کد خبر 1056291
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
سهیل مهدی

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هنوز منتظریم تا تصمیم جدیدی برای ادامه بازی‌های فصل جاری ابلاغ شود تا شرایط لازم را فراهم کنیم.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی با اشاره به موضع قبلی ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا مبنی بر لغو تمام بازی‌های فوتبال کشور گفت: رقابت‌های لیگ برتر و سایر مسابقات فصل جاری را زمانی می‌توانیم برنامه ریزی کنیم که مجوز برگزاری بازی صادر شود.

بیشتر بخوانید:

کعبی: اهدای جام قبل از پایان لیگ غیرقانونی است

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر افزود: اولویت با حفظ سلامتی بازیکنان و عوامل برگزاری بازی‌هاست. باید این اصل را حفظ کنیم. بازه زمانی برگزاری بازی‌ها نیز به دیدگاه فیفا بستگی دارد. باید دید میزان زمانی که فدراسیون جهانی فوتبال و AFC بابت تعویق فوتبال در سرتاسر جهان می‌دهند به چه میزان است.

مهدی که مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها از سوی فدراسیون فوتبال نیز هست، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا AFC درباره نحوه برگزاری ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مکاتبه‌ای داشته است؟ تصریح کرد: شنیده ام که مسئولان کنفدراسیون آسیا مکاتباتی با فدراسیون داشته اند اما هنوز مطلبی به دست من نرسیده است. با این حال فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده در جریان این موضوع قرار بگیرم.

مهدی تاکید کرد: اصرار داریم بازی‌های لیگ قهرمانان طبق روال گذشته بصورت رفت و برگشت برگزار شود. نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در دو هفته ابتدایی که مسابقات برگزار شد میهمان بودند. نباید حقوق باشگاه‌ها ضایع شود. می‌خواهیم منافع هر چهار باشگاه را حفظ کنیم. برگزاری بازی بصورت تک بازی و در یک کشور باب میل ما نیست.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که در برنامه جدید بازی‌ها تعامل لازم با دراگان اسکوچیچ وجود خواهد داشت؟ یادآور شد: قبل از تعویق بازی‌های فوتبال باشگاهی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات منظمی را با سرمربی تیم ملی داشتیم اما پس از تعویق بازی‌ها چنین شرایطی به وجود نیامد. به هر حال منافع تیم ملی را نیز بطور کامل بررسی می‌کنیم تا با کمترین مشکل و بیشترین تعامل، کار را پیش ببریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس