کد خبر 1058234
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
کرونا

مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۱ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در ایتالیا به ۱۵ هزار و ۳۶۲ نفر برسد.

به گزارش مشرق، با مرگ ۶۸۱ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا، مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۱۵ هزار و ۳۶۲ نفر رسید.

از سوی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته تست ابتلا به کرونای ۴ هزار و ۸۰۵ نفر دیگر در ایتالیا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در ایتالیا به ۱۲۴ هزار و ۶۳۲ نفر برسد.

بیشتر بخوانید:

شمار قربانیان کرونا در جهان از مرز ۶۰,۰۰۰ نفر گذشت

تا کنون از مجموع مبتلایان به کرونا در ایتالیا حدود ۲۱ هزار نفر بهبودی خود را بدست آوردند و ۳ هزار و ۹۹۴ نفر نیز در شرایط وخیم قرار دارند.

روند ابتلا و قربانیان کرونا در ایتالیا طی روزهای اخیر کاهشی بوده به گونه‌ای که این کشور در حال حاضر پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهانی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد اگر چه از نظر تعداد قربانیان این ویروس هنوز در صدر جهان قرار دارد.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲۹۳ هزار مبتلا به کرونا، بیشترین تعداد مبتلایان به این ویروس را در جهان دارد. از این تعداد بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس، حدود یک چهارم مبتلایان به این ویروس را در جهان دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    این افراد اگه الان نمی مردند، سال دیگه یا سالهای می مردند. آخرش می میرند. این سرنوشت ماست. چه سرنوشت تلخی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس