کد خبر 1056177
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
رئال

زین الدین زیدان روی ۴ بازیکن فعلی تیمش برای فصل آینده حساب نمی کند.

به گزارش مشرق، در رئال مادرید بر این اعتقادند که ابتدا کار خروجی ها را مشخص کنند و سپس برای خرید بازیکن اقدام شود. در فهرست رئال مادرید با احتساب رودریگو گوئس، ۲۵ بازیکن حضور دارند و به اینها رینیر ژسوس برزیلی را هم اضافه کنید که فعلا در تیم دوم است و منتظر یک فرصت برای اثبات توانایی هایش به زیدان.

در کنار این ۲۵ بازیکن، رئال قرضی هایی هم دارد که در حال حاضر به بازی در تیم های دیگر مشغولند. اشرف حکیمی، مارتین اودگارد، دنی سبایوس، رگیلون، اودریوسولا، کوبو، وایه خو، مایورال، اسکار رودریگز و لوکا زیدان، فهرست بازیکنان قرضی رئال را کامل می کنند.

نگرانی و دغدغه اصلی سران رئال، خالی کردن فهرست تیم اول است تا جا برای خریدهای جدید باز شود.

از این جمع، حداقل ۴ یا ۵ بازیکن با تصمیم زیدان، رئال را ترک خواهند کرد. قضیه بازیکنان قرضی کاملا جداست ولی از حالا می توان با اطمینان گفت که اشرف حکیمی و اودگارد فصل بعد به رئال باز خواهند گشت. در مورد دیگر بازیکنان قرضی هنوز ابهاماتی وجود دارد. برخی به صورت قطعی جدا خواهند شد و برخی دیگر قرارداد قرضی شان تمدید می شود.

در مورد جدا شده های قطعی رئال باید گفت که در حال حاضر خامس رودریگز، گرت بیل، لوکاس واسکز و ماریانو با رسیدن یک پیشنهاد خوب، راهی تیمی دیگر خواهند شد چرا که زیدان برای فصل بعد روی آنها حساب باز نمی کند. شرایط ناچو، مارسلو، مودریچ و براهیم دیاز نیز نامشخص است. در مورد سه بازیکن اول، هر تصمیم با هماهنگی و پس از مشورت با آنها اتخاذ خواهد شد چرا که خدمات زیادی به رئال داشته اند. در مورد براهیم دیاز هم تصمیم بر این است که به صورت قرضی به تیمی دیگر منتقل شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس