کد خبر 1058057
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
تشکیل کارگروه اقتصادی در مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یازدهم

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از تشکیل کارگروه اقتصادی در مجمع نمایندگان این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن پیرهادی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه جلسات مجمع نمایندگان منتخب تهران در مجلس یازدهم به صورت مستمر در حال برگزاری است، اظهار داشت: البته پس از انتخابات کشور درگیر مسئله کرونا شد و اجتماع کلی نمایندگان منتخب تهران را نداشتیم.

وی با بیان اینکه جلسات منتخبان تهران در مجلس یازدهم در برخی مسائل و با رعایت مسائل ایمنی و به صورت محدود برگزار می شود، ادامه داد: اخیراً نیز چند تن از منتخبان تهران در مجلس آتی بازدیدی از حاشیه شهر و برخی از کارخانه ها و کارگاه های که درگیر مسئله کرونا بودند و به تولید دارو و مواد بهداشتی مشغول بودند، داشتند.

بیشتر بخوانید:

منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تعدادی از منتخبان تهران نیز جلساتی با گروه های جهادی داشتند، افزود: جلساتی نیز با خانواده های آسیب دیده و کمتر برخوردار داشته ایم.

پیرهادی با تاکید براینکه در ایام نوروز منتخبان تهران جلسات تخصصی نیز داشته اند، گفت:این جلسات با حضور 12 تن از منتخبان تهران در حوزه مسائل اقتصادی و گشایش در این زمینه برگزار شد و تشکل های سیاسی و صاحب نظران اقتصادی نیز نظرات خود را ارائه کرده اند و منتخبان تهران نیز مباحثی را آماده کرده اند که در حال کار بر روی آنها هستیم.

وی بیان اینکه کارگروه اقتصادی را در مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یازدهم را تشکیل داده ایم، اضافه کرد: منتخبانی که در حوزه اقتصادی صاحب نظر هستند در این کارگروه عضو هستند و در این کارگروه از نظرات تشکل های سیاسی و یافته های مرکز پژوهش های مجلس نیز استفاده می شود.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه اولویت مجلس یازدهم قطعا اقتصادی است چون مطالبه مردم این است، اضافه کرد: البته طرح ها و برنامه های از سوی منتخبان تهران در حوزه اقتصاد تدوین شده است که باید در مجلس آتی نظرات سایر نمایندگان در این زمینه اخذ شود و پس از چکش کاری آنها را اجرایی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    4 0
    قالیباف تیمش کشور درست میکنن ولی دیر اومدید خیلی دیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس