کد خبر 1058915
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
نیمار

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید معتقد است نیمار، خصوصیات لازم به عنوان کسی که بتواند برای دیگران یک الگوی مناسب باشد را ندارد.

به گزارش مشرق، ویسنته دل بوسکه یک چهره فوتبالی معروف و شناخته شده اسپانیا و جهان است. مربی ای که رئال را به دو عنوان قهرمانی اروپا هدایت کرد و با تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد. دل بوسکه چند سالی است که بازنشست شده و به دور از فوتبال است.

او در مصاحبه جدید خود با موندودپورتیوو و در پاسخ به سوالی در مورد نیمار ستاره برزیلی سابق بارسا و حال حاضر پی اس جی گفت:« برای من، نیمار الگوی مناسبی برای هیچ فوتبالیستی محسوب نمی شود. البته که او بازیکن بسیار خوبی است و در فهرست من به عنوان یکی از 5 بازیکن برتر دنیای فوتبال هم قرار می گیرد ولی در زمین او همواره در پی فریب داوران است و بیش از اندازه تظاهر می کند.»

دل بوسکه در مورد اختلافات پیش آمده بین لوئیس انریکه و روبرت موره نو در تیم ملی اسپانیا گفت:« انریکه گفته بود که حس می کند توان بازگشت به نیمکت تیم ملی را دارد. او پستش را به خاطر درگذشت فرزندش ترک کرده بود ولی سپس تصمیم گرفت که به تیم ملی برگردد و باید به تصمیم او احترام گذاشت.»

دل بوسکه در مورد تعطیلی لالیگا به دلیل شیوع کرونا گفت:« باید لیگ های داخلی ادامه پیدا کرده و به پایان برسند تا قهرمان و تیم های سقوط کننده در زمین مشخص شوند. تحت هر شرایطی باید لالیگا تمام شود و این مقدم تر از هر چیز دیگری است.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس