کد خبر 1058855
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
هری کین

یک رسانه ایتالیایی فاش کرد یوونتوس برنامه خوبی برای جذب کاپیتان ملی پوش تاتنهام هاتسپر آماده کرده است.

به گزارش مشرق، با اخباری که رسانه ها گزارش می کنند، هم اکنون این احتمال وجود دارد هری کین بتواند پیراهن بیانکونری را به تن کند.

بعد از آنکه فوروارد ارزشمند هاتسپر در مصاحبه ای عنوان کرد امکان رفتن به تیمی دیگر را دارد، بحث در مورد مقصد بعدی او بالا گرفت.

بیشتر بخوانید:

مشتریان واقعی هری کین

رسانه ها در روزهای گذشته از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان تیم های که می توانند وی را در اختیار بگیرند، نام بردند. اما اکنون خبر می رسد یوونتوس نیز توانش را برای خرید وی محک می زند.

طبق اعلام سایت کالچو مرکاتو، یوونتوس برای جذب کین برنامه ریزی کرده است. این رسانه افزود هر چند اوضاع ناشی از بحران کرونا، فشارهای مالی زیادی را بر «بانوی پیر» وارد می کند، اما یووه قادر خواهد بود که کین را از هاتسپر به خدمت گیرد.

البته برای رسیدن به چنین فورواردی، باید روی پرداخت حداقل 12 میلیون یورو در سال به عنوان دستمزد حساب کند. همینطور برای جلب نظر تاتنهام نیز رقمی حدود 120 میلیون یورو پرداخت کند.

هری کین در فصل جاری که اکنون چند هفته ای است به خاطر شیوع کرونا متوقف شده و آینده ای مبهم دارد، موفق شده 17 گل در 25 مسابقه بزند. البته او 2 پاس گل نیز داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس