کد خبر 1057375
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
ماسک نمایه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از ۲۷ میلیون عدد دستکش و ماسک در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح کشفیات پلیس امنیت اقتصادی و مقابله با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و پزشکی در ۲۴ ساعته گذشته اظهار کرد: همچنان مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در اولویت نخست مأموریتی پلیس امنیت اقتصادی قرار داشته و همکاری با سایر نهادها در توزیع سریع این اقلام با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تحویل تجهیزات مقابله با کرونا به وزارت بهداشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه لوازم بهداشتی و انبارها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۸ میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی شامل ۲۷ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۷۷ عدد انواع دستکش و ماسک، ۳۵ هزار و ۷۶۶ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف کرده‌اند و همچنین ۱۵۱ مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.

وی با بیان اینکه لوازم بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تحویل می‌شود، گفت: در این رابطه ۵۰ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی افزود: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است و با مد نظر قرار دادن شعار سال به نام "جهش تولید" به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز و احتکار قاطعانه با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه می‌کند.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 6
    دروغ دروغ ....
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 0
      باشه تو راست میگی
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 0
      دیوونه دیوونه ...
  • من SY ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    احتکار اقلام بهداشتی ممورد نیاز مردم در این شرایط ، از حرومزادگیه . ابن الحلال در سختی ها به داد همنوع و‌هموطنش‌میرسه. اف بر این جماعت پول پرست
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    هی کشف میکنند هی پیدا می کنند اما کجا میره ....الله اعلم لابد از انبار یکی از ما بهتران سر در میاره ......وگرنه اینهمه کشف اینهمه تهیه وساخت پس ای دستکش و ماسک و ......کجا میره
  • DE ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    فقط 2تا از این ماسک ها بچپانید در حلق محتکر تا سقط بشه بره به درک .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس