کامران منزوی

کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که اعضای هیئت مدیره این باشگاه نقشی در انتخاب احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل استقلال نداشته‌اند.

به گزارش مشرق، کامران منزوی درباره انتخاب احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، اظهار داشت: سکوت من از بی‌جوابی نیست. با این وضعیتی که دنیا را فرا گرفته است و کسی از فردای خود خبر ندارد و دنیای فوتبال پیشرفته مخصوصاً اروپا حرکات خود را به سمت همدلی و همراهی و از آن مهم‌تر گذشت از منافع شخصی به خاطر دوام و قوام باشگاه‌ها و فوتبال برده‌اند، طرح برخی مسائل توسط عده‌ای و جواب دادن به آن کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد، اما ذکر چند نکته ضروری است.

وی افزود: بنده در استعفای خود از هیئت مدیره استقلال مصر بوده و منتظرم فرد جایگزین معرفی شود تا همین چند کاری که توسط من پیگیری و انجام می‌شد، روی زمین نماند. دوم من در انتخاب اعضای هیئت مدیره هیچ نقشی نداشته و ندارم و از رفتن آقای فتح‌الله‌زاده، هم عصبی هستم و هم ناراحتم.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال مشخص شد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان اصولاً در انتخابات اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل حداقل با بنده مشورت نکرده و نخواهد کرد و از این بابت از آنها ممنونم چون از نظر قانونی این حق مجمع است. درباره بازگشت آقای سعادتمند هیچ‌کدام از اعضای جدید و قدیم هیئت مدیره نقشی داشته‌اند و بی‌جهت منتی بر سر ایشان گذاشته نشود. هر چه بود انتخاب مجمع بود و امیدوارم ایشان با توجه به سابقه خوب مدیریتی و ارتباطات مناسب و شناخت نسبی از اوضاع استقلال بتواند بر مشکلات ساختاری غلبه کند.

منزوی تصریح کرد: امیدوارم این توضیحات کافی باشد که بدانند و بدانیم بنده در تحولات استقلال هیچ اثری نداشته و به دور از تسویه حساب‌های شخصی قضاوت عادلانه کنیم، پس پیش داوری نکنیم که بنده دنبال حضور آقای سعادتمند بوده‌ام تا فلان شود و بهمان. هر چه در این یک سال حرف شنیدم و سکوت کردم از بی جوابی‌ام نیست، بلکه صلاح استقلال در سکوت من است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    شما جزو باند فتح اله هستید. پس بروید شاید این تیم روی آرامش ببیند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس