کد خبر 1058957
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
پوگبا

مدیران باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین حاضر هستند سه بازیکن خود را قربانی کنند.

به گزارش مشرق، باشگاه یوونتوس به منظور بازگرداندن پل پوگبا از منچستریونایتد به تورین ممکن است سه بازیکنش را در این راه قربانی کند. شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای این هافبک فرانسوی مطرح شده و گفته می‌شود دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید نسبت به جذب وی علاقه‌مند هستند، این در حالی است که به نظر می‌رسد او در پایان فصل اقدام به  ترک اولدترافورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تشکر پوگبا از کودکان بلوچستانی +فیلم

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا مدعی شد باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین مصمم است، برای همین حتی حاضر است سه بازیکن خود را بفروش برساند تا از این طریق هزینه جذب هافبک تیم ملی فرانسه را تأمین کند.

بر اساس این گزارش، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس سخت در تلاش برای یافتن راهکاری برای بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین با کمترین هزینه ممکن است. با توجه به شرایط اقتصادی یوونتوس در نتیجه شیوع ویروس کرونا، این باشگاه باید بودجه این کار را از طریقی دیگر فراهم کند.

یکی از بازیکنانی که ممکن است قربانی این ماجرا شود میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بانوی پیر است که مائوریتزیو ساری همین حالا هم رودریگو بنتانکور را به‌عنوان جانشین او در اختیار دارد. فدریکو برناردسکی، مهاجم ایتالیایی بانوی پیر هم نفر دومی است که به درهای خروجی باشگاه یوونتوس نزدیک است، این در حالی است که دژان کولوسفسکی از تابستان به ترکیب یووه اضافه می‌شود. داگلاس کاستا هم گزینه سوم برای جدایی از بانوی پیر به منظور هموار شدن مسیر بازگشت پوگباست.

یوونتوس در حالی در تلاش برای بازگردان این هافبک فرانسوی به تورین است که مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا اخیراً گفته بود قصد دارد بازیکنی بزرگ را به رئال مادرید ببرد و همین شایعه پیوستن پوگبا به کهکشانی‌ها را قوت بخشید.

بیشتر بخوانید

پوگبای ۲۷ ساله که تنها یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس