کد خبر 1056309
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کفاشیان

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید که تمایلی به حضور مجدد در این فدراسیون ندارد، اما اگر از او درخواست کمک شود، حاضر است در صحنه حاضر شود.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در خصوص اینکه گفته می‌شود پس از تغییرات جدید در فدراسیون فوتبال بازگشت او به فدراسیون هم جدی شده و برای سرپرستی فدراسیون با او صحبت شده است، اظهار داشت: خیر، این موضوع جدی نیست و صحبتی هم با من نشده است. روز گذشته شنیدم آقای نبی مجدداً دبیرکل فدراسیون شده‌ است. هم او تجربه دارد و هم بهاروند و فکر نمی‌کنم نیازی به حضور من باشد.

بیشتر بخوانید:

۱۴ واکنش داغ چهره‌های فوتبال در سال ۹۸

وی در خصوص اینکه اگر درخواستی برای بازگشت او صورت بگیرد آیا به فدراسیون باز می‌گردد یا نه، گفت: برای پیشبرد برنامه‌های فوتبال حرفی ندارم و حاضرم کمک کنم، اما همانطور که گفتم نیازی نیست‌.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ‌که بیش از یک سال است در فدراسیون حاضر نشده و با وجود استعفای شفاهی، هنوز استعفای کتبی و رسمی نداده در این خصوص و اینکه آیا به صورت قانونی می‌تواند سرپرست فدراسیون فوتبال شود، اظهار داشت: استعفایی نداده‌ام، اما وقتی من را نخواهند، بنده هم تمایلی به حضور در فدراسیون فوتبال ندارم. هرچند اگر لزومی باشد و بخواهند از تجربه‌ام استفاده کنند، حرفی ندارم.

کفاشیان در خصوص اینکه وضعیت فوتبال را در شرایط فعلی پس از استعفای مهدی تاج، عدم برگزاری انتخابات، بحث اصلاح اساسنامه، تغییرات جدید و معلق شدن همه مسابقات به دلیل ویروس کرونا چگونه ارزیابی می‌کند، به تسنیم گفت: اکنون به دلیل ویروس کرونا همه چیز متوقف شده است، اما کارهای فدراسیون را باید به سرعت انجام داد. باید کار اصلاح اساسنامه هرچه سریع‌تر انجام شود تا با برگزاری انتخابات تکلیف را مشخص کنند. درست نیست که فوتبال ایران بدون مدیر باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بل بل IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    ناز می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس