آخرین آمار کرونا در کشور|۱۲۳۹۱ بهبودیافته و ۲۶۴۰ جان‌‌باخته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند.

به گزارش مشرق دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۲۹۰۱ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

جلوگیری از ادامه سفر ۴۳۵۰ خودروغیر بومی به تهران

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ مورد رسید؛ در بین بیمارانی که بستری هستند ۳۴۶۷ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند. میانگین سنی مبتلایان ۵۵ سال و میانگین سنی درگذشتگان ۶۹ سال است.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا حدود ۶۰ میلیون نفر بوده است و ۹۷.۳ درصد مردم از این امر رضایت داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    42 8
    داره مرگ و میر از بهبود یافته پیشی می گیره اون وقت یه سری گوسفند احمق میرن مسافرت و عشق و حال به قول معروف مرگ واسه همسایه میبینن
    • SE ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      4 13
      آمار مرگ میر یک پنجم آمار بهبودی هم نیست.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 0
    دوتا سوال باید هر چه زودتر جواب بدید، روزی چند تست انجام می شود تا امروز در مجموع چند تست انجام شده
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 0
    امار مبتلایان 2 برابر ماه قبل شده .احتمالا اونهایی که مسافرت رفتند و رعایت نکردند بعد از تعطیلات نتایج بی ملاحظه گی خود را خواهند دید.
  • دبیر تاریخ IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 2
    تجربیات کشورهای دیگر را باید مطالعه نمود،،چرا چین با یک میلیاردوسیصد وپنجاه میلیون،با آمار کم مهار کرد ولی اروپا آمریکا نشد،،کره وژاپن شد،،چرا ؟؟؟؟؟؟ نظمو،،نظم ونظم وبرنلمه،،،،،،شوخی بردار نیست و البته درک وآگاهی از موقعیت بسیار حساس کنونی،وهمکاری مردم همه ما مثل یک،،،، تصویر بزرگیم ،،،،؟،ایران زنده باد
  • DE ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 3
    کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور تا قبل از 13 به در بچه به بغل و عر عر ..به ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر رسید. البته به غیر از بدشانس ها یک مشت گوسفند با آی کیوی لاکپشت با لودگی و مسخره بازی و نفهمی کامل عمدا برای نشان دادن خریت خود رعایت نمیکنند و بعد که مرض گرفتند این حیف نونها فحشش را به نظام و حکومت میدهند. و تخت بیمارستان را هم آشغال میکنند که برای بنده های خدایی که سهوا مریض شده جا نباشد.
  • US ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    7 0
    چی را یاد بگیریم! هنوز متاسفانه خیلی ها فکر میکنند این قضییه مهم نیست. من نمیدونم چی باید ببینند تا متوجه عمق فاجعه بشوند. عمق به کنار همین سطح فاجعه را هم ببینه کسی احتیاط میکنه و برای اینکه حوصلش سر نره نمیره بیرون. متاسفانه یه نمونش را از نزدیک میشناسم که میگم. هنوز که هنوزه به من میگه ترسو که نمیرم بیرون!!! به خیال خودش آدم شجاع و نترسیه طرف. ان شالله هیچ وقت مریض نشه ولی از طریق دیگه ای قبل از اینکه دیر بشه متوجه بشه خودش و مهمتر از خودش،‌ اطرافیانش را ممکنه تو چه دردسری بندازه.
  • US ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    2 9
    کرونا از جهاتی شده یه تمثیلی از اعتقاد به دین و مذهب. نشونه هاش واضح و آشکاره، از روز روشن تر. فقط لازمه افراد یکم تحقیق کنند تا متوجه اهمیت قضییه بشوند و به حرف عقلا و دانشمندان و صاحب نظران این حوزه گوش کنند تا مسئله کنترل بشه. ولی یه عده تا سر خودشون نیاد باور نمیکنند، با عمل نکردن به حرف متخصصان نه تنها خودشون بلکه دیگران را هم به خطر میندازند و ....... خیلی دیگه از مسائل دینیمون را میشه تو این قضییه دید. امر به معروف،‌اجتهاد و تقلید،‌ قضا و قدر و جبر و اختیار و ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس