کد خبر 1058923
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
افشارزاده

بهرام افشارزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت که پیشنهاد این باشگاه به علی دایی در زمان مدیریت او صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره بحث پیشنهاد باشگاه استقلال به علی دایی برای هدایت تیم استقلال در زمان او و علی نظری‌جویباری اظهار داشت: نظری‌جویباری به استقلال خدمت کرد و شاید او مسائل را بهتر می‌داند، اما این اتفاق در دوران مدیریت من رخ نداده است.

وی افزود: دایی اسطوره فوتبال ایران و بهترین گلزن فوتبال ملی بوده است. او به‌عنوان مربی خوب کار کرده و نتایج ارزشمندی گرفته است، اما من به وی پیشنهادی ندادم.

بیشتر بخوانید:

بی‌میلی پیشکسوتان استقلال برای پست‌های مدیریتی

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک درباره شیوع ویروس کرونا نیز تصریح کرد: مردم باید در این شرایط بهداشت فردی را رعایت کنند تا خدای ناکرده اتفاق نیفتد. عدم توجه ممکن است اوضاع را وخیم کند. وقتی شخص رعایت کند و دچار بیماری نشود، دیگران نیز این بیماری را نمی‌گیرند. اگر رعایت نشود، با مشکلات عدید‌ه‌ای روبه‌رو خواهیم شد.

افشارزاده با اشاره به تعویق بازی‌های المپیک 2020 توکیو و یادآوری اینکه صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان پیش‌بینی تعویق این باز‌ی‌ها را می‌کرد، گفت: تعویق زمان برگزاری المپیک صد درصد بهترین تصمیم بود، چرا که هزاران ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کنند که با این شرایط تجمعاتی در سالن‌های مسابقات و غذاخوری اتفاق می‌افتاد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 2
    باشگاه درپیت استقلال
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    1 0
    جالبه همه تایید می کنند و همه هم تکذیب.آنچه که مسلم هست التماس آبی ها از علی دایی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس