کد خبر 1058251
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
قانونگذار آمریکایی

رسانه های خبری از مرگ یک قانونگذار آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید خبر دادند.

به گزارش مشرق، یک قانونگذار جمهوریخواه آمریکایی به خاطر ابتلا به ویروس کرونای جدید جان خود را از دست داد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «باب گلنزر» قانونگذار ایالت «داکوتای جنوبی» ساعت ۸ صبح جمعه به وقت محلی در یک بیمارستان به دلیل کرونا جان خود را از دست داد. فرزند این قانونگذار آمریکایی این خبر را ابتدا در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. لحظاتی بعد نیز «لی کوالم» رهبر اکثریت سنا خبرمرگ باب گلنزر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

نقطه حداکثری فوت بر اثر کرونا در آمریکا به روایت ترامپ

این قانونگذار ۷۴ ساله آمریکایی از حدو دو هفته قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود. علاوه بر وی، همسر و برخی از نزدیکان گلنزر نیز به کرونا مبتلا شدند.

طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به بیش از ۷ هزار نفر برسد.

مقامات آمریکایی هشدار داده‌اند روزهای سختی در انتظار شهروندان آمریکایی قرار دارد و سناریویی که در انتظار این کشور است شبیه ایتالیا خواهد بود که با حدود ۱۵ هزار تلفات در میان مبتلایان به ویروس کرونا بیشترین تعداد قربانی مبتلا به این ویروس را در جهان دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 1
    خدا را شکر جان یک ملعون امریکایی را گرفت انشالله تمام سناتورهای جمهوری خواه کرونا بگیرند لعنت به روح خبیث و ملعون تمام سناتورهای جمهوری خواه مرگ بر ترامپ و پمپئو زنازاده
  • حیدر IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 3
    خون امریکائیان از اسیایی ها رنگینتر نیست چندین سال این امرییکاییان با ملت های مظلوم افغانستان،عراق،سوریه ،ایران با تولید وگسترش القاعده و داعش چه ها که نکردند الان با تولید کرونا توسط ترامپ زنا زاده دامن خودشان را گرفته خدا را شکر
  • تیلور IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    کاش کرونا جان خبیث ترامپ را گرفته بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس