کد خبر 1055818
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کارلوس و نیمار

اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید دوست داشته هموطنش در رئال مادرید بازی کند.

به گزارش مشرق، روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل که بین سال‌های 1996 تا 2007 عضو تیم فوتبال رئال مادرید بود و با این تیم به عناوینی همچون 4 قهرمانی در لالیگا، 3 قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، می‌گوید دوست داشته نیمار به رئال مادرید ملحق شود.

بیشتر بخوانید:

نیمار: به بارسلونا باز می‌گردم

نیمار ستاره جوان برزیل در نهایت در سال 2013 از سانتوس به بارسلونا پیوست و پس از چهار فصل حضور در این تیم در انتقالی 222 میلیون یورویی راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

کارلوس 46 ساله به رادیو «فاکس اسپورتس» گفت: اگر با من بود، دوست داشتم خیلی وقت پیش نیمار برای رئال مادرید بازی می‌کرد، اما همیشه زندگی آنطور پیش نمی‌رود که ما دوست داریم. بازیکنان بزرگ اینچنینی همیشه باید برای بهترین باشگاه‌های جهان بازی کنند و باشگاه رئال مادرید امروزه مرجعی برای هر بازیکنی است. اگر می‌خواهید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوید باید به رئال مادرید بروید.

اسطوره سلسائو همچنین درباره مدافع 31 ساله رئال مادرید که آخرین بازی ملی‌اش با پیراهن بزریل در جام جهانی 2018 روسیه بوده، اظهار داشت: هر کسی شایسته فرصتی جدید است و به نظر من مارسلو دوباره در حال رشد و تبدیل شدن به بازیکنی است که همه ما عادت به دیدن بازی‌هایش داشتیم. مارسلو در زمین می‌تواند کارهایی کند که تنها از عهده او ساخته است. امیدوارم مارسلو دوباره به تیم ملی برزیل بازگردد و برای کسب جایگاهش در ترکیب اصلی با فیلیپه لوئیز، الکس ساندرو و رنان لودی رقابت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس