کد خبر 1059653
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
بانک

ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری در مدت زمانی ۲۳ تا ۳۰ فروردین برای ارائه خدمات به مشتریان بانکی ۸ تا ۱۴ و برای روزهای پنج‌شنبه ۸ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

به گزارش مشرق، بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برای خدمات‌رسانی به مشتریان به منظور کاهش خطرات ناشی از اپیدمی ویروس کرونا و دورسازی آن از مراجعان بانکی و کارکنان ساعات کاری خود را متناسب با زمان کار دستگاه‌های اجرایی کشور از تاریخ ۲۳ فروردین تا ۳۰ فروردین اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

۷۵ درصد مشاغل از شنبه مجاز به فعالیت هستند

بر این اساس، ساعت شروع کار برای کارمندان اداری بانک‌ها و موسسات در ایام هفته ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴:۳۰ به پایان خواهد رسید و برای روزهای پنج‌شنبه ساعت پایان کار ۱۳ اعلام شده است.

همچنین ساعت شروع کار در ایام هفته برای مشتریان بانکی ۸ صبح الی ۱۴ و در روزهای پنج‌شنبه ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

براساس این بخشنامه، برای تسریع بیشتر در انجام امور مراجعان بانکی از این پس کلیه ادارات و شعب بانکی با حضور نوبتی دو سوم از کارکنان خود فعالیت خواهند داشت و یک سوم از آن‌ها در درجه اول از طریق دورکاری و در مرتبه دوم با استفاده از مرخصی نوبتی فعالیت خواهند کرد.

البته کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی همچنان تأکید دارد که مشتریان بانکی به منظور حفظ سلامت خود و پرسنل بانک،‌ حتی‌الامکان از خدمات الکترونیکی استفاده کرده و مراجعات حضوری خود را کاهش دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    4 1
    امروز کار بانکی داشتم رفتم دم بانک سپه وبسته بود. ساعت 12 و دو سه دقیقه بود. پنج شنبه هم نیست امروز. بقیه بانکها را هم تو مسیر دیدم که بسته بودن. پس بهتره بنویسی ساعت کار بانکها : هر جور دلشون بخواد.
  • حسینی NL ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    2 0
    باسلام ، بعضی بانکها ، مثلابانک صادرات شعبه شهرک لشکر مشهد اصلآتوجهی به بخشنامه ها نداره!
  • اکبر علی پور IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    امروز چهارشنبه بیستم فروردین نود ونه نود درصد بانکهای شیراز بسته بودن
  • هادی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    معنی دو سوم نیرو چیه وقتی بانکها همیشه برای به صرفه بودن با حد اقل نیرو کار میکردن و کارکنان زحمتکش شعب به سختی پاسخگو بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس