کد خبر 1058699
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰
زندان نمایه

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با سوء‌استفاده از موقعیت کاری خود، اقدام به سرقت طلا و وجوه نقد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از خانه یک بیمار کرده بود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار " محمدکاظم تقوی" گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مقدار قابل توجهی طلا، وجه نقد و. .. از گاوصندوق خانه مسکونی اش ،دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید:

راز قتل پیرزن در سینه «ابراهیم تبر» ! +عکس


فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی در مشهد وارد عمل شدند و بررسی‌های اولیه آن‌ها حاکی از آن بود که سرقت از خانه مسکونی بدون هیچ گونه آثار تخریب روی قفل و بدنه گاوصندوق اتفاق افتاده است و این موضوع، فرضیه سرقت توسط فردی که به محل رفت و آمد و آشنایی کامل داشته است را قوت بخشید. سردار تقوی گفت: تحقیقات بعدی پلیس قطعات پازل پیگیری پرونده را یکی پس از دیگری پشت سرهم قرار داد و با توجه به بیماری همسر شاکی مشخص شد اقوام و آشنایان رفت و آمد چندانی با این خانواده نداشته‌اند و از سوی دیگر صاحب خانه برای انجام کارهای خانه و پرستاری همسر بیمارش، دو کارگر نظافتی و یک پرستار استخدام کرده که این افراد به خانه مذکور در رفت و آمد بوده‌اند.


این مقام ارشد انتظامی افزود: دو کارگر و پرستار خانه به عنوان مظنون به پلیس آگاهی هدایت شدند و تحقیقات از آن‌ها آغاز شد، اما اظهارات این افراد نیز گره‌ای از مشکل باز نکرد.


سردار تقوی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی با دقت نظر بیشتری تحقیقات خود را ادامه دادند و بررسی‌های آن‌ها نشان داد شاکی در اتاق همسرش یک دسته کلید از تمامی قفل‌ها و گاو صندوق مخفی کرده و پرستار هر روز ۱۲ ساعت در اتاق مذکور به سر می‌برده است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بررسی‌های کارشناسان با زیر نظر گرفتن فرد مظنون ادامه یافت و در بازجویی به عمل آمده از وی، او نتوانست به پراکنده گویی‌های خود ادامه دهد و اعتراف کرد با مشاهده دسته کلید وسوسه شده و اقدام به سرقت ۱۰ میلیارد ریال طلاجات و وجوه نقد از داخل گاو صندوق کرده است.


سردار تقوی با اعلام این که متهم به مراجع قضایی معرفی و بنا به احکام صادره روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی جا و ایجاد امکان دسترسی افراد به کلیدهای ساختمان و اسناد و مدارک پرهیز کنند و به خصوص افرادی که در خانه خود وسایل باارزش و گران قیمت دارند، به نصب دوربین‌های کنترلی و تجهیزات بازدارنده از سرقت‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    1 0
    "مثلی هست می گویند به دوچشم خودت اعتماد نکن"-به هرکسی نباید انسان اعتماد کند-بنده در اخرای اسفتد سال 96 قفل درب کوچه خراب بود-جهت تعویض قفل ساز اوردم ودرحرف هایم به ایشان گفتم داریم به مسافرت میرویم-رفتیم به شهرستان پیش اقوام که همسایه هاتماس گرفتن و گفتند دزد به منزلتان امده "همان قفل ساز باکلید قفل باز ووارد منزل ما شده بود-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس