کد خبر 1059756
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
طرح ترافیک

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طرح ترافیک از ۲۳ فروردین ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

به گزارش مشرق، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره جزئیات اجرای طرح ترافیک در پایتخت هفته آینده اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران از شنبه ۲۳ فروردین طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو رد شد

وی افزود: از ساعت ۱۴ تا ۱۶ بعد از ظهر شهروندان فرجه دو ساعته خواهند داشت که از داخل طرح یک بار خارج شوند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ساعت کاری از روز شنبه توسط دولت که ۷ صبح تا ۱۴ اعلام شده، طرح ترافیک به صورتی در نظر گرفته شده که قبل از ساعت طرح بتوان وارد محدوده ترافیکی شد و در ساعت ۱۴ تا ۱۶ نیز امکان خروج باشد و این مسأله برای افرادی که با ماشین شخصی در محل کار حاضر می‌شوند مناسب است. همچنین سبب می‌شود تا ساعت ۱۹ بعد از ظهر افراد جهت تردد متفرقه وارد محدوده طرح نشوند.

حجت تأکید کرد: از روز شنبه شهروندان باید در کارت شهروندی خود حداقل ۵۶ هزار تومان اعتبار داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت طرح ترافیک برای آنها با ضریب یک حساب می‌شود و در واقع ۲۰ درصد به ضرر آنها خواهد بود.

وی گفت: هم چنین برای هفته آینده نیازی به رزرو طرح ترافیک نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نونوش پهلوان IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام ، کسانی که منزلشون داخل طرح هست چه کنن میتونن بین ساعت ۲ تا۴ یکبار وارد محدوده بشن؟
    • حسین IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      0 0
      هر سال اینقدر این رو میپیجونن که شش ماه طول میکشه سر دربیارن یه ده باری هم در راه خدا جریمه بدن واقعا چه مدیران دلسوزی یکی نیست بگه کرن دارین اینقدر این ور دستکاری میکنین یا متعمد پول مفت در آوردن هستن خدا ریشه درو دهاتی های نظر تنگ رو از سر مردم تهران یهو یا کم کم کم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس