کد خبر 1057481
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
روز طبیعت در قم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش ۳۸.۹ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور طی دیروز و بارش باران و برف در محورهای ۸ استان خبر داد.

به گزارش مشرق،‌بر اساس اعلام سازمان راهداری هم‌اکنون در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) ترددد وسایل نقلیه روان است.

محور چالوس دارای بارش برف و باران، محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی ناجا: مردم با در خانه ماندن فرهنگ اصیل خودشان را نشان دادند

عکس/ قرنطینه روز طبیعت در سنندج

عکس/ روز طبیعت در سایه کرونا

عکس/ مقابله با کرونا در روز طبیعت

سازمان راهداری از بارش باران و برف در برخی محورهای استان‌های البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، تهران و سمنان خبر داده است.

همچنین براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور طی شبانه ‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل 38.9 درصد کاهش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین 15.6درصد، اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 بوده و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    از ترس جریمه و خواباندن ماشین در پارکینگ، نیامدن بیرون ، باید همیشه اینطور با قاطعیت ، جریمه ، سخت گیری در داخل کشور جلوی این افراد رو گرفت، وگرنه با تذکر، لطفا، احترام،،،،، کار ب جایی نمیرسه
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 1
    یه امسال روز طبیعت بود .حداقل فضای سبز وجنگل و دریا از آشغال و آتش سوزی در امان بود .فک کنم آه و نفرین طبیعت و زمین باعث و بانی کرونا بوده .الان هم دعاگوشند.اگه یه ویروس هم ضد توپ وگلوله و سلاح سرد به وجود میومد که بشر دست از کشتار برمی داشت دیگه عالم گلستان میشد .
  • الاندلس IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    خوب انشاالله کرونا زودتر تموم شه چون من برنامه ریختم ماه دیگه برم استانبول صفا سیتی.هیچکی نمی تونه جلومو بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس