کد خبر 1058698
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰
چاقو کشی نمایه

جوان خشنی که به اتهام چاقوکشی تحت تعقیب پلیس تهران بود، در مشهد آدم کشت و متواری شد.

به گزارش مشرق، عصر هشتم فروردین، اهالی خیابان توس ۱۴۸ در تماس با پلیس، از مشاهده پیکر خون آلود مردی خبر دادند که در یک کوچه بن بست و کنار دیوار منزل مسکونی افتاده بود. در پی دریافت این خبر، بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه واقع در کوچه گلشید عزیمت کردند و با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. دقایقی بعد گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز به همراه قاضی کاظم میرزایی عازم محل جنایت شدند و بدین ترتیب تحقیقات در این باره ادامه یافت. جسد مربوط به مردی حدود ۴۰ ساله بود که شکمش هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود و دستش نیز به دلیل شکستگی در گچ قرار داشت.


  با راهنمایی و صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، بررسی‌های تخصصی کارآگاهان به سرپرستی سرگرد حمید وحیدفر (افسر پرونده) آغاز و هویت مقتول مشخص شد. یکی از اهالی محل با بیان این که مقتول «عباس-خ» نام داشت به کارآگاهان گفت: او (مقتول) به طور مجردی در یک منزل مسکونی در انتهای کوچه بن بست زندگی می‌کرد و با یکی از همسایگانش قبلا درگیر شده بود. همین سرنخ کارآگاهان را به سوی منزلی کشاند که زن جوانی به نام «مریم» در آن زندگی می‌کرد. با آن که مقداری خون تازه در مقابل در حیاط ریخته بود، اما کسی در منزل حضور نداشت. کارآگاهان که با نظارت مقام قضایی همچنان به تحقیقات خود ادامه می‌دادند، به منزل یکی از خواهران مریم رفتند که در همان نزدیکی سکونت داشت. مریم که با دیدن نیروهای پلیس، رنگ از چهره اش پریده بود، درباره خون‌های ریخته شده مقابل منزلش گفت: من حدود نیم ساعت قبل یک خروس قربانی کردم اما از ماجرای درگیری در کوچه خبری ندارم!


 ادامه بررسی‌ها به سوی ۴ خواهری کشیده شد که در همان محل سکونت داشتند و شواهد موجود از اختلاف یکی از خواهران با عباس (مقتول) حکایت داشت.


بازجویی‌های فنی و تخصصی از خواهران مذکور ادامه یافت تا این که بالاخره «مریم» راز سر به مهر این پرونده جنایی را گشود. او گفت: عباس که به طور مجردی در انتهای کوچه ساکن است، همواره برای من ایجاد مزاحمت می‌کرد. هرچه از او می‌خواستم تا دست از این گونه مزاحمت‌ها بردارد ،فایده‌ای نداشت، تا این که ساعتی قبل زمانی که یکی از دوستانم به در منزلم آمده بود، دوباره عباس مزاحم من شد. من هم با یکی از خواهرانم تماس گرفتم تا بیاید و تکلیف مرا با او (عباس) روشن کند اما در همین لحظه برادرم «علی» که سرکوچه بود، متوجه موضوع شد و در یک لحظه تیغه چاقو را به شکم «عباس» فرو کرد. بعد از آن هم از محل گریخت و دیگر خبری از برادرم ندارم!


  تحقیقات میدانی قاضی میرزایی که تا پاسی از شب به طول انجامید بیانگر آن بود که «علی-ع» (متهم فراری) دارای سابقه چاقوکشی در تهران است و هم اکنون نیز تحت تعقیب پلیس تهران قرار دارد.  او که به عنوان آشپز در یک رستوران کار می‌کرد، طی یک نزاع صاحب رستوران را با چاقو به شدت مجروح کرد به طوری که فرد مجروح حدودیک ماه در کما بود. همچنین بررسی‌های بیشتر نشان داد او همسرش را نیز قبلا با ضربه چاقو مجروح کرده و گریخته بود.


در همین حال قاضی ویژه قتل عمد مشهد با صدور دستور انتشار بدون پوشش متهم در رسانه ها، از شهروندان خواست چنان چه اطلاعی از مخفیگاه وی دارند ،مراتب را با تلفن ۱۱۰، به پلیس گزارش بدهند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    13 3
    چرا هرچی خبر از قتل و جنایته از مشهد هست ؟؟تعمدی همه خبرهای بد رو از مشهد میزارید یا واقعاً وضعیت این شهر آنقدر خرابه
    • US ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      10 5
      شهر مهاحر پذیر برادران افغانی و عراقی و پاکستانی وضعیت فرهنگیش لاجرم بهم میریزه. .
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      3 1
      اینو من چند ماه یش گفتم
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      15 3
      در تهران وضع بسیار بدتر است اما ماموریت رسانه ها قداست شکنی از مشهد و قم است.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    خواهش میکنم بصورت ضربتی و با ورود سپاه برای کمک به نیروهای امنیتی اوضاع مشهد الرضا پایتخت دینی ایران اصلاح شود و واقعا خلافکاران این شهر بشدت و با شدیدترین شیوه ها سرکوب شوند ...همینطور در مورد تهران ام القرای تشیع جهان باید همین اقدام صورت گیرد
  • GB ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    6 1
    قوه قضائیه جان مادرتان به این ارازل رحم نکنید این حرام زاده ها رو باید اعدام سحرایی کرد یک عده مفت خور که احساس قدرت دارند در حالی که هیچ پخی نیستند بدتر از اینها یک عده نوجوان پفیوز هم برای ما شدن یل و گنده گوزی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس