کد خبر 1056488
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
ایتالیا

مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۶ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر برسد.

به گزارش مشرق، مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۶ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۰۷۷۹ نفربرسد.

بیشتر بخوانید:

پیگیری ایران برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی از ایتالیا

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۵۲۱۷ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و مجموع مبتلایان به ۹۷ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

تعداد بهبود یافتگان از ویروس کرونا در ایتالیا نیز ۱۳۰۳۰ نفر اعلام شده و از مجموع مبتلایان نیز ۳۹۰۶ نفر در شرایط وخیم قرار دارند.

همانند روزهای گذشته منطقه لومباردیا در شمال ایتالیا بیشترین آمار ابتلا و قربانیان ویروس کرونا را داشته است.

بر اساس آخرین گزارش، منطقه لومباردیا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۶ مورد مرگ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا را گزارش داده تا مجموع قربانیان در این منطقه به ۶۳۶۰ نفر برسد.

همچنین طی مدت مذکور ۱۵۹۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این منطقه گزارش شده و مجموع مبتلایان در منطقه لومباردیا به ۴۱۰۰۷ نفر رسیده است.

وضعیت وخیم ویروس «کووید۱۹» در ایتالیا همچنان ادامه دارد و مسئولان درمانی درباره نقطه اوج آن هشدار داده‌اند.

خبرگزاری «رویترز» دو روز پیش خبر داده بود که رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    8 0
    چه وحشتناک
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    اینهمه تابوت از کجا میارن برا دفن اموات؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس