کد خبر 1056600
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
فریدون زندی

فریدون زندی، هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، فریدون زندی هافبک پیشین استقلال درخصوص شرایط این تیم اظهار داشت: چند ماه است که تیم بدون مدیرعامل است، هیئت مدیره هم کامل نیست و همین چند وقت پیش هم فتح‌الله‌زاده که از جنس فوتبال بود را آوردند، اما مشخص نشد چرا رفت.

وی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده را هم مانند بقیه فراری دادند و در نهایت مشخص نشد چرا این مدیر که می‌توانست برای استقلال کمک حال باشد از تیم رفت.

زندی در خصوص بدهی های استقلال افزود: امیدوارم بدهی‌های این تیم هرچه زودتر پرداخت شود زیرا هواداران هر روز استرس دارند که مبادا تیم محروم شود و یا اتفاق دیگری برای باشگاه بیفتد.

بیشتر بخوانید:

حمایت عجیب مدافع خارجی استقلال از یک مدیر +عکس

هافبک پیشین استقلال در خصوص اینکه تکلیف مدیرعامل چه خواهد شد بیان داشت: باید مدیر خارجی جذب کنیم، قحطی مدیر شده که تیم بزرگی همچون استقلال چند ماه بدون مدیرعامل است و هیئت مدیره کاملی هم ندارد.‌

وی دباره گلایه های فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: فرهاد حق دارد، از زمانی که آمده تیم هزاران مشکل داشته، بازیکن خواسته خود را به مجیدی مطرح می‌کند و مجیدی هم باید این خواسته‌ها را به یک نفر منتقل کند، اما کسی نیست؛ به همین دلیل به او هم فشار وارد می‌شود و انتقاد می‌کند. امیدوارم استقلال بتواند نتایج خوبی را کسب کرده و هواداران راضی باشند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 1
    نگران نباشید. وزیر با ایجاد تیم قوی اقتصادی برعکس تیم بلاتکلیف پرسپولیس، مشکلات مالی استقلال رو حل خواهد کرد
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 1
    خیلی جالبه. اول کریم باقری رو گرفتند. دوم انصاری فرد. سوم نبی. پروژه زمین زدن پرسپولیس با فشار هواداران استقلال بر وزیر به ظاهر پرسپولیسی کلید خورده. البته استقلال با رییس جمهور استقلالیش نتونست کاری کنه، این دیگه پیش کش
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      0 0
      با خودت درگیری ، نه ؟ اول میگی استقلال اینجوری کرده و اونجوری میکنه ، بعدش میگی ولی استقلال با فلان شخص هم نتوانسته کاری بکنه .... چی میزنی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس