کد خبر 1056647
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کاهش 62 درصدی سفرها در 15 روز گذشته/ ممانعت از سفر 90 هزار راننده در سه روز

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در سه روز گذشته از اجرای طرح کاهش فاصله اجتماعی همکاران بنده از ادامه سفر ۹۰ هزار راننده جلوگیری کرده اند.

به گزارش مشرق،  سرهنگ شرافتی جانشین پلیس راه راهور ناجا که در محور فیروزکوه حضور داشته و در گفت‌وگویی تلویزیونی شرکت کرد در خصوص جزئیات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح شاهد کاهش تردد ها هستیم.

وی افزود: برای مثال روز گذشته دهم فروردین نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ شاهد کاهش ۷۳ درصدی ترددها در سطح جاده های کشور بودیم.

بیشتر بخوانید:

کاهش ۶۴ درصدی تلفات رانندگی امسال

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: براساس آمار به دست آمده از ۲۵ اسفند سال ۹۸ تا پایان روز دهم فروردین امسال شاهد کاهش ۶۲ درصدی ترددها در سطح جاده های کشور بوده ایم.

سرهنگ شرافتی خاطرنشان کرد: استان‌های گیلان، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی و قم استانهایی بوده اند که بیشترین کاهش تردد را نسبت به سال قبل داشته‌اند.

وی افزود: چهارمین روز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را پشت سر می گذاریم و در سه روز گذشته بیش از ۹۰ هزار راننده و خودرو در جاده ها به استان محل سکونت خود برگشت داده شده اند و از سفرشان پیش گیری شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    6 0
    زبان این جماعت رو فقط حضرت سلیمان میفهمه
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    3 0
    ای دمتون گرم . ذلیل شده ها به فکر مردم نیستن فقط فقط فقط فقط خود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس