کد خبر 1057451
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
گل محمدی

قیمت رضایت‌نامه برای حضور در پرسپولیس رکورد فروش رضایت‌نامه در تاریخ فوتبال ایران را شکست.

به گزارش مشرق، در این که یحیی گل‌محمدی مربی خوبی است، شکی وجود ندارد، اما فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو مشهد اعلام کرد بابت دادن رضایتنامه به این مربی جهت حضور در پرسپولیس، ۶ میلیارد تومان از باشگاه تهرانی چک دریافت کرده است.

همین موضوع باعث ایجاد جنجال بزرگی در فوتبال ایران شد و حتی هواداران پرسپولیس هم اعتقاد دارند چنین مبلغی فقط برای دریافت رضایتنامه گل‌محمدی بسیار زیاد و دور از تصور است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست سابق پرسپولیس به قرارداد یحیی

یحیی غیر از این ۶ میلیارد، قرارداد جداگانه با کلی آپشن مختلف هم با باشگاه پرسپولیس منعقد کرده و حالا دیگر باید این شایعات را باور کرد که جذب او، چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان روی دست باشگاه خرج گذاشته است. آن هم در حالی که او یک تیم خوب و آماده که قهرمان نیم‌فصل شده بود را تحویل گرفت و کارش نسبت به بیشتر مربیان راحت‌تر به نظر می‌رسید.

با این حساب شهرخودرو بهترین فروش سال و شاید تاریخ فوتبال ایران را انجام داده و خریدار این رضایتنامه، محمدحسن انصاری‌‎فرد مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس بود. شهرخودرو بعید بود با یحیی قهرمان و حتی نایب قهرمان لیگ برتر شود، اما مدیران این باشگاه مشهدی موفق شدند بعد از رسیدن به آسیا، با فروش یحیی حداقل از نظر مالی سود زیادی ببرند و رکورد جدیدی را خلق کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    55 3
    ایرادی نداره وزیر پول را میده آقا چه سودی داره از جیب بیت المال دارید خرج میکنید این تیم ها را خصوصی کنید ببینم کی به پرسپولیس پول میده
    • روزبه IT ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 0
      واقعا اگه ملت نخواد دولت از بیت المال به این فوتبالیستها و سلبریتی ها پول بده باید کیو ببینن؟ کی قراره افتضاحات مدیریتی در باشگاهداری با هزینه ملت تموم بشه؟ واقعا منصفانه است باشگاهداری ورزشی از جیب ملت باشه؟
  • DK ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    28 4
    مشهدی ها معامله گران قهاری هستن
  • بختیار IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    18 0
    حکومت اسلامی مندوست ندارم از جیب من پول بدین چرا خصوصی نمیشن این تیم ها
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    23 0
    پرستارهای بدبخت که جونشون رو کف دستشون گرفتن و دو ماهه شب و روز با تمام وجود بخاطر نجات جان مردم فداکاری میکنن هنوز پول اضافه کار پارسالشونو نگرفتن اونوقت یک مشت زالوصفت به اسم فوتبال جمع شدن و دارن میلیاردی بیت المال رو غارت میکنن
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 0
      دقیقا درسته ، الان که باید به پرستارها و کمک پرستارها و کادر درمان نیم نگاهی بشود و از نظر مالی و معنوی ، آنها را حمایت کنیم ، 10 میلیارد تومان به یک مربی پول می دهند که چه شود ؟؟؟؟ هنوز تا بحث کرونا در بین مردم پیش نیاید ، هیچ شخصی قدر کادر درمان و پرستارها را متوجه نمی شوند . یه چیز بد اینکه حقوق امسال پرستارها با نرم افزار جدید کارگزینی ، به فنا خواهد رفت . مسئولان به گوش و به هوش باشید که پول کادر درمان و پرستارها ، خوردن ندارد .
  • هامون IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    17 0
    این مبالغ از هر نظر که نگاه بکنید درست نیست و با فرهنگ کار و تلاش و تولید مغایرت دارد .باید در فکر نان و تولید باشیم ؛ که خربزه آب است .
  • رضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    تیم حکومتی
  • ابوالفضل IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    ازسیستم فاسد بیش ازاین نمیتوان انتظارداشت.
  • مایکل IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 1
    فدراسیون سیاست خوبی داره پول بیت المال رو از خزانه دولت میگیره میده به دوتیم سوگلی مخصوصا چرتپولیس بعد سر تیم های شهرستانی رو با داور و هزاران ترفند دیگه میبره جام قهرمانی رو هم پیشکش میکنه ستاره ها و مربی های تیم های شهرستانی رو به هرقیمتی که شده واسه شون میخره از اون ور سرمربی تیم ملی رو وادار میکنه که بازیکنای این دوتا تیم رو برا بازیهای ملی دعوت کنه تا از طرف فیفا به خاطر حضور در جام جهانی یا آسیا براشون دلار بگیره.... تف به ذاتتون
  • ناشناس IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    بازم لنگی ها میان میگن استراماچونی یا فرهاد مجیدی قراداد زیادی داشتن از رو ک نمیرن این پرسپولیسی ها
  • احمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    یه جام هم بهشون بدین که تکمیل بشه .لنگیای بی ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس