کد خبر 1059925
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
سردار آزمون

مدیر برنامه مشهور فوتبال روسیه اعلام کرد مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در نقل‌وانتقال‌های تابستانی راهی لیگ اسپانیا خواهد شد.

به گزارش مشرق، آلکسی سافونوف درباره پیشنهادهای سردار آزمون و آینده این مهاجم ایرانی گفت: تصور می‌کنم آزمون در فصل تابستان به لالیگای اسپانیا می‌رود. فکر می‌کنم این بازیکن اکنون بیشترین شانس را نسبت به سایر بازیکنان زنیت برای جدایی دارد و خیلی مورد توجه سایر تیم‌های اروپایی است.

وی افزود: هرچند سردار آزمون در طول فصل کمی افت کرد اما در فصل تابستان با پول بسیار خوبی قابل فروش است. او یک بازیکن سرعتی است و قدرت سرزنی خوبی هم دارد. به طور کلی معتقدم آزمون، الکساندر کوکورین و فرناندز، 3 بازیکن کنونی لیگ برتر روسیه به راحتی در فصل تابستان قابل فروش هستند. با این حال همه‌چیز به شدت شیوع ویروس کرونا نیز بستگی دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 10
    اشهد ان لا اله الا الله و محمد بن عبدالله رسول الله دروغ است. آخرین قهرمانی ایران در آسیا ۴۵-۵۰ سال قبل است . الان ایران بازیکن تراز اول ندارد و برای همین این یارو سردار را علم کردین. هنوز یادمونه که گفتین میره اث میلان‌ آرسنال و ناپولی و ..... لیگ روسیه درجه ۳ هست. اگه واقعا بازیکن خوبی بود چند سال قبل میرفت. یارو با این شایعات میخواد خودشو بچسبونه به این تیمها. اونا هم زرنگن. گول نمی خورن. روسیاهی برای شما می مونه. شماها این انترها را بزرگ میکنید. همونایی که از مالیات شما برای خودشان خونه و ماشین میخرن که به شما پز بدهند
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 4
    این همونه که تو جام جهانی این پاش به اون پاش میگفت زکی
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام «قابل فروش هستند»!!! خیلی غم انگیزه که در مورد انسان ها ای جور صحبت بشه!!! یادآور زمان برده داری هست!
  • میثم سالاری منوجان IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 0
    ایشالا موفق میشه سردار و به یکی از تیمهای درجه یک لالیگا میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس