کد خبر 1057369
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
مارسلو

باشگاه یوونتوس در وضعیت خوبی برای به خدمت گرفتن مدافع برزیلی کهکشانی‌ها قرار دارد.

به گزارش مشرق، نشریه فرانسوی «Le 10 Sport» گزارش کرد باشگاه یوونتوس در وضعیت بهتری از سایر رقبا از جمله تاتنهام برای به خدمت گرفتن مارسلو از رئال مادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو قرار دارد. به نظر می‌رسد یوونتوسی‌ها قصد دارند با جذب مارسلو، سمت چپ دفاع خود را به او بسپارند.

این مدافع 31 ساله بازی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) را هم جزو گزینه‌های پیش روی خود دارد، اما یوونتوس محتمل‌ترین مقصد او در صورت ترک سانتیاگوبرنابئو خواهد بود، جایی که می‌تواند دوباره با کریستیانو رونالدو که رابطه نزدیکی با او در رئال داشت، همبازی شود.

فرلان مندی این فصل به نوعی جای مارسلو در ترکیب اصلی سفیدپوشان مادریدی را گرفته و همین ممکن است این مدافع برزیلی را برای ترکیب رئال در پایان فصل جاری ترغیب کند. گفته می‌شود زین‌الدین زیدان قصد دارد دیوید آلابا از بایرن مونیخ را جانشین مارسلو کند.

مارسلو که از سال 2007 در رئال مادرید حضور دارد و قهرمانی متعدد از جمله چهار قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در سال 2022 به پایان می‌رسد.

پیش از این پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داده بود، باشگاه یوونتوس نسبت به جذب اشرف حکیمی علاقه‌مند است و مدافع مراکشی رئال مادرید را گزینه خوبی برای قرار دادن در پست دفاع راست تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری می‌ببیند، این در حالی است که راه‌راه پوشان تورین پس از جدایی دنی آلوز از این تیم در سال 2017 مشکلاتی در این پست داشته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس