پرسش های دختر پاسخ های پدر - به نشر - کراپ‌شده

کتاب «پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر» اثری کوتاه و خواندنی در آغازین روزهای بهار 1399 پیشنهادی ویژه برای پاسخ به شبهات دینی در روزهای کرونایی است که توسط انتشارات «به‌نشر» منتشر شده است.

به گزارش مشرق، «وقتی زمستان، چادر سرد و سفید خود را می پوشید و آهنگ رفتن می کرد، صدای پای بهار از لابلای سنگفرش های شهر به گوش می رسید؛ و لحظه شماری می‌کردم تا سال نو از راه برسد و ساعت تحویل سال را با خانواده در حرم امام هشتم(ع) جشن بگیریم.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته، صدای پای بهار را که شنیدم، خودم را آماده استقبال از بهار کردم. برای من، بهار همیشه از حرم امام رضا(ع) می‌شد. با برادرم از بهار و ساعت تحویل سال و خاطرات سال‌های گذشته و صدای خاطره‌انگیز نقاره حرم می گفتم که برادرم گفت: امسال، ساعت تحویل سال، خانه خودمان می‌مانیم! گفتم چرا؟ گفت: چون حرم امام هشتم(ع) به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است! حتی نماز جمعه را هم تعطیل کرده‌اند و حتی داخل حرم هیچ مُهر و فرشی نیست که نماز بخوانیم، همه را جمع کردند. خیلی ناراحت شدم و با خودم فکر می‌کردم که مگر امام رضا(ع) نمی‌تواند این ویروس را از بین ببرد؟! مگر ما برای شفای بیماران مان به حرم نمی‌رویم؟! مگر حرم امام رضا شفاخانه نیست!!! و...»

کتاب «پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر» به کوشش جمعی از طلاب حوزه های علمیه به سراغ پاسخ هایی رفته است که در شرایط کنونی جامعه پاسخگوی سوالات عموم مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان است.
این اثر 23 صفحه ای که برای سهولت نیز در قطع جیبی توسط انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شده است، می تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای پاسخ به شهبات دینی در شرایط کنونی جامعه باشد.
در این کتاب پرسش هایی که این روزها از ذهن عموم در قبال شبهات دینی، تعطیلی اماکن مذهبی، نحوه برخورد منطقی متدینین با این مسئله، تقابل علم و دین، اهمیت مقدسات و شعائر دینی، توکل بر پروردگار متعال، مناجات و توسل به ائمه معصومین(ع) و... می‌گذرد، از سوی پدر خانواده در روزگار کرونایی به آنها پاسخ داده شده است.

یادآور می شود نسخه پی دی اف کتاب «پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر» از طریق شبکه های اجتماعی انتشارات به‌نشر و سایت های کتاب‌خوان به صورت رایگان قابل دسترسی و مطالعه است.

نسخه پی دی اف کتاب «پرسش های دختر؛ پاسخ های پدر»

کتاب دوستان می توانند  از لذت مطالعه این اثر به همراه 700 عنوان کتاب دیگر از انتشارات به‌نشر از طریق سایت این انتشارات به نشانی www.behnashr.com  و یا از طریق فضای اینستاگرام به‌نشر به نشانی @behtarinhaye_nashr از عناوین آثار مطلع شده و از طریق صفحه ثبت سفارش به نشانی @behnashr_sale سفارشات خود را اعلام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 1
    مخالفین بستن حرم ها همه طرفدار جریان شیرازی نیستند ولی عملا تفکرشان را از کانال های این فرقه گرفته اند اگر یک بار با ایشان صحبت کنید سطحی بودن تفکراتشان را میبینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس