم کمک کردومیفهمم این مربی چی کشیده
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 1
      شما ظاهرا آبادانی هستید!!
  • حمید IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    6 0
    تب وحشتناکی آدم را در بر میگیره و پایین نمیاد
  • عباس IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    بدن دردی طاقت فرسا و عود کننده که نقطه ثقل آن انتهای کمر بوده و به سراسر بدن ریشه می دواند، سردرد و سرگیجه ای شدید، حس دل آشوبه، دلپیچه و حالت تهوع، ناآرامی و هذیان در عین بیداری بر اثر درد شدید استخوان ها و حس سوزش در بیخ گلو و بالای ریه ها. داغ کردن ناگهانی کل بدن و تعریق شدید به نحوی که لباس ها به تن می چسبد، خشکی و تلخ شدن دهان، از دست رفتن حس بویایی و چشایی. این همه چیزی هست که من رو بیش از دو هفته درگیر کرد و با گذشت یک هفته از بهبود بیماری، هنوز تنگی نفس با اندک فعالیت، کمر درد و حس دلپیچه پا برجا است. بسیار بیماری سختی است. خیلی از علائم که به سراغ آدم میاد، در سامانه سلامت ذکر نشده. من بعد یک هفته تحمل درد طاقت فرسا و گمان اینکه اینها همه علائم آنفولانزا هست، نهایتاً در تماس با شماره 4030 فهمیدم که به کرونا مبتلا شده ام، البته بعد از انتظار 20 دقیقه ای پشت خط (نفر 35 بودم).
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 1
    مردم گشنن باید برن سر کار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس