کد خبر 1057160
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
کرونا| رکورد شمار مبتلایان روزانه در آمریکا جابه‌جا شد

همزمان با افزایش انتقادات از دولت فدرال آمریکا به دلیل واکنش دیرهنگام به شیوع ویروس کرونا، شمار ابتلای روزانه به این ویروس در این کشور شاهد افزایش بیش از بیست‌هزار نفری بود.

به گزارش مشرق، تعداد مبتلاهای روزانه ویروس «کووید۱۹» در آمریکا هر روز در حال بیشتر شدن نسبت به روزهای قبل است و طی بیست‌وچهار ساعت گذشته نیز این رکورد جابه‌جا شد.

بر اساس آمار اعلام شده در وبسایت دانشگاه «جان هاپکینز»، از روز گذشته تا کنون ۲۴۳۸۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

همچنین طی بیست‌وچهار گذشته ۷۳۲ آمریکایی نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در آمریکا به ۱۸۸۱۷۲ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۸۷۳ نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان آمریکایی، فقط ۷۰۲۴ نفر بهبود یافته و و تا کنون ۱۷۷۲۸۵ مورد فعال ابتلا به کرونا در ایالات متحده وجود دارد.

دکتر «دبرا برکس» هماهنگ‌کننده کارگروه کروناویروس کاخ سفید بامداد چهارشنبه گفت این کارگروه تخمین زده حتی اگر دستورالعمل‌های کنونی فاصله‌گذاری اجتماعی هم رعایت شود، ویروس «کووید۱۹» می‌تواند ۱۰۰ هزار تا ۲۴۰ هزار قربانی روی دست دولت آمریکا بگذارد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز با بیان اینکه اوج شیوع ویروس کرونا در این کشور طی دو هفته آینده رخ می‌دهد، گفت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی طی ۳۰ روز آینده موضوع مرگ و زندگی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 24
    اگه واقعاً آمار درست توسط بعضی از کشورها منتشر بشه اون موقع خواهید دید که آمریکا در صدر نیست نمونه آن ترکیه و روسیه و بقیه و شاهد اون ترکیه با وجود داشتن بیماران زیاد کرونایی آن را پنهان میکرد و یکدفعه این همه شد خیلی از کشورها شدیداً در حال پنهان کاری و سانسور هستن
    • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      2 0
      حالا فکر کردی این آمریکا الان این آماری که میده درسته؟!! تا چند روز پیش یادت نیست ترامپ مسخره میکرد این ویروس رو ...!
    • عبدالله مومن IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      2 0
      نازنین. اینقدر فداکاری و جانبازی و سربازی تو برای ترامپ. شگفت انگیز است. هههههههههههه
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 0
    باید بیشتر دعا کنید که تلفاتش بیشتر شود. دم تکان ندین با عنوان کمک به مردم و نه دولت امریکا که لقمه بیاندازد و زن و بچه و اموالتان را ضبط نکند. درمانش را دارد. هذفش کاهش افراد پیر است. اگر ملکه و مرکل و پاپ و اقوام سیاستمدارش مردند انگاه قبول کنید که ویروس تولید خودشان و چین نیست.
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 0
    اگر سردمدارن پیر در ملل مختلف شامل ترامپ و مرکل و پاپ و رهبران بودا در چین و میانمار و مهره هایشان مردند یعنی پدیده ناخواسته است ولی اگر نمردند یعنی تولید شده توسط چین یا امریکا و انگلیس و امثال ان است و درمانش را دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس