کد خبر 1058731
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
سردار آزمون

ستاره ایرانی زنیت معتقد است صیادمنش به زودی تبدیل به یکی از مهاجمان اصلی تیم ملی می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار آزمون دوشنبه شب در یک لایو اینستاگرامی به صحبت پرداخت که در جریان آن از اللهیار صیادمنش و رضا عنایتی تمجید کرد.

آزمون بعد از دیدن پیام اللهیار صیادمنش، خطاب به او گفت: چند وقت پیش با آقا وحید(هاشمیان) صحبت کردم و گفتم خیلی زود اللهیار تبدیل به مهاجم اول تیم ملی می‌شود.

او در ادامه خطاب به اللهیار اظهار کرد: تو استعداد خیلی زیادی داری و مطمئنا به زودی تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان تیم ملی می‌شوی.

بیشتر بخوانید:

چرا آزمون و جیوبا بهترین زوج خط حمله روسیه هستند؟

سردار آزمون در ادامه با دیدن پیام رضا عنایتی عنوان کرد: آقا رضا خیلی دوستت دارم. ۱۵ سالم بود که آرزو داشتم به تمرینات‌تان بیایم و شما را از نزدیک ببینم.

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ تصریح کرد: خدا را شکر چند وقت بعد، کنار شما تمرین کردم و از تجربیات‌تان بهره برم. فقط ای‌کاش در آن زمان و تمرین کنار شما، بیشتر یاد می‌گرفتم.

او درباره اقدام خیرخواهانه اخیرش که یک دختر ۸ ساله را به سرپرستی گرفته است، اظهار کرد: فردا به طور کامل راجع به این موضوع صحبت می‌کنم، اما از انجام این کار احساس خیلی خوبی دارم و تا پای جان، از او حمایت می‌کنم.

آزمون در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و توجه به قرنطینه خانگی گفت: لازم است تا همه ما کرونا را جدی بگیریم تا این ویروس لعنتی را خیلی زود شکست دهیم. امیدوار هستم مردم با برطرف شدن کرونا، سر کارهایشان بروند و همه چیز به روال عادی خود برگردد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس