کد خبر 1057996
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
دروگبا

صحبت‌های یک پزشک فرانسوی درباره انجام آزمایش درباره ویروس کووید 19 روی مردم آفریقا بسیار جنجالی شد و واکنش شدید ستارگان سابق فوتبال را در پی داشت.

به گزارش مشرق، دکتر ژان پل میرا، سرپرست بخش احیای بیمارستان کوشین پاریس در برنامه تلویزیونی شبکه LCI فرانسه صحبت‌هایی جنجالی انجام داد که این صحبت‌ها واکنش ستارگان سابق فوتبال آفریقا از جمله دیدیه دروگبا، ساموئل اتوئو و دمبا با را در پی داشت:

بیشتر بخوانید: 

فیفا تمام مسابقات در ماه ژوئن را لغو کرد

شاید کمی جنجالی باشد اما چرا نباید روی مردم آفریقا که ماسک و خدمات درمانی ندارند، تحقیقات و مطالعاتی در خصوص ویروس کرونا انجام گیرد؟ نظر شما چیست؟

دمبا با، ستاره سابق چلسی و بشیکتاش ترکیه در این خصوص در توییترش نوشت:

به غرب خوش آمدید، جایی که سفیدپوستان معتقدند برتر از سیاه‌ها هستند. این نژادپرستی و حماقت در حال عادی شدن است. وقت بزرگ شدن است. 

ساموئل اتوئو، مهاجم سابق اینتر و بارسلونا واکنش تندتری داشت:

حرام‌زاده‌ها! 

دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی نیز در این خصوص پیامی قابل تامل نوشت:

این کاملا باورنکردنی است که ما هنوز در خصوص چنین چیزهایی هشدار می‌دهیم. آفریقا آزمایشگاه نیست و آفریقایی‌ها، موش آزمایشگاهی نیستند. من این حرف‌های دروغ، غلط و البته نژادپرستانه را محکوم می‌کنم.  به آفریقا کمک کنید تا از شر ویروس کرونا نجات یابد. این ویروس در حال نابودی سلامت و اقتصاد مردم جهان است. 

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    3 0
    این متمدن های آزاد حقوق بشری، همونایی هستن که ظریف و روحانی رو بردن زیر پای اون اسب و اون تحقیر تاریخی رو در حق ملت ایران روا داشتن، البته فک نکنین این تیم مثلا ایرانی نمی دونستن این کار چه معنی ایی داره، یا اون اسناد چه عواقبی داره نه، اینا بزرگ شده ی همین سیستم هستن. اتفاقا همدیگه رو خوب می شناسن.. تاریخ برای اینده ی ایران حرفای زیادی واسه گفتن داره. آقای ظریف؟ به نظرت چطور ازتون یاد می شه؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس