کد خبر 1058907
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
تغییر قیمت عوارضی 4 آزادراه دولتی/ تهران- قم و کرج- قزوین 1200 تا 4800 تومان

طبق نامه سازمان برنامه و بودجه به وزارت راه بابت موافقت با افزایش قیمت عوارضی برخی آزادراه‌های دولتی،‌ قیمت عوارضی در آزادراه‌های تهران- قم و کرج- قزوین بسته به نوع خودرو از 1200 تا 4800 تومان تعیین شد.

به گزارش مشرق، سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به وزارت راه و شهرسازی با اصلاح نرخ عوارضی برخی آزاد راه‌های دولتی موافقت کرد.

در این نامه سازمان برنامه بودجه به وزارت راه و شهرسازی آمده است: اعضای شورای اقتصاد، عضو هیأت وزیراندر جلسه مورخ ۹۸/۱۲/۲۱ درخواست شماره ۷۲۶۱۱/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۳۹۸/۵/۱۶ وزارت راه و شهرسازی درباره اصلاح نرخ عوارض برخی آزاد راه‌های دولتی در سال ۹۸ مصوبه موضوع شماره ۸۹۸۱۹ مورخ ۱۳۹۳/۷/۲۹ شورای اقتصاد را به استناد بند (ب) ماده ۳۰ قانون وصول برخی درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین بررسی و به شرح زیر مشروط به رعایت موارد زیر مورد تصویب قرار داد.

بنا بر این گزارش در این نامه که ۱۰ فروردین امسال ارسال شده است، نرخ عوارض آزاد راه تهران- قم به طول ۱۲۵ کیلومتر ۱۲۰۰ تومان،نرخ عوارض آزاد راه کرج- قزوین به طول ۱۰۰ کیلومتر،۱۲۰۰ تومان، نرخ عوارض آزاد راه بندرعباس- بندر شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۱۲۰۰ تومان و نرخ عوارض آزاد راه کمربند جنوبی و غربی تبریز به طول ۳۵ کیلومتر ۱۲۰۰ تومان تعیین شد.

در این نامه ضرایب معادل عوارض برای سواری و وانت، ضریب یک، کامیون و مینی‌بوس ضریب ۲ (۲۴۰۰ تومان)، کامیون دو محور و اتوبوس ضریب ۳ (۳۶۰۰ تومان) و کامیون سه محور و بیشتر ضریب ۴( ۴۸۰۰ تومان) تعیین شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    کمربندی تبریز عوارضی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس