رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید در بحران ایجاد شده نتوانسته به تعهدات خود در قبال هواداران میلیونی عمل کند.

سرویس ورزش مشرق - باشگاه رئال مادرید همیشه به عنوان یک الگو در امر باشگاه داری و مدیریت ورزشی در فوتبال مطرح بوده است و معمولاً در کنار نام چند باشگاه دیگر مثال مهمی برای حرفه ای بودن در امر تشکیل باشگاه هواداران و ارائه خدمات به هواداران میلیونی بوده است اما این باشگاه بزرگ ورزشی نیز مانند بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ جهان پس از شیوع ویروس کرونا دچار بحران و مشکلات عدیده شد.

تا اینجای کار چندان موضوع غیر منطقی به نظر نمی‌رسد، وقتی بزرگترین کشورهای قدرتمند جهان مقابل موجودی ذره‌بینی و البته میکروسکوپی به زانو درآمده اند باشگاه رئال مادرید هم شاید حق دارد بحران پیش آمده را منطقی جلوه دهد.

اما مشکل از جایی آغاز می شود که این باشگاه به وعده های خود عمل نکرده باشد و به نظر برسد که توان عمل به وعده های خود را داشته است. کارت هواداری در باشگاه رئال مادرید به مثابه یک کارت اعتباری بسیار ارزشمند است. بیش از پانزده فروشگاه زنجیره ای بین المللی در کشورهای مختلف جهان با باشگاه رئال مادرید قرار داد رسمی دارند. یک هوادار ژاپنی بین خدمات ارائه شده از سوی رئال مادرید با یک هوادار اسپانیایی تفاوتی مشاهده نمی‌کرد.

پس از شیوع ویروس کرونا متاسفانه هواداران میلیونی رئال مادرید نتوانستند از کارت هواداری خود استفاده کنند و این در حالی بود که باشگاه رئال مادرید باید طبق آن قوانین در شرایط بحرانی هم خدمات مناسبی ارائه می‌کرد.

اکنون روابط عمومی باشگاه رئال مادرید به هواداران خود پیغام داده که پس از رفع بحران کرونا حاضر است ضرر پیش آمده را جبران کند اما موضوع این است که هواداران رئال مادرید در چنین روزهای انتظار دریافت خدمات داشتند.

هیچ تخفیفی بابت داشتن کارت هواداری رئال مادرید در فروشگاه های پایتخت اسپانیا به هواداران ارائه نشد و این در حالی بود که باشگاه می توانست با کمی پیگیری به راحتی این امکان را به هواداران میلیونی خود در پایتخت اسپانیا بدهد.

از طرفی مقرر شد شرکت خصوصی اینترنتی طرف قرارداد با رئال‌مادرید در این روزها بسته های اینترنتی رایگان به هواداران ارائه دهد که این اتفاق هم رخ نداده و مشخص نیست باشگاه رئال مادرید چه پاسخی در این خصوص به هواداران خود خواهد داد.

حجم عظیمی از خریدهای اینترنتی هواداران رئال مادرید حتی در شهر مادرید هنوز از طریق پست به آنها نرسیده و باشگاه از اختلال در روند پست داخلی خبر داده که توجیه جالبی برای این بی نظمی نیست.

در شرایطی که بیش از ۱۰ هزار نفر در اسپانیا جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کلیوی به ۱۹ از دست داده‌اند و بیش از ۱۰۰ هزار نفر به این بیماری ویروسی مبتلا شده اند شاید پرداختن به این جزئیات چندان مهم نباشد اما رسانه های مادریدی از این بی نظمی های تاریخی باشگاه رئال‌ مادرید به راحتی نخواهند گذشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    1 0
    اگر هواداران گذشت کردند شما گذشت نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس