کد خبر 1057124
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
پایتخت

سیروس مقدم گفت: قسمت‌های آخر و فینال پایتخت طلب مخاطبین از ماست که در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا... به محضر مردم عزیز تقدیم می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت درباره مشکلات تولید این مجموعه با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: فیلمبرداری پروژه پایتخت علیرغم حوادث و اتفاقات ماه های پایانی سال گذشته، طبق برنامه و زمان بندی توافق شده با موفقیت پیش می رفت. هیچ کدام از آن اتفاقات ناگوار تاثیر سویی بر روند کار نگذاشت تا اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا، استان مازندران و شهر شیرگاه هم مثل دیگر شهرهای کشور و تمامی دنیا تحت تاثیر گسترش این بیماری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تشکر محسن تنابنده از نساجی قائمشهر +عکس

وی افزود: ما از اواخر بهمن ماه و تمامی اسفند را علیرغم خطرات و نگرانی های گروه و خانواده هایشان به کارمان ادامه دادیم. تهیه کننده محترم خانم الهام غفوری کلیه تمهیدات بهداشتی و پزشکی را به کار گرفت. با اعزام یک تیم پزشکی مجرب از بیمارستان نیکان تهران و کلیه وسایل استریل و بهداشتی (ماسک، دستکش، روکفشی، مواد ضدعفونی کننده و ...)، قرنطینه محدودی را برای گروه اعمال کردند. لوکیشن ها، محل اسکان گروه، وسایل صحنه، لباس ها و ... همگی ضدعفونی و هر روزه مراقبت می شد.

مقدم اظهار کرد: از زمانی که وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر نهادهای ذیربط اعلام نمودند که دیگر تجمعات، نزدیکی افراد به یکدیگر و ... بایستی کنترل شود، ما هم طبیعتا از این قاعده و قانون مستثنی نبودیم.

کارگردان «پایتخت» اضافه کرد: از آنجایی که قسمت هایی از فینال و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه ای مربوط می شد و بخش های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می پرداخت، حتما می باستی در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می افتاد. با توجه به تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علیرغم میل باطنی مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش ۱۵ قسمت پایتخت برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

سیروس مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که شیوع ویروس کرونا جهانی شده و بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی و سریالی در حال ساخت و تولید در ایران و جهان متوقف شده است. خانواده های تیم پایتخت مثل دیگران، نگران فرزند، همسر، والدین شان و ... هستند. هر تردد و تجمع با مورد و بی مورد به منزله شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین پایتخت در ۱۵ قسمت طبق قرار و تعهدش در تعطیلات نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما می باشد که ان شاءالله در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی نمودند، تیم پایتخت گِرد هم جمع شده و فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا ... به محضر مردم عزیز تقدیم می کنند.

مقدم در پایان یادآور شد: این مژده را به مخاطبین پایتخت می دهم که قسمت های پایانی مثل همیشه با قدرت، مفرح و جمع شدن دوباره خانواده گِرد هم انجام می پذیرد. در پایان از صبر و حوصله و همراهی و سعه صدر مدیران تلویزیون، دولتمردان و مردم عزیز سپاسگزارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    تو قسمت امشب واکنش بهبود به امدن دوست دختر بهتاش به در خانه بهتاش فقط این بود که این بهتاش چقدر عوض شده ایا این فرهنگ ایرانی اسلامیه هدف از نمایش رابطه بهتاش با دوست دخترش چیه رگه هایی از افتضاحات سریال تا ثریا دیده میشه جذابیت سریال دلیل بر نا دیده گرفتن این موارد نباید باشه
    • US ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      1 0
      تا یه حدی باهات موافقم. البته من خودم دو قسمت ازش دیدم. اما یه سری صحنه ها و گفتگوها برام واقعا جای تعجب داره. من نمی خوام در مورد خوب یا بد بودن چیزی که گفتی قضاوت کنم اما وظیفه ی رسانه اونم در این سطح اینه که فرهنگ بسازه، اخلاق جا بندازه( با توجه به پیشینه ی تاریخی و فرهنگی اون جامعه)، نه اینکه در مورد اتفاقات موضع ضعف و تسلیم از خودش نشون بده. آقای سینما، آقای تلویزیون شما باید بیایی ساختار بسازی.
    • US ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      7 5
      نویسنده به چی متوسل شده برای نوشتن فیلمنامه؟ فرهنگ ناموسی چندهزار ساله ما رو خنجر میزنند با این رفتارها
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      3 6
      شمار '8 یعنی مغزت به اندازه سنجاقک هم کارایی نداره! بابا کی به تو پول میده؟! نیا خبرهای مشرق رو نخون هر دفعه یه مدل، ملت رو میخوای نا امید و اذیت کنی. روانی. پارانوئید حاد داری.
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      3 2
      دوازده و هشت دقیقه بعید میدونم مسلمان باشی.
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      3 2
      اتفاقا نشون داده بهتاش سو استفاده گر هست و کارش خطاست. تو گیجی انگار.
    • منصور IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      1 0
      خوشم میاد همه نگاه میکنن و ایراد میگیرن... خب تو که میبینی سریال مشکل داره نگاه نکن.... خودت چرا نگاه میکنی؟
    • IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 1
      بهتاش واقعا بی ادب و تهوع آور
    • IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      این منافیقن آلبانی چرک و حقیر، چقدر منفی زدند به این نکته‌ی کاملا مثبت. بخورید حالا ... لعنت الله علیکم الی قیام یوم الدین
    • حسین IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      واقعا برا صداوسیما متاسفم...............
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      ببین 0.8!!!!! واقعا اسمت رو خودته!!!!! دو صفر هشت! لایعقلون تو هستی سریال شاید وقتی دیگر رو میداد همش از دزدی و جنایت و قتل و فساد بود..... میبی بسته به این داره که چی ببینی. سریال پایتخت نمایش حرص و آز آدمهایی معمولی هست که ما بهشون میخندیم تا خودمون شبیه اونا نباشیم. بدیهای اینا کنار خوبیهاشونه. اگه سریالی راجع به یه دزد پخش بشه میری دزدی؟ چقدر حقیری واقعا. علیخانی بیچاره برنامه ماه عسل میسازه بسیار زیبااااا و با کیفیت و معنوی. باز امثال تو میاین خدعه و حیله بکار میبندین تا برنامه تعطیل شه. فی قلوبکم مرض!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      پایتخت خیلی بی محتوا جا نیفتاده ورفتارهای بی ادبی بهتاش در مقابل بزرگتر ادم را خسته میکنه قبلا احترام نقی به بابا پنجعلی جا افتاده وهدفمند بود وبه دل می نشست جای خالی خشایار الوند خیلی احساس میشه
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      تو جزو دار و دسته متوهمین توطئه نیستی؟؟
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      در روزگاری نه چندان دور قرار بود صدا و سیما دانشگاه فرهنگ اسلامی باشد. حالا افتخار می کنند و یک عده برایش کف می زنند که تنها هدفش جلب مخاطب به قیمت ابتذال است.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      1 0
      جالبه كه توجيهشون براي اين پرده دري ها و هنجار شكني ها نمايش زندگي عادي مردم است!!!والله من يك ادم عادي از قشر متوسط جامعه هستم نه در خانواده خودم و نه در خانواده همسرم و نه حتي در دوستان و اشنايان نديده ام كه دختري با ماشين در خونه يك پسر نامحرم بره و بي پرده گپ بزنه و دعوا كنه !!تازه در تهران!!نميدانم شايد در شهر هاي كوچك اين مسائل حل شده و همه گير شده و اقاي مقدم و تنابنده خبر دارند و ما نميدانيم!!!!!
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      كاش جذابيت داشت !!!يك ساعت فقط حرف و حرف و حرف!!نمايش راديويي را ميماند مثلا اين سريال تلويزيوني!!
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 0
      اتفاقا اینها دنبال جا انداختن همین روابط غیر انسانی و غیر شرعیند. اینها دنبال هوا و هوس بیننده های از جنس خودشان هستند. این روابط را هم معمولی می دانند چون آدم معمولی از نظر اینها باید فاسق و بی بند و بار و دروغگو و سو استفاده چی و...باشد. البته همین آدم اگر غافلگیر هم شد باید بگوید یا ابالفضل!!!
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 0
      ۰۱:۰۴ هرکس نقش خود بیند در اب به یک روانپزشک مراجعه کن
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    ضدفرهنگی ترین و بدترین مجموعه چند سال اخیر بود. مجموعه ای پر از بدآموزی، شوخی های زشت و تکه کلام های انگلیسی
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 5
    8 دقیقه منافق دست از سر تلویزیون ملی بردار!!!!! به مردم دهن کجی نکن!
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    2 6
    دست همه عوامل پایتخت درد نکنه. انشاالله تا انتها همین طور قوی پیش میره. دل خونواده ها رو شاد کردین.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 8
    اینبار سگهای ترامپ به رسانه ملی حمله کردن. لعنت بر شما!!!!
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 5
    نویسنده 0.8 دقیقه یه آدم مریض هست. منحرف. از شبکه های من و تو یا سعودی. اینبار با حرفهای مذهبی نما اومده جاهل و گمان میکنه هر چه به خودش مثبت بده میتونه کتمان کنه که میلیونها ایرانی طرفدار سریال پایتخت هستن. سریال تنها به عشق مدافعان سلامت ساخته شده و بسیار قوی بوده تو بین همه سریالها.
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 4
    جناب مقدم و تمام بچه های سریال! انشالله در پناه خدا باشین. و انشالله این بیماری از سر کشورمون دست بر میداره. تشکر از زحماتتون.واقعا عالی کار کردید.
  • BE ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 6
    جناب کارگردان الان که ۱۲ قسمت پخش شده و از مردم بازخورد گرفتی که گند زدی اومدی این حرف هارو داری میزنی.
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    فیلم سینمایی زیر نور ماه داستان زندگی استاد علی صفایی حائری عارف مجاهدی بود که به یک دختر برمیخوره که تن فروشی میکرد و نشون میده چقدر تلاش کرد رنج مردم رو از نزدیک ببینه و کمک کنه. نمی دونم این انسانهای کم شعوری که علیه سریال جبهه میگیرن چه هدفی دارن. فقط میدونم جایی در قلب مردم ندارن. آدمهای به شدت منفور و حقیری هستن که درگیر توهماتن. اگه قرار به این مهملات باشه از حرف همه میشه یه چیز در آورد که کلاملا میزان میزان خط کشی شده نباشه.
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    درود بر عوامل سریال پایتخت. اون منافقی که آمده و فکر کرده با مهمل نویسی علیه سریال، حس خوبی بهش دست میده باید بدونه خییییییییییییلی مریض و پلیده.
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    چقدر زشتن افرادی که ادای فهمیدن رو درمیارن و هیچ عرضه و مبلغی جز تهمت ندارن. تمام کارتون های صدا و سیما خارجی هست. چرا؟ چون نمی سازیم. چرا؟ داریم متخصص! اما کم هست! و باز برای اینکه یه عده کثیری مفت خور داریم که فقط بد میگن و اما کاری هم جز مهمل گفتن و نق زدن بلد نیستن. بله حرف مفت برای ارائه بسیار دارن. در عمل هیچند. یک صفر دو گوش! آخر عاقبت این مفت خورها هم معمولا تفریط در عمل هست.
  • حامد IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    همون بهتر که همین جا متوقف بشه. سریال به شدت افت کرد. داستان ضعیف و آب کشی شده و در واقع بی داستان بودن. مکالمات دو نفره بی خاصیت طولانی. محتوای شرم آور. بد آموزی. اهانت به اهدای عضو و احکام شرع. خارج شدن فیلم نامه از مدار منطق. خانواده نقی معمولی هم خانواده خلاف کاران معتادان مواد فروشان دروغ گویا ریاکاران و پست فطرتان و افراد دارای روابط نامشروع شد. موضوعات خنده فیلم هم تکرار مکررات فصل های قبلی است که بی مزه و جوک تکراری شده اند. احتمالا فوت نویسنده و پر رنگ شدن تنابنده در نویسندگی این سریال موجب این شدت از افت سریال شد.
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    انشالله شر ویروس کرونا کم بشه و زندگی عادی بدون استرس به همه برگرده. با تشکر از زحمات کارگردان محترم آقای سیروس مقدم و خانم غفوری :))
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    بسیار امیدوارم یه پایان جذاب غیر مترقبه براش طراحی کنن. آخرش باید ناب باشه و با کیفیت.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    خطاب به عیبجوها باید گفت در همه چیزی هنر و عیب هست عیب مبین تا هنر آری بدست. به شخصه طرفدار سریال پایتختم و امیدوارم این سریال ادامه دار باشه.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    يعني اين سريال مزخرف چن سال ديگه بايد ساخته شه!!!عوامل اين سريال سالها بايد نون بخورن
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    تاسف آور است که صدا و سیمایی که باید دانشگاه آموزه های فطری و انسانی و اخلاقی و اسلامی باشد تبدیل به یک بنگاه دلقک سازی و تولید سلبریتی شود که رفتارهای ناهنجار و هنجار شکنی را سرلوحه کار خود دارند.
  • ابرج IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    ای کاش پرونده این سریال برای همیشه بسته بشه ! واقعاً فصل ۶ این سریال مناسب خانواده و بخصوص کودکان نیست ! مرحوم خشایار الوند خیلی خوب قصه این سریال را مناسب فرهنگ ایرانی می نوشت و نکات آموزنده زیادی داشت . اما متأسفانه نویسنده های جدید سریال را از ریل خود خارج کرده اند..
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    کل استدلالات حامیان سریال مبتذل پایتخت: 1- واقعیت جامعه است! 2- تو نمی خواهی نگاه نگن! کل پاسخ ما: 1- مشکلات خانوادگی شما به جامعه ربطی ندارد. 2- حرف تو مثل این است که بگویی من کرونا را پخش می کنم اما تو مریض نشو. جامعه که فاسد شد هیچ خانواده ای در امان نخواهد ماند.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    چرا یک سریال بی محتوا و بدون دیالوگ باید ادامه دار باشه؟؟ چون صرفا بیننده می‌خنده!! به والله این سریال بد آموزی داره
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    چرا این سریال برای شبکه های معاند با نظام تو انگلستان و آمریکا جالب شده؟! چرا صداوسیما خطوط قرمز نظام رد میکنه
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    آقای تنابنده گفتن می تونم تا قسمت ده هم بسازم ، درسته وقتی تو یک سریال برای خنداندن مردم هر چرندیاتی به کار می بری ، می تونی ، ادامه بدی
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    این سریال شامل ، بی احترامی به نمایندگان مجلس ، به خانه خدا ، به مردم شریفی که راننده هستن و ... بس کنید این سریال مضخرف
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    آقای تنابنده بعد از اتفاقات دی ماه گفتند که دیگر برای تلویزیون کار نمی کنم ، منتظریم ببینیم که سر حرفشون هستند یا وسوسه های مالی صداوسیما قلقلکشون میده
  • رجبی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    متاسفانه پاسخ به اشکالات متعدد سریال این است که : پر مخاطب است! دیگه بدتر! وقتی هنجارشکنی در برنامه پرمخاطب اتفاق می افته اثرش خیلی بدتر است! یک جوان که تا لنگ ظهر می خوابد و تمرین و کار جدی ای نمی کند را دارد می شود قهرمان ورزشی!!! همه کوچکترها به بزرگترها توهین می کنند همه به هم دروغ می گویند واکنشها به دختربازی واکنش خیلی معمولی و راحت است اما واکنش مثلا به ازدواج مجدد مثل یک گناه بسیار بزرگ و نابخشودنی است به راحتی فمینیسم تبلیغ می شود. سارا و نیکا بدون اجازه پدر و با دروغ گویی مادر و دیگران به اردو می روند و نهایتا پدر است که محکوم است!!! و...
  • وطن پرست DE ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    درامد سارا و نیکا چقدره؟
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    سیما دیشب بلافاصله بعد از تمام شدن فیلم رفت مصاحبه با مردم را پخش کرد که نظر مردم چیست؟ خنده ام گرفت که چه افرادی توی این سیما هستند. کلا فکر کنم نظر حدود 5 نفر را پخش کرد که اولی مردی مسن بود و از ناهنجاری ها انتقاد کرد و بعد افرادی ترکیبی از خانمها و پسران جوان که همه تایید کردند و در فضایل!! این سریال حرف زدند. می خواست بگوید اولا افراد مخالف افرادی مسنند که تاریخشان تمام شده و نظراتشان قدیمی شده و توی اعتقادات اصیلشان مانده اند و هنوز به اصول اخلاقی پایبندند و دورانشان تمام شده و الان دوران جوان ها (جوان هایی که سیما تعریف می کند) و علایق آن ها و دوران بی بند و باری و هرهری بودن و الکی خندیدن و...است. دوم آن که تعداد موافقان بیش تر از مخالفان است. چون اصل بر اکثریت است و الان اکثریت از سرگرم شدن به هر قیمتی خوششان می آید. الان اکثریت با افراد سطحی و لوده و لمپن است و این ها هم همین را می خواهند!!! اصلا این سیما فراموش کرده سیمای انقلاب و جمهوری اسلامیست و وظیفه تربیتی بر عهده اش است.
  • زندیه IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    انصافا یکی از بهترین سریالها است که مخاطب را جذب خود میکند امیدوارم در سنوات آینده هم ادامه دار باشد
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    با پایتخت شش گند زدید به تمام قسمت های قبلی بس کنید و بیشتر از این ادامه ندهید این سریال ضددین و فرهنگ ایرانی را و بیش از این جنازه مرحوم الوند را در قبر نلرزانید با این نویسنده جدید ضدایرانی بی ادب کشتاخ کانادا نشین
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    طبق نظر روانشناسان با طنز می توان باورهای افراد را تغییر داد و سریال نحس پایتخت 6 با ان نویسنده جعلی و سگ بازش به بهانه طنز تمام مقدسات را زیر سوال برد. از مکه و نمازشب و روابط محرم نامحرم و دوست زن و ...
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    صدا و سیما شده مثل شبکه های ماهوره ای .یعنی مردمی که به ماهواره نگاه نمی کردند دیگر رسانه ای ندارند تا با ان سرگرم شوند ان از شبکه نمایش با پخش گسترده تصاویر شرابخواری انهم از سوی قهرمانان؟! و حتی در فیلم دو سه روز قبل شرابخواری پدرو مادر و نمایش فیلمهایی که نقطه عطف ان زناکاری است (تایتانیک) و این از شبکه یک و دیگر شبکه ها.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    و مردمی که تمام سواد رسانه ای شان معیار خنده دار بودن اثر است بدون توجه به محتوای زهراگین ضدفرهنگ و دین سریال. همین که بخندند برایشان کافی است و اینچنین شده که بی حرمتی سریال با خنده بزرگترها در خانواده ها هم دیده خواهد شد
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    3 0
    آقای مقدم این بازی های تجاری خیلی وقته تاریخ انقضاش تموم شده.. شما برای فرار از کیفیت فاجعه سریالتون اول جنگ روانی حول محور سانسور ایجا کردین بعد الان که باز جواب نگرفتین روی اوردین به ساخت فینال سریال بعد یک دوره رو ماهه.. قسمت اخر سریالتم امادس فقط میخوایید خبر سازی کنید.. کاری که مهران مدیری با اکثر تولیداتش انجام میده.. بسه بابا
  • رویا IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 3
    ممنون از کارگر دان. عزیزمان آقای مقدم خدا قوت میگم بهتون خیلی عالییییییی بود
  • الیاس IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 1
    متاسفانه این سریال ترویج منکرات می کند؛ دوستی با نامحرم، رقص و ... از سقوط سیمای اسلامی متاسفم، مسئولین سیما از شهدا خجالت بکشند
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 1
    اقای سیروس خان ما را به خیر شما امید نیست شر مرسانید همین چندقسمت حمله ناجوانمردانه شما علیه مکه و حاجیان و فرهنگ خانوار ایرانی برای هفت پشتمان کافی است. امیدوارم پولی که از بیت المال مسلمین گرفتی و علیه مقدسات فیلم ساختی نصیب داروی تلخ شود و کام تو و عوامل لائیک ات را تلخ کند
  • شقایق اردنجی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    عالی عالی عالی بود سارا ونیکا ❤دوست دارم بازیگر شوم این آرزو را دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس