صادق زیباکلام

محسن آرمین که سابقه تحصن در مجلس ششم و محکومیت در فتنه 88 را در کارنامه خود دارد، حالا با گردن کشی مقابل قانون و دهن کجی به مردم، نمایندگان ردصلاحیت شده در مجلس را به «کارنکردن»تشویق می کند.

سرویس سیاست مشرق - از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری ویژه‌نامه‌های نوروزی، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** با ترامپ توافق نکنیم،ترور فرماندهان نظامی تکرار می شود

«رضا نصری» از فعالین اصلاح‌طلب در یادداشتی در ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق با عنوان «برنامه ایران پس از پیروزی ترامپ» نوشت:«حقیقت این است که احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات سال آینده زیاد است و از فردای پیروزی خود به حداقل ملاحظات انتخاباتی نیز که در دور اول تنها عامل تعدیل رفتارهایش بود پایبند نخواهد ماند. جریان ایران ستیز نیز روی دولت دوم ترامپ حساب ویژه ای باز کرده است و قصد دارد در چهار سال پیش رو یک بار برای همیشه معضل ایران را حل و فصل کند از این رو چنانچه ایران نتواند با هوشمندی و به کارگیری همه اهرم های موجود توطئه‌ها و برنامه‌های این جریان را به موقع خنثی کند. به احتمال زیاد اقدامات خصومت آمیز امنیتی از قبیل ایجاد آشوب‌های مسلحانه در داخل کشور، هجمه های نظامی و شبه نظامی از قبیل هدف گیری نظامیان ایران در داخل و خارج از کشور، اقدامات سیاسی از قبیل اخراج دیپلمات ها و نمایندگی‌های ایران، اقدامات اقتصادی اعم از خرابکاری و تشدید تحریم ها و همچنین اقدامات جنگ روانی افزایش چشمگیری خواهد یافت. بالطبع، تداوم این وضعیت نمی تواند به نفع کشور باشد.

نصری در ادامه نوشت:«حتی پیشبرد طرح ارزشمند اقتصاد مقاومتی نیز که راه حلی بلندمدت برای مشکلات ساختاری کشور است مستلزم وجود فضای آرام امنیتی، نظامی و سیاسی است که در دور دوم ترامپ از ایران دریغ خواهد شد. بی ثباتی و هزینه سنگین تداوم این وضعیت فرسایشی با آمریکا نیز در سال‌های آینده ایران را از یک توسعه اقتصادی پایدار و ابراز وجود در این حوزه رقابتی محروم کرده و حتی برتری نظامی کشور را در منطقه بلاموضوع خواهد کرد. در نتیجه لازم است از هم اکنون فضای داخلی و افکار عمومی را برای پیاده سازی یک طرح جامع دیپلماتیک آماده کرد تا در صورت پیروزی ترامپ نظام و دستگاه دیپلماسی کشور چه در دولت کنونی روحانی و چه در دولت آینده برای حل مسالمت آمیز معضلات بین المللی ایران در زنجیر سیاست داخلی گرفتار نماند. در واقع لازم است جامعه و دولتمردان کشور از نظر روانی و سیاسی آمادگی پذیرش راهکارهایی را پیدا کنند که در نهایت موجب خنثی سازی جریان ایران ستیز در واشنگتن و به تبع تنش زدایی موثر و آمریکا و جهان غرب شود».

ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق در مطلبی دیگر نوشت:«توافق با ترامپ باعث کاهش تحریم ها و در نتیجه بهبود اوضاع و احوال اقتصادی کشور خواهد شد».

پس از اقدام جنایتکارانه دولت تروریست آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یکی از تحلیل های مطرح شده از سوی کارشناسان و  صاحبنظران در حوزه مسائل بین الملل این بود که این اقدام ددمنشانه، یکی از نتایج دیپلماسی منفعلانه دولت آقای روحانی بوده است.

در دولت روحانی و وزارت خارجه به ریاست «محمد جواد ظریف»، در اقدامی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بود، نماینده دائم ایران در سازمان ملل(حمید ابوطالبی) از سوی دولتِ باراک اوبامای دموکراتِ مودب! و باهوش!، «تروریست»! نامیده شده و در اقدامی غیرقانونی از صدور ویزا برای وی جلوگیری به عمل آمد. دولت روحانی در اقدامی منفعلانه و تحقیرآمیز، نماینده ایران را تغییر داد!

در ادامه، در دولت آقای روحانی و در دوره پسابرجام، شرکای اروپایی واشنگتن در سلسله اقدامات غیرقانونی و گستاخانه، 5 دیپلمات ایرانی را به دلایل واهی اخراج کرده و یک دیپلمات ایرانی را نیز به صورت غیرقانونی بازداشت کردند- و در حال حاضر آقای «اسدالله اسدی» همچنان به صورت غیرقانونی در بازداشت است-. متاسفانه دولت آقای روحانی و شخص آقای ظریف و دستگاه دیپلماسی در مقابل این اقدامات توهین آمیز و تحقیرآمیز سکوت کرده و از اقدام متقابل- که بدیهی ترین واکنش دیپلماتیک بود- امتناع کردند.

انفعال شدید دولت در مقابل گستاخی آمریکا و شرکای اروپایی واشنگتن و ارسال مداوم پالس ضعف در کنار برخی عوامل دیگر در نهایت موجب شد تا آمریکا در اقدامی جنایتکارانه، سردار قاسم سلیمانی را ب شهادت برساند.

از سوی دیگر، برجام- به عنوان فتح الفتوح! دولت روحانی- مردم را با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مواجه کرد. در مجموع، دیپلماسی منفعلانه دولت روحانی موجب شد تا هم عزت پاسپورت ایرانی لگدمال شود و هم عزت دیپلمات های ایرانی و...

حالا اصلاح طلبان برای سرپوش گذاشتن بر خسارت محض اعتماد به آمریکا، باز هم به هراس افکنی و ترساندن مردم روی آورده اند. این طیف تا دیروز می گفت که ترامپ، دیوانه ای مزاحم است و مذاکره با آمریکا نیز دیوانگی است و توافق با آمریکا به اندازه جوهر روی کاغذ هم ارزش ندارد و حالا مدعی است که باید دیوانگی کرده و با «قاتل زنجیره ای توافقات بین المللی» و «قاتل سردار سلیمانی» به نتیجه برد-برد برسیم!

** زیباکلام:مدیریت جهادی،شعاری پوپولیستی است

«صادق زیباکلام» از فعالین اصلاح‌طلب در یادداشتی در ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق نوشت:«آنچه مسلم است این است که در سال ۹۹ و در ادامه آن در ۱۴۰۰، تمام قدرت از آن جریان های جوانتر اصولگرا شده و حکایت یکدستی جناح راست مانند سالهای ۸۴ تا ۹۲ یک بار دیگر تکرار خواهد شد. سیاست‌های آنان چندان متفاوت تر از مقطع قبلی نخواهد بود از یک‌سو برآوردن شعارهای پوپولیستی مبنی بر جوانگرایی، مدیریت جهادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با اشرافی گری، رسیدگی به محرومان، تامین عدالت اجتماعی و از این دست شعارها و از سوی دیگر در سیاست خارجی نیز تاکید بر مقابله با آمریکا، ایستادگی در برابر نظام سلطه و شعار هایی از این قبیل و... وجه دیگر تبلیغات آنان نیز حمله به عملکرد روحانی خواهد بود».

زیباکلام در ادامه نوشت:«با وجود شعارهای پوپولیستی برخی اصولگرایان جوان در به حرکت در آوردن اقتصاد با اتکا به منابع داخلی، وضعیت اقتصادی نمی تواند بدون ارتباط با خارج بهبود یابد. برخلاف سیاست، اقتصاد را با شعارهای پرطمطراق نمی توان اداره کرد».

صادق زیباکلام، مدیریت جهادی، جوانگرایی و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اشرافیگری را صرفا شعارهای پوپولیستی و مردم فریب نامیده است. وی پیش از این نیز مدعی شده بود که «با شعار مدیریت جهادی، نمی توان اقتصاد را چرخاند».

چندی پیش «اکبر ترکان» مشاور سابق رئیس جمهور گفته بود: «هنوز مشخص نشده مثلاً منظور مخالفان دولت از برنامه‌ای چون مدیریت جهادی چیست».

طیف اصلاح طلب حامی درجه یک مفسدان دانه درشت اقتصادی و مدیران نجومی بگیر و وزیران هزارمیلیاردی است. این طیف همچنین راه حل مشکلات کشور را در باج دادن به آمریکا می بیند.

رهبر معظم انقلاب- 1 فروردین 1394- در حرم مطهر رضوی فرمودند:«در نگاه کلان به اقتصاد کشورمان دو جور نگاه وجود دارد،دو جور نگاه به رونق اقتصادی و پیشرفت اقتصاد وجود دارد؛ یک نگاه میگوید که ما پیشرفت اقتصاد را باید از ظرفیّتهای درون کشور و درون مردم تأمین بکنیم، نگاه دوّم به اقتصاد کشور نگاه به پیشرفت اقتصاد با استفاده از کمک بیرون از مرزها است؛ میگوید سیاست خارجی‌مان را تغییر بدهیم تا اقتصاد ما درست بشود، با فلان مستکبر کنار بیاییم تا اقتصاد رونق پیدا کند، تحمیل قدرتهای مستکبر را در بخشهای گوناگون و مسائل گوناگون بپذیریم تا اقتصادمان رونق پیدا کند؛ این هم نگاه دوّم است. امروز شرایط کشور به ما نشان داده است که این نگاه دوّم یک نگاه کاملاً غلط و عقیم و بی‌فایده است. همین تحریمهایی که امروز علیه ملّت ایران اعمال میشود، دلیل محکم و متقنی است بر غلط بودن این نگاه؛ یعنی شما وقتی که به امید قدرتهای خارجی نشستید تا آنها بیایند اقتصاد شما را رونق بدهند و با زیر بار آنها رفتن، اقتصاد را رونق بدهید، آنها به حدّ کم قانع نیستند».

فعالین اصلاح طلب مدعی هستند که «ما ایرانی ها قدرت رقابت در هیچ صنعتی به جز قرمه سبزی و آبگوشت بزباش را نداریم»!؛ و به همین دلیل «جوانان را فقط در حد سیاهی لشکر میتینگ های انتخاباتی به رسمیت می شناسند»؛ و به همین خاطر می گویند «خودکفایی مزخرف است»! و «باید مدیر از خارج بیاوریم»! و...

این طیف در مسئله برجام، عیار ادعاهایش را مشخص کرد. آنجا که پس از امضای توافق اعلام کرد که فتح الفتوحی بزرگ رخ داده و زین پس تمامی تحریم های ضدایرانی از جمله تحریم های مالی و بانکی و نفتی بالمره(به یکباره) لغو خواهد شد و نه تعلیق، و سرمایه گذاری خارجی به کشور سرازیر شده و مشکل رکود و گرانی و بیکاری و ازدواج جوانان و...رفع خواهد شد.

اما اعتماد مطلق به آمریکا و اروپا و بی اعتمادی به جوانان و غفلت از توان عظیم داخلی، مردم را با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مواجه کرد.

** تشویق نمایندگان مجلس به قانون شکنی و دهن کجی به مردم

«محسن آرمین» عضو سازمان منحله مجاهدین و از نمایندگان متحصن مجلس ششم و از محکومین فتنه 88 در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق در پاسخ به این سوال که «در انتخابات مجلس هفتم شاهد رد صلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان بودید و حتی در اعتراض به آن رد صلاحیت ها تحصن کردید، اگر اکنون نماینده مجلس بودید چه میکردید» گفت:«آن اقدام حداقل کاری بود که برای حمایت از حقوق مردم و نهاد انتخابات می شد انجام داد. خاطرم هست که وقتی آقای یونسی به عنوان نماینده دولت برای مذاکره با متحصنین آمده بود من، آقای میردامادی و آقای نبوی حرفمان این بود که مسئله ما تایید صلاحیت خودمان نیست، شورای نگهبان صلاحیت ما را تایید نکند، حرف ما این است که با رد صلاحیت گسترده‌ای که صورت گرفته عملاً رقابت انتخاباتی منتفی شده است و ما خواهان تجدید نظر در بررسی صلاحیت چند هزارنفری هستیم که رد صلاحیت بخش اعظم آنها قانونی نبوده است».

آرمین در ادامه گفت:«اگر امروز من نماینده بودم و صلاحیت من رد می شد، دیگر مجلس نمی رفتم می‌گفتم من به حکم شورای نگهبان تن می دهم وقتی این نهاد می‌گوید من صلاحیت قانون‌گذاری ندارم و حتی می گوید به نظام یا اسلام التزام ندارم، اخلاقا، قانونا و شرعا مجاز نیستم تا خرداد ماه به قانونگذاری دست بزنم».

محسن آرمین چندی پیش گفته بود:«متأسفانه فراکسیون امید در مجلس دهم ضعیف‌تر از انتظاراتی که از آن می‌رفت ظاهر شد. انسجام و تحرک این فراکسیون در حد انتظار نبوده است...اصلاح‌طلبان نیاز به یک گفتمان جدید و یک‌ خانه‌تکانی اساسی دارند. آنها باید پنجره‌ها را باز کنند تا هوای تازه وارد شود. وسایل کهنه و زنگارگرفته را باید دم در یا سر کوچه بگذارند تا سمساری ببرد...برخی از آنها (اصلاح‌طلبان) برای بقا به زدوبندهای پنهان با باندها و لابی‌های قدرت روی آورده‌اند. برخی به مسائل مالی آلوده ‌شده‌اند».

اصلاح طلبان مهارت ویژه ای در قانون شکنی و لگدمال کردن حق الناس و دهن کجی به مردم دارند. این طیف در سال 88 با دروغ تقلب، چندین ماه کشور را دچار آشوب و التهاب کرده و دشمن را به افزایش تحریم ها تشویق و امیدوار کرد.

طیف اصلاح طلب نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات؛ اگر شکست بخورد، یا با دروغ تقلب، کشور را ملتهب و مردم را متضرر می کند و اگر پیروز شود، علیرغم در اختیارداشتن امکانات گسترده، ادعاهای نخ نمای کمبود اختیارات و دولت پنهان و دولت سایه و...را مطرح کرده و باز هم مردم را متضرر می کند.

محسن آرمین که سابقه تحصن در مجلس ششم و محکومیت در فتنه 88 را در کارنامه خود دارد، حالا با گردن کشی مقابل قانون و دهن کجی به مردم، نمایندگان ردصلاحیت شده در مجلس را به «کارنکردن» تشویق می کند. اقدامی که باز هم مردم را متضرر کرده و موجب هرج و مرج می شود.

این پیشنهاد تأمل برانگیز در حالی است که نمایندگان مجلس دهم، قانونا و شرعا می بایست تا آخرین روز فعالیت مجلس، به وظایف خود عمل کرده و گره از مشکلات مردم باز کنند.

محسن آرمین، نمایندگان ردصلاحیت شده مجلس را تشویق به حرکت در مسیری می کند که سالها پیش کسانی همچون «فاطمه حقیقت جو»، «رجبعلی مزروعی»، «نورالدین پیرموذن» و «علی اکبر موسوی خوئینی» آن را پیموده و با خیانت به هموطنانشان، اینک برای گذران زندگی فلاکت بار خود، مشغول پادویی آشکار برای دشمن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 190
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    خاک بر سر دلقک صفتت کنم ، ترامپ سگ صفت رفتنی هست اینقدر ازش نترس
    • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      ناوگان امریکا بزودی از خلیج فارس با خفت تمام خواهد رفت.....
    • یحیا IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      به والله به والله به پیر به پیر به پیغمبر به پیغمبر به امام به امام به شرافتم سوگند به جان عزیزانم سوگند به زمین و به آسمان سوگند ما با مذاکره نتیجه نخواهیم گرفت. ما با اقتدار نتیجه خواهیم گرفت به والله دیگر آمریکا تعمدا و با خیال راحت گرانقیمت ترین پهپادش را به سرزمین ما نخواهد فرستاد به والله دیگر سربازان انگلیسی و آمریکایی حتی سهواً هم وارد آبهای سرزمینی ایران نخواهند شد به والله آمریکا دیگر فرماندهی از ایران را ترور نخواهد کرد در همین ترور سلیمانی هم به غلط کردم افتاده به والله دیگر در هیچ نقطه ای از روی کره زمین انگلیس نفکش ایرانی را توقیف نخواهد کرد به والله دیگر فرانسه قصد تحویل دانشمند ما به آمریکا را نخواهد کرد اما اگر دوباره مذاکره کنیم به والله امکان دارد دوباره از آن خارج شوند. اندکی صبر سحر نزدیک است.
    • یوسف IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      نگوووو!!؟؟ ما که خیلی ترسیدیم! بچه ها بریم پیش ترامپ!؟ البته هرکی زبون ترامپو میفهمه!! خواهشاً اعلام آمادگی کنه اونجا شرمنده نشیم یوخ! بهتره صادق خان مونگل رو هم ببریم با ترامپ رفیقه شاید آشنا ببینه باهامون بهتر کنار بیاد!! این آرمین در به در شده رو هم ببریم بندازیمش تو اقیانوسی جایی بلکه با موجودات اونجا بهتر سازگاری پیدا کنه! هرکی پایه است یاعلی!!!!!!!!
    • یوسف IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      افسردگی گرفتم!!؟ چرا اینقده مخالف!؟؟؟ مذاکره که خیلی خوبه!؟؟ اونم با ترامپپپ! تحریما را یهویی برمیداره؟! آب خوردن شما رو درست میکنه!؟ آب فرانسوی میارن براتون!؟ وضعیت اقتصادی و معیشتیتون مث زمان برجام ازین رو به اون رو میشه که خودتونم نفهمید!!؟؟؟جدیداً هم که قرار شده دیگه فرماندهانمون رو ترور نکنه!!؟؟ چی ازین بهتر!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ حقتونه کرونا بگیرید وقتی با ترامپ مذاکره نمی کنید!! خخخخخخخخخخخخ
    • سید IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      ضمن تأکید مجدد این موضوع که هرچه نادان تر اصلاح طلب تر و هرچه اصلاح طلب تر، تهوع آورتر، باید یادآوری کرد که هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد، باید در حماقت خودش یقین داشته باشد.
    • مظلوم IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      این چرا داره خط میده
    • وطن دوست TR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      زیبا کلام موقع شهادت سردار دنبال پوشک بودی فکر کردم سوختی دنبال ابی از انها که منفی دادند ناراحت نشوید ۵۰۰ تا دلقک منافق جیره خوار امریکا و عربستان ساکن البانی مردم ایران اصلا برای امثال زیبا کلان ارزش قایل نیستند منم درجواب اقایی که ناراحت منفی ها بودم نوشتم مطمین باش ازگرزش نداره این زیبا کلام را جواب دادن ترسو و بزدل هست
    • SE ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      چندتا آلبانیایی رو دادند زمبیها زدند تو رگ چه نیرویی برای منفی زدن گرفتند
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      خون حاج قاسم عزیز تاوان افتضاح برجام است.
    • IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      خاک بردهان این زشت کلام کریه!
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      88 0
      احتمالا محمد منگل مشرقی این تیتر مشرق را ندیده وگرنه تا حالا روی اورده بود فیک لایک.خخخخخ
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      0 69
      10:3توهین نکن.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    صادق زیبا کلام یک فاحشه سیاسی است
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      زیباکلام و علی مطهری و صادقی را به اونها خون ارسالی فرانسه تزریق کنید بعد که جواب مثبت شد بدید به مردم چون اینا زیاد میگن چرا نپذیرفتیم
    • صادق IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      منگل سیاسی برای وی و همنوعانش برازنده تر است.
    • محمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      زیبا کلام ومطهری واعوان وانصارشان مامور زنده کردن دوقطبی سازش مقاومت اند ولی مردم ایران ثابت خواهندکرد که این دوقطبی دیری است مرده است
    • رضا IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      8 68
      هرکس خود را در آیینه دیگران می بیند
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      بعضی کلمه ها دریای ی از معانی هستند...مثل روباه پیر ...مثل گاو شیرده...مثل فاحشه سیاسی
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    باز این عقب افتاده ذهنی و مغزی اسهال نظر کرد، کدام ابلهی این عقب افتاده را استخدام دانشگاه کرده؟!!
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      ببین کی به کی میگه عقب مونده ذهنی یه اسکول مشرقی که اصلا هرو تر چیزی حالیش نیست.!!!خخخخخخ
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 47
      22:4توهین نکن.!!!
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      86 0
      ۱۷:۲۱ چطور هست خودتون بدتریت توهینها میکنید مبرا هستید اما به شما که توهین میشه دیگه اشکال داره؟!!!!!!
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    ایکاش اینها مومن می شدند و از این کفر بیرون می آمدند.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    آقای زیباکلام که می گوید با ترامپ مذاکره نکنیم فرماندهان بیشتری را ترور می کند این حرف را سرویس جاسوسی سیاه به دهنش انداخته؟ یا تحلیل با.. اوست؟
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      مذاکره = تضعیف قدرت موشکی = جنگ نظامی
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    69 6
    مگر نمایندگان رد صلاحیت شده کار هم می کرده اند که حالا کار نکنند؟ کار آنها در بیشترین خالت توئیت گذاری و فحاشی به اسلام و انقلاب اسلامی بود. بهتر که کارشان را ادامه ندهند.
  • عبدالله مومن IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    51 9
    افساداتی یعنی سگ مجسم جهنم در جهان مادی
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    28 8
    چرا فقط آدم های خوب کرونا می گیرند؟
  • وطن پرست DE ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    69 9
    اولا این نشون می ده که سینه چاک امریکا قبول کرده که امریکا دولت تروریستی هست. دوم هم٫ اقای زیباکلام که هیچگونه نظریه ارزشمند در علوم سیاسی هم نداشتی شما خودت و برجام پوپولیستی هستی. سوم هم٫ اقای زیباکلام سردار سلیمانی در زمان یک فرمانده نظامی نبود بلکه بعنوان نماینده رسمی دولت ایران و به دعوت دولت عراق در این کشور حضور داشت.
    • علی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      16 3
      افرین به شما
    • داود IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      1 1
      آنقدر نگویید زیباکلام این آقا هرچند یک بار میاد افازات بیان میفرمایند بگوید ماهم هستیم پول جم کنه آقا بیایید همون کلمه اماممونو بندازیم روش گرفتید چی هست که
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    55 23
    کسانی که خواهانن مذاکره با امریکا هستند خودفروش و وطن فروش هستند
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    26 22
    چرا کسی نیست توی دهن نصیریوزیبا کلام بزند چرابه کشوروملت ونظام توهین میشودواطلاعتی درکارنیست باید آقای خلخالی زنده شودتا ملت رانجات دهداز افرادفاسد
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    44 14
    آقای زیبا کلام این حرف را از قول سرویس اطلاعاتی سیا می گوید؟ یا حرف خودش است
  • حسن IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    26 14
    شما انتظار دارید نفوذی وترسو ویا مزدور اجنبی که درلباس اصلاح طلبی ظاهر شده اند بغیر از این اراجیف بگویند آنموقع قورباغه باید ابوعطا می خواند
  • پدرام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    33 13
    اف بر این تحلیل که بوی ذلت میدهد البته برا خودش محترمه
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    24 29
    کاذب زشت کلام
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      9 6
      صادق جان تو رو به بند تنبونت قسم بیخیال شو
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    33 16
    یک نفر به این مردک تعدادی پوشک و صدا خفه کن اهدا کنه . مواظب هم باشه پاشو رو پرچم اشغالگران قدس مزارع
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    30 21
    کی گفته زیباکلام صاحب نظره؟
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    29 8
    اگر اقتصاد ما ملی نبود و وابسته به غرب الان وضع ما در کرونا بسیار بد بود هیچ ماسک و وسایل اولیه پزشکی در کشور نبود!! آمریکا دنبال وضعی مثل ایتالیا و اسپانیا و ... در ایران بودند اما حالا خود آمریکایی ها به همان روز گرفتار شدن و دست به دامان چین شدند تا جایی که ترامپ از رئیس جمهور چین عذر خواهی کرد!! این مصداق ضرب المثل برای آمریکایی است از قدیم گفتن: چاه مکن بهره کسی اول خودت دوم کسی. امیدوارم داروی ضد کرونا توسط دانشمندان مومن ایرانی کشف بشه اما نه مثل آمریکایی که از داروها دریغ کردند به سرتاسر دنیا بدیم تا از شر این بلا راحت بشن!!
  • فینگیلی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    41 6
    تا وقتی که ما با ارز بسیار محدودمون لامبورگینی و فراری و بنز و بی ام وی و اتومبیل های لوکس و کالاهای لوکس وارد میکنیم. و ساخت ویلا های انچنانی و ایجاد فاصله طبقاتی پس خودمون داریم خودمون را میزنیم زمین .آمریکا لازم نیست کاری بکنه. خودمون سقوط میکنیم.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    51 5
    دکتر زیبا کلام، با احترام خدمتشون، مدتهاست که حرفهای دمِ دستی خیابونی میزنن، که طبیعی است چون کمتر مطالعه می کنن و خط فکری ساده ای رو دنبال می کنند. خواهشا کمتر ازشون خبر بگذارین.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    34 4
    فقط به استادتاریخ زیباکلام بگم شمایه چیز رافراموش کردید اون خداست ،خداشرط گذاشته تلاش کنید من رایاری کنیدتاشمارایاری کنم، کدخداکیلویی چند؟
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      7 2
      بعضی ها منظورمتوجه نشدن،بله مامیگیم خدا ولی درعمل دارند شیطان راعبادت میکنندیاازرواگاهی یاازروغفلت عهدخدافراموش شدکه باانسان بسته بود. وشمامومنان مانندانان نباشید که بکلی خدارافراموش کردند وخداهم نفوس آنها راازیادشان بردانان بحقیقت بدکاران عالمند.سوره حشرایه ۱۹
  • ح-ی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    19 3
    عمل واقدام اینها از نظام سلطه بدتر است وای کاش به حق امام زمان خداوند شرکل دشمن نان داخلی وخارجی و صهیونیستی وسعودی و... را سرکشورهای اسلامی کوتاه کند.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    27 2
    چقدر باید حقیر باشید که اینقدر خود شیفته غرب و خصوصا امریکا باشید اسم شما ها را گذاشت مرد
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    25 2
    اگ توافق نکنیم ترور میکنند درسته توافق کنیم ملتمون رو ترور میکنن توافق نکنیم امنیتمون رو ترور میکنند چاره ای جز مقاومت نیست ولی حرفش درسته دوباره بهمون ضربه میزنند ولی نتیجه گیریش درست نیست ک بخاطر عدم تنش بریم کشور رو تسلیم کنیم پس بهتره هرگاه یکی زدن ده تا بخورند چیزی ک هنوز برای قضیه شهید سلیمانی براورده نشده متاسفانه
  • هم وطن IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    22 3
    سياستمدار اين قدر ا حمق؟؟؟؟؟!!!!!! اين بيچاره ها دچار بي هويتي هستن،هويت خود را غرب مي جويند!! پس نانو،موشك،ماهواره،هسته اي از كجا آمده است؟
  • دبیری IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    25 4
    اقای زیبا کلام ،مهندس شیمی ، شما فعلا برو وضعیت اخذ دو حقوق را از دو دانشگاه مشخص کن؟ ده ها جوان با سواد را به خاطر خودت از فرایند هیات علمی شدن ، نابود کردی. به خدا تمامی حقوقت از علوم تحقیقات حرام بود؟ بماند که در دانشکده حقوق نیز لیاقت هیات علمی داشتی یا نه
  • NZ ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    17 3
    زمینه چینی ترور فرماندهان نیازمند خط نفوذ است که شما اصلاح طلبان در آن بی همتاییید. توافقی که شما مامور به عملیاتی شدن آن هستید تا تجزیه ایران میرود و این ماموریتی بر عهده شماست که ما هم بر آن واقفیم. این شگرد شما تفاله های پیاده نظام دشمن در داخل کاملا بر ما روشن است. شما نگران پیروزی آن حرومزاده نباشید بلکه نگران خودتان باشید که کاسه صبر نیروهای خودجوش مردمی در مورد شما به آخرش رسیده. نظام برای پروژه دشمن پروژه ای متناسب ایجاد می کند چراکه شرایط جلوی ایران حکم یا مرگ یا زندگی است و صد در صد چیزی نیست که با گفتگو با حیوان درنده حل شود به این علت که حیوان بر حسب غریزه عمل می کند.
  • NZ ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    20 1
    در مورد عنصری مثل زیباکلام که عادت دارد هرروز صبح کش شلوارش را حتما داشته باشد و پشت میز با ژست منورالفکرش صرفا کلمات را بیرون بریزد, باید گفت؛ شمایی که بالاترین احترام را به سیستم های حکومتی کشورهای اسکاندیناوی مثل نروژ و یا سوئد می دادی امروز چه نمره ای می دی در صداقت آنها در آمار کرونا و مدیریت بهداشت؟! شما بهرحال لندن نشین بودید و آداب بخصوصی در شما الگو شده, بسیار خوب حالا چه نمره ای به انگلیس می دی؟! اوون مدیریت جهادی که تو پوشالی می دانی, الان سربازانش بجای نشستن پای منقل امثال تو, دارن با تمام وجود در کوچه و خیابان و بیمارستان حماسه می آفرینن که اگر نبودند کل شهر و کشور بوی گند بر میداشت مثل اروپا و آمریکا و چه بسا اگر همت جهادی آنها نبود کشور به جنگ داخلی کشیده میشد! بله این نیروی جهادی که به فرمان حکیم انقلاب همیشه لبیک گفتند, از اوون طلبه گرفته یا غیر طلبه جهادگر چه مرد و زن هر چه در توان دارند انجام میدن برای تزریق نیرو تا حل بحران. توی نیویورک و لندن و اروپا جنازها رو زمینه ولی تو ایران وقتی فرد برای غسل نیست اوون طلبه جهادی آستین بالا میزنه میره هم غسل میکنه هم نماز برای مرده! تا حالا امثال تو پفیوز که انقدر ادعا دارید چه غلطی در این بحران کردید جز اینکه پا به پای مزدورهای رسانه ای دشمن نمک به زخم کشور زدید و هزینه برای کشور ایجاد کردید. مردتیکه پفیوز حراف ۴۰ سال است از دست شما کثافتهای منورالفکر کشور هزینه داده! تو و امثال تو چه غلطی برای سربلندی این مملکت کردید پشت تریبون؟!
    • A. M IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 0
      احسنت برشما دوست عزیز
  • منوچهر IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    5 1
    زمان خراب کردن دولت روحانی توسط اصلاح طلبان( به اصطلاح!) فرا رسیده است. در طول 6 سال گذشته بهره های حزبی خود را گرفته اند امسال و سال بعد سالهای دوری و و نا کار آمد جلوه دادن دولت روحانی است جهت دور خیزی برای انتخابات 1400 منتظر انجام وظیفه چهره های منتسب به این جریان باشید و نیز تکرار اقدامات این دو سه نفری که پیشگام شده اند.
    • رضا IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      3 3
      فعلاً كه دلواپس ها و مدعيان سينه چاك مظام پاچه روحانى و دولت را گرفته اند !
  • علی افصحی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 0
    بسم اله الرحمن الرحیم. این آقای زیباکلام که ارزش کلام را از دهه هفتاد به بعد به نازلترین حد رسانده، غیر ارتباط سببی با اقای توکلی و نسبی با خانواده لاریجانی ها هیچ فضیلت دیگری ندارد.او ابتدا طی دهه شصت راوابط خود را تحکیم بخشیده و بدون سپری کردن مقدمات، مدارک تحصیلی یکی از بعد از دیگری تا دکتری به چنگ آورده و سپس به دستیابی به موقعیت های شغلی رو آورده و پس از هیات علمی دانشگاه شدن ،شروع به گفتن سخنانی کرد که نه بار علمی دارند و نه ارزش سیاسی .من صرفا ایشان را با برادر حاتم طایی می توانم‌مقایسه کنم.چه اگر حاتم طایی به سخاوتش در تاریخ شهره شد اما برادرش به خاطر پست ترین کار که پس از او‌نیز هرگز تکرار نشد شهره آفاق گشت..چقدر گفتار مولی علی علیه السلام در زمینه گفتار نغز است : اجتنب الهذر فایسر جنایته الملامه مولی میی فرماید از گفتن سخن بیهوده و بی ارزش بپرهیزید که کمترین زیانش ملامت است و قرآن نیز می فرماید : قولوا قولا سدیدا همواره تحلیل و گفتار دقیق و عالمانه داشته باشید.البته سخن های بیهوده و صاحبانش درس آموز هم هستند .ان ها می آموزند که چه چیزهایی را نباید بر زبان راند و پیامبر فرمود اجتناب السیات خیر من اکتساب الحسنات از زشتی ها - گفتار و..‌‌ - دوری کردن بهتر از در پی حسنات بودن است. خداوند به همه توفیق گفتار سدید را عنایت فرماید.
  • FR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 7
    بعضی افراد اصلا متن رو نمیخونن و دهانشون رو باز میکنند و شروع میکنن به فحاشی حداقل متن رو بخونین بعد زیباکلام رو فحش بدین نقل قول مربوط به پیروزی ترامپ و هدف قراردادن نظامیها مربوط به زیباکلام نیست بنده های خدا!
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      13 1
      صادق خودتی؟ اون پولای سیل زده ها و زلزله زده ها رو چیکار کردی؟ نمی خوای پس بدی؟
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    13 1
    بهتره افساد طلبان به کرونا ومرگ فکر کنند تا ارتباط با آمریکا وترامپ.!!!
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    10 1
    حضرت على (ع)هم بامنافقان توافق نکردند-کسانیکه کارایی ندارندحتى باشعارکارهم مخالفند.
    • FR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      4 4
      امام علی در نامه 53 نهج البلاغه به مالک اشتر که با عنوان عهد نامه مالک اشتر شناخته میشه: هرگز پيشنهاد صلح از طرف دشمن را رد مكن، كه خشنودى خدا در آن است. و آسايش رزمندگان، و آرامش فكرى تو، و امنيّت كشور در صلح تأمين مى ‏گردد .
    • به فرانسوی IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      7 3
      تو فرق پیشنهاد صلح از دشمن و پیشنهاد صلح دادن به دشمن را نمی فهمی؟
    • FR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      3 4
      به 20:38 من مشخصا به این نظر پاسخ دادم نه به متن خبر. فهم این سخت است؟
    • باز هم به فرانسوی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      6 2
      آره. خیلی سخته که زیر بار حرف دروغ بروم. جنگ با دشمن در روز دشمن کافر چه ربطی دارد با جنگ با منافق؟ اصلا چرا خود علی علیه السلام حاضر به صلح با معاویه نبود تا خوارج با شمشمیر او را وادار به پذیرش حکمیت کردند؟ و از اینها گذشته، کدام دشمن به ما پیشنهاد صلح داده که این کامنت را گذاشتی؟ دشمنی که می گوید باید طبق دستور من عمل کنید تا تحریم نکن پیشنهاد صلح داده؟ صدامی که هنوز خاک ایران را در اشغال داشت و ادعای صلح خواهی می کرد؟ نه. خودت خوب می دانی که داری از یک حدیث سوء استفاده می کنی. وین عجب وردی به دست آورده ای. لیک سوراخ دعا گم کرده ای.
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      4 0
      به فرانسوی چراگزینشی کردی نهج ابلاغه رو؟این به نفع ت بودخوارج حافظ قرآن بودند ازبس نمازمیخوندن اخرقرآن ناطق به شهادت رساندن درک عمیقی ازقران نداشتند. منافقین دهه ۶۰دست به جنایت میزدن مثل بلبل ازنهج البلاغه میگفتن؟ راه درست رونمیشناسن
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    9 1
    زشت کلام مخ تعطیل.!!!
  • چگنی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 1
    کذاب مزخرف کلام
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    8 2
    آقا چرا اجازه صحبت به این یارو داده میشه و با اون برخورد نمیشه؟ یا یه سوال اساسی چرا وزارت اطلاعات با اون افرادی که تو رسانه های بیگانه میشینن و به ملت ایران و به مسئولین این مملکت توهین میکنند و مردم رو تشویق به شورش میکنند برخوردی نمیشه!!!؟ ....باید کاری کرد که این افراد تو سوراخ موشی که مخفی شدن دنبال سوراخ موش بگردن
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      5 2
      چون حرفای زیبا کلام آب، دوغ خیاریه و جدیش نمی گیرن.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 2
    یکی به این زیبا کلام توجه کنه طفلی کمبود محبت داره
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    5 1
    خداهمه شون هدایت کنه ازخواب غفلت بیدارشوند به حساب روشنفکر دارند غرب زدها جزوابستگی جیب خودشان به چیزی اهمیت نمیدهند.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    7 1
    عزیزان تقصیر مشرقه که هر دم نظرات آبکی دکتر رو چاپ میکنه! دکتر زیبا کلام قند تو دلش آب میشه احساس جوانی میکنه وقتی عکش رو صفحه اول میبینه. شخصیتا دوست داره دائم یکی بشینه پای قصه هاش و ایشان هم ساعتها از هر دری نطق کنه. تو رو خدا زمینه رو فراهم نکنین براشون. دو فردا به ذهنشون میرسه راجع به منشا پیدایش کرونا سخن سرایی کنند.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    7 1
    دانشمندان قطعا واکسنی برای کرونا کشف میکنن ولی هرگز و هرگز دارویی برای حماقت و خوتحقیری زیباکلام واصلاح طلبان کشف نخواهد شد
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    7 1
    این کثافتی که فرماندهان نظامی را قد قد می کند چرا دادستان خفه اش نمی کند -ترامپ غلط می کند با تو بی پدر و مادر مردک جوجه فوکول آخه تو تخصص نداری بدرد مملکت بخوری مردک مفت مفتخور کم با اعصاب مردم به عنوان سرباز جنگ روانی دشمن به روح و روان مردک شلیک کن -
  • 2020 IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    7 1
    آمریکا غرق خواهد شد و اصلاح‌طلبان خائن رو هم با خودش غرق خواهد کرد انشاءالله.
  • یحیا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    8 1
    در ضمن امثال زیباکلام متوجه شده اند که تفکر جهادی تنها تفکری است که سد راه تفکر لیبرالیستی آنها شده. آن هم اساسی! به گونه ای که یک جهادگر ساده در نقطه ای از کشور عملکردش از یک دولت اصلاحات روحانی بیشتر است. یک خیر بیش از شش هزار زوج را به خانه بخت فرستاده اما دولت روحانی در شش تاش هم مانده! زیباکلام به خوبی می بیند که چگونه تفکر جهادی در یمن بافته های استکبار جهانی و تئورسین های نظامی جهان را پنبه می کند او بخوبی می بیند که چگونه توان تهاجم یک دولت جعلی (اسرائیل) را یک جنبش (حزب الله) از 33 روز به سه روز و امروز به مرز بازدارندگی میرساند! قطعا خود زیباکلام و ترامپ قبل از مرگشان، مرگ تفکرات و تئوریهای خود را خواهند دید.
  • طباطبایی IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    5 0
    یَا أَیُّهَا الرَّسُول‌ُ لاَیَحْزُنْکَ الَّذِین‌َ یُسَارِعُون‌َ فِی‌الْکُفْرِ مِن‌ْ الَّذِین‌َ قَالُوا آمَنَّابِأَفْوَاهِهِم‌ْ وَلَم‌ْ تُؤْمِن‌ْ قُلُوبُهُم‌. [مائده:41]
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 2
    افساد طلبان غلط کردند با ترامپ.!!! ترامپ دماغش رو هم نمیتونه بالا بکشه از مذاکره با اون دیوانه حرف می‌زنید کودن ها.!!!
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    آقای زیبا کلام یکی از نمادهای آزادی بیان در ایران است ما در زمان شاه زمانی که در خیابان بحث سیاسی مطرح می شد از شدت خفقان ستم شاهی می گفتیم نکند این سیمهای برق بالای سرمان خبر دهند. وامثال آقای زیباکلام باید قدر این نعمت آزادی رابدانند. وما هم بایدبدانیم نیروی مخالف متعادل کننده نظرات افراطی ومتعصبانه است وانقلاب میتواند به حرکت مستقیم خود ادامه دهد
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 1
    ومکروا ومکرالله والله خیر الماکرین.
  • کارشناس IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 11
    اگر مسئولان عراقی سر عقل نیایند بزودی عراق به سوریه دیگر تبدیل میشود اگر مسئولین ایران هم سر عقل نیایند بزودی هر انچه دارنداز دست خواهند داد و به هر خفتی تن خواهند داد بهتر است تا دیر نشده کاری کرد و دنبال صلح بود
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      4 2
      شما؟؟؟!!!
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      4 3
      توهم که حرفهای متوهم و بی سروته اصلاح طلبان را تکرار میکنی.!
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      2 2
      خودت فهمیدی چی گفتی.؟!
    • Javad irani IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      2 1
      اول شما مشخص کن چند سالته که نظر گذاشتی بعد مشخص کن که دقیقا منبع درآمدت از کجاست
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      0 2
      دوستان دقت کنید فقط چنتا نظر اول را آلبانی‌تبارها با تعداد بالا منف و مثبت باران میکنن و به نظرات بعدی هم توجه ندارن ارتباط منافقین داخل و خارج تنگاتنگه.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 0
    مدیریت جهادی مثل کارمندانیست ساعت ۸برن ۱۴برگردنداگرکارم نکنیم اخرماه حقوق مون میادبه ارباب رجوع بگیم بروفردابیابمنچه کارش عقب افتاد.مدیریت جهادی شب وروز ساعت نشناسه بفکرمردم باشه کارکنه؟ امروزوفردانکنه
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 2
    زشت کلام نکنه توهم کرونا دلت می‌خواهد تا کمی متوجه بشی چی میگی.؟؟؟
  • JP ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    صداوسیما و مدارس و دانشگاه ها می توانند آزاد و در عین حال انقلابی باشند...اما عملا نه آزاد است و نه انقلابی....!!!! دیرنیست....کار را به کاردان بسپارید.....!!!
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    مدیریت جهادی یعنی شب وروز ساعت نشناسه کارکنه بفکرمردم باشه؟ الن کارمندا ساعت ۸تا۱۴میرن میان میگن کارنکنیم حقوق مون اخرماه میادارباب رجوع بگیم بروفردابیا
  • حسين DE ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 2
    آقاى نصرى تو وجريان فكرى تو ماهيتا" تسليم پذير و نوكر صفت آمريكا و مجموعه غرب هستيد اظهارات سراپا مزدورانه و ننگين تو دقيقاً بيانگر ماهيت پست و غرب پرست جريانات اصلاح طلب و ليبراليسم دلال صفت ايران است كه از همان ابتداى تولد سر در آخور امريكا،انگليس وبطور كلى اروپا دارد،البته اظهارات سخيفانه تو و امثال تو تعجبى ندارد بقول اون ضرب المثل معروف ( از كوزه همان برون تراود كه دروست)
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    برو بابا برو کشکت بساب،ترامپ سگ کی باشند مرگ با عزت به است زیر بار ذلت آست کسانی که بعد از ترور سردار دل ها ویاران باوفایشان می گویند رفقات ودوستی با امریکا حتما منافع شخصی خودشان به خطر افتاده!!مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر انگل یس-
  • علی DE ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 3
    خدایشرا شکر کند که در عربستان و یا بحرین منحیث شیعه زندگی نمیکند.! درآنجا ۱/۱۰ اینگونه حرفهای گنده برای بریدنی سرهش از بدنش کافی بود‍! همانکاری را که عربستان با رهبری شیعیانی آنجا کرد. بنظری من اسمی واقعی این آقا حدی أقل باید‍ نه زیبا کلام بللکه گنده کلام باید میبود!
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    گوربابای ترامپ و پادوهای داخلی اش. آمریکا یکی بزند جوابش را سخت تر از عین الاسد خواهد دید. محور مقاومت روزانه سی فروند موشک را به ذخایر خود اضافه می کند. اهل فن می دونند یعنی چه.
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    4 1
    این زیبا کلام دلقک و خل و چل دوباره پیداش شد
  • مجتبی/تبریز IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    بابا این مزخرفات چیه پخش میکنید دهن وطن فروشو دین فروشو باید گل رس گرفت...
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 3
    بزرگ تئوریسین لیبرال ها در ایران کوچیکترین ناسزا و توهین به سرمایه داری چه در شعار و چه در عمل رو بر نمیتابد و آنرا پوپولیست نام می نهد!" مردم دیدید با چه کسایی طرفید؟ نظام ارباب رعیتی و تضاد طبقاتی حاصل به دادن به این نوع تفکرات هست متاسفانه
  • US ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    کسی که در برابر تهدید دشمن اینجوری خودش رو خیس میکنه چطور به خودش اجازه میده که در مورد کشور بزرگی مثل ایران صحبت کنه. آقای زیبا کلام! شما پایتان را از مسائل شخصی و خانوادگی فراتر نگذارید هر چند که از نظر من در مقیاس شخصی و خانوادگی هم فاقد توانایی لازم هستید ولی به هر حال حق دارید برای خودتان تصمیم بگیرید.
  • ع ح IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    اقای نصری ترامپ اگر توانایی کاری که شما می گوید بعد از انتخاب شدن انجام میدهد را داشت قبل از انتخابات انجام میداد تا با یک پیروزی واردانتخابات بشه تا احتمال برنده شدنش را بیشتر کنه
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    این مرد زیبا کلام انگاری مشکل روانی دارد با حرفهای بچه گانه و سخیف ؛ کمتر او را مطرح کنید . حیف گوش و چشم نیست که به شنیدن سخنان او بگذرد
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    سلام. با این دلقکهای بی منطق از تبار زیبا کلام باید مثل خودشان برخورد کرد. به ازای هر مومنی که بدست آمریکا و آمریکاییان ترور میشود، باید ده نفر از این دلقک ها را به درک فرستاد. انوقت در انتها شیطان بزرگ کسی را ندارد که رویش حساب کند. فکر کنم این حداقل کاری باشد که ارزش داشته باشد.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    کسی نیست باین زیبا کلام بگوید بزنندو ترور کنند ؛ ده برابر می خورند - ما که مثل شما اصلاح طلبان و یا غرب زدهها ترسو نیستیم -شماها وقتی که امریکا واق واق می کند خودتان را خراب می کنید و دنبال التماس و التجا می کردید ؛ اما ما تازه فرصتی بدست می اوریم تا دنیایی نو بسازیم - خلاصه وضعیت خودتان را روشن کنید یا بروید پیش همپالگی های خودتان و یا سکوت اختیار کنید و یا توبه کنید و برگردید به اغوش ایران قدرتمند و قوی والسلام
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    دهن کثیفت و ببند الحمدالله انقلاب دست شما بز دل ها نیست. هیج وقت هم نخوا۶د افتاد حتی اگر در مقطعی ملت را فریب دهید. سردار پر افتخار ما همیشه خاری بود در چشمان امثال تو انگل که زیر سایه امنیت تشستید و از پشت خنجر زدید‌.
  • ابویسانی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    سن بالا رفته، این سن صرف نوکری جنایتکارانی شده که ارزشی برای جان انسانها قائل نیستند. قطعاً امثال زیبا کلام بعد از مرگ پشمان خواهند شد، اما پشیمانی بی حاصل.
  • DE ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    خواسته‌های غرب حد یقف ندارد. ترسیدن یعنی باختن. ترسیدن یعنی تجزیه ایران. زیبا کلام، نترس!
  • اکبر IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 3
    زیبا کلام دیوث سیاسی
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 2
    صادق زیبا کلام سوپاپ اطمینانه مطهری وصادقی با عرضه ترین نمایندگان لین مرحوم مدرس
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 2
    چرا این زیبا کلام رو آمریکا ترور نمیکنه؟
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      1 7
      بدرد ترور نمی نخوره.!!!
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 1
    الاهی: هرکس چه پنهان وچه آشکاراذهن مردم را خراب وبه آشوب دعوت وفقط نفع خودش می بینه ریشه اش خدا بسورنه وشرشون ازسراین نظام کنده بشه-اصلاح طلبان دراین سال ها هرچه توانستن تاختن ولی دیگه تاریخ مصرفشان تمام شده!!دوستی با این جماعت دوستی خاله خرسه ست!!و باورحرفشان مثل چوپان دروغگوست-
  • کورش DE ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 2
    آمریکا با تحریم به نتیجه نرسیده و حالا پیاده نظام داخلیش را فعال کرده که با ترساندن مردم خواسته آمریکا یعنی پیروزی بدون جنگ را اجرا کنند. کاسبان ترس بهترین صفت برای اینها هست.
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    سردارسلیمانی تفکرانقلابی ومدیریت روحیه جهادی داشت بجاحرف عمل میکردپشت میزی نبود.اقایان اگرمثل تفکرشماداشت منتظرکدخدا می ایستاد داعش به این زودی حاکمیتش ازدست میداد؟کدخدا فقط تقویت میکردداعش رو،رهبرمعظم انقلاب میگه قوی شوید اگرضعیف باشید دشمن هرغلطی باتون میکنه ترورجاخودش، شماازچی میترسانید فرماندهان مارو ازمرگ آرزوی شهادت دارند این دنیا چندروزه فانی شماراسرگرم نکنه دیاراخرت باقی اگرمردم بدانند.توان ونیروی انسانی جوان داخل غافلید.غرب شمارافریفته! بعضی هامیگن ایاراه وروش امام این بود؟امام درقضیه طبس من نگفت، گفت شن ها مامورخدابودند.درقضیه آزادی خرمشهر گفت خرمشهرراخداازادکرد. بعدامیدبه جوانان داشت، خدانعمتش باران میفرسته بعدمیگن مانجات دادیم دریاچه ارومیه را تعقل کنیداگرخدابخواهدیک شبه آب ببره زمین کیست که بازاب برای شماپدیدارد.دریاچه هامون اب شیرین نجات بده باران کم میباره
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    4 1
    شما غرب زده های اصلاح طلب خائن برید به جهنم
  • مجید IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    آقای زیبا کلام، مثل توافق گورباچوف با آمریکا و یا مثل توافق یلتسین با آمریکا . و یا مثل توافق قزاقی با آمریکا و یا مثل توافق حسنی مبارک با آمریکا و یا مثل توافق بن علی با آمریکا و یا مثل توافق صدام با آمریکا و یا مثل.......، با این همه تجربه تاریخی کشور های همسایه در توافق با آمریکا و با توجه به در تضاد بود مکتب ایران با ایولوژی آمریکا فقط یه ...... به فکر توافق با آمریکاست
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    8 1
    آمریکا میدونه اگر حماقت ترور رو تکرار کنه هزاران سرباز تروریست آمریکایی ضربه خفیف مغزی میشن....
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    نگویید صادق زیبا کلام بگوئید دروغگوی ... سیاسی
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    4 1
    چند تا وطن فروش و کافر مثل این احمق ها سردار سلیمانی ودانشمندانمان ووووو را به کشتن دادن مردم عزیز و شرافتمند ایران هوشیار باشید
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    11 2
    ما هر چه میکشیم از این سست عنصرهای پخمه وطن فروش میکشیم.
  • سید IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    یکبار شده از خودتون بپرسید زیبا کلام با اینهمه مخافت هاش حرفهای گاها" ضد انقلابی هنوز در دانشگاه تدریس مکنه کسی هم باهاش کارنداره؟
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    لابد گرای فرماندهان را شما به ترامپ و صهیونیستها میدهید ..
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    از این منافقین. بی بنیان که از دشمنان خدا می ترسند بیش از این انتظاری نیست....این مفسدین اصلاح نمی شوند اما ما باید چکار کنیم ما باید با توکل بر خداوند و ایمان به امدادهای الهی برنامه و استراتژی خودمان را پیاده و دنبال کنیم نه اینکه ببینیم دشمنان خدا می خواهند چکار کنند و پس از آن برنامه ریزی کنیم مثل سردار سلیمانی که نامه فرمانده آمریکاییرا باز نکرد ونخواند
  • محمد IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    2 1
    لعنت بر سیستمی که یک مشت .... به عنوان اندیشمند در دانشگاههای ما هر غلطی دلشان بخواهد می کنند.
  • بهروز IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    5 2
    خدا حفظ کند آقای زیباکلام رو. حرف هایی رو که بعضی مغرض ها با واژه های علمی می گن رو ایشون بی پرده و با زبانی مردمی میگه و پرده از منویات قلبی این افراد برمی داره و موجبات خنده ما در این روزهای قرنطینه میشه.
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      3 3
      زیبا کلام یکی از جنتلمن های فرودگاه بغداد است باید سر جایش بنشیند
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    5 7
    شیاطین انسی آخر الزمانی
  • غلیرضل IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 1
    نصری و زیبا کلام و آرمین و بقیه به استقلال کشور اعتقاد ندارند نزدیک ترین طرز فکر به آقایان وهابیت است اینها ایران را نمی خواهند اینها میخواهند ایران را تحویل اربابانشان بدهند و خودشان هم مثل عروسک سعودی این وسط شکمی از عزا در بیاورند به خاطر همین تمام نقاط قدرت قوت و استقلال این کشور مانع اهداف حضرات است حالا میخواهد، دین باشد جوانان یا علم و هر چیز دیگر،
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    نفر اول اصلاحات حتی اندازه نفر آخر اصولگراها رای نیاورد مردم جواب روبه صفتانی چون ارمین را دادند
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    ننگ بر این تفکر
  • كريم IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    زيبا كلامي كه حرفهاي زشت مي زني. تو يا خبر داري كه آمريكا به فرماندهان ما حمله خواهد كرد (كه اگر چنين است، از كجا باخبري) و يا داري به اين وسيله به دشمن چراغ سبز مي دهي كه اين كار را انجام بدهد. راستي اين آدم چرا بايد در باره هر مسئله اي اظهار نظر كند و به نظر او هم آنقدر اهميت داده شود كه در رسانه ها درج گردد.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    3 1
    بابا این آدم عقب افتاده را بزرگ نکنید
  • پ IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 2
    یکی این تاج زاده آروم کنه
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    7 1
    صادق زشت کلام یک ایران ستیز و خائن به این سرزمین هست، یک فاحشه سیاسی که فقط خواستار تضعیف و تسلیم ایران در برابر غرب بوده و هست! شرم بر چنین انسانی باد، متاسفانه اصلاح طلبان با شعارهای عوام فریبانه وارد عرصه سیاسی شدند و قدرت گرفتند! هیچ دستاوردی نداشتند تا کنون جز زیان و هزینه های غیر قابل جبران برای کشور و ملت ایران!
  • Bijan IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    آخه زیبا کلام ارزش داره که چی بگه یا نگه یا اصلا مهم هست ؟ ایشون چه کاره؟ کسی غاز دست این مردک میده بچرونه.این آقا ی چاپلوس بدترکیبیست که به جای تعریف و تحلیل نشخوار وبلغور می‌کنه وهیچ سمتی هم ندارد که حرفش مهم باشه .ایشون آزاده از باد معده هرچه دلش میخواد بگه برا هیچکس هم مهم نیست از بالا بگه یا از پایین
  • US ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    10 1
    تنها و تنها چیزی که باعث عقب نشینی دشمن میشود قدرت است، نه پذیرش شرایط تسلیم (مذاکره). مذاکره واقعی‌ آن چیزیست که بین آمریکا و روسیه بود که دو طرف به طور مساوی موشک‌های خود را کاهش میدادند، نه اینکه "شما موشک یا دفاع هسته‌یی نداشته باش تا ما اجازه بدیم نفت بفروشی نون بخوری"!
  • سهند IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 1
    اولا به همه دل جرعتها و سرداریهای دلها عید مبارک میگم دوما سلام به غیرترین شخص ها که از موش مترسند ما اینقدر شهید ندادیم بیایم از سگی مثل ترامپ بترسیم ما اینقدر شهید ندادیم بیایم از شهادت بترسیم ما اینقدر جانباز وشیمایی مثل برادر ندادیم بیایم وطنمون رو به آشغالی مثل ترامپ بدیم مطمئن باشید ای مردم ترامپ اگه میخواد بهمون کمک کنه بره اول کشور جهانی مثل خودش تجهیزات پزشکی بدهند الله اکبر مطمئن باشید انشالله ماه زیاد دور نیست هم لغو تحریم ها رو خودشون از ترس ایران جشن میگیرم هم این مهمان ویروس راحت میشم جشن بزرگ در انتظار کشورمون مثل ایران منتظرش هست زنده باد ایران و ایرانی الله اکبر
  • حسين DE ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 2
    آقا صادق زمانى كه تو اظهار نظر ميكنى من دلم به حال آن دانشگاه و دانشجويانى ميسوزه كه تو استادش هستى، راست راستى چرا اينقدر بيسوادى ؟
  • DE ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 1
    این پیاده نظام که مانع تولید داخلی می شن کم از ویروس کرونا نداره! شما ذلیل و ترسوها همه فکر و ذکرتون بستن با کدخداتونه. تا ایران رو به عربستان دوم گاو شیره ذلیل تبدیل کنید.
  • حسين DE ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 2
    آقاى آرمين يكبار فقط يكبار شهامت اخلاقى نشون بده و بگو چرا و به چه دليل همفكران تو تائيد صلاحيت نشدند البته اگه دارى!
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 1
    اینقدربه امریکاخوش خدمتی نکنیدوالله تاریخ مصرف تون بگذره مث کاغذمچاله توسطل اشغال میندازه تون ،تفکرتون تغییربدهید به راه درست برگردیدمنافقین آلبانی فرانسه. ..
  • عبدالله IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 2
    خدا شما (رضا نصری) و امثال شما را هدایت کند انشاء الله. بندگی خدا بهتر از بندگی طاغوت (ترومپ و امثالهم) است.
  • MAX2000 IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 1
    کسانی که حرف از مذاره با امریکا (با ترامپ یا بدون ترامپ) میزنن باید به عنوان خائن به نظام و انقلاب و امام و حاج قاسم سلیمانی شناخته بشن و در دادگاه محاکمه بشن !!
  • سیدعلی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 2
    به این مردک بی غیرت غلام حلقه به گوش آمریکا واسراییل باید گفت تو کوری که صدها مورد ازمدیریت جهادی رانمی بینی آمریکایک غلطی کرد سیلی های سختی خورد ولی تو کری ونمی شنوی وسیلی ها ادامه دارد شما وطن فروشان بی غیرت فقط بلدید نق بزنید خاک برسرتان که نه ملی گرایید ونه دین گرا
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 1
    اصلاح طلبان وطن فروش و خائن آرزوی فروختن کشور به بیگانگان را به گور خواهید برد وخون حاج قاسم در رگهای جوانان غیرتمند ایران زمین می‌جوشد.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 1
    فکرکنم این اقای نصری مشاورترامپ هست
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 1
    اینهاهمه سروته یک کرباسند
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 1
    مردک تو یکی نگران جان فرماندهان نظامی نباش! ک
  • سلیم IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 1
    به به آقای زیبا کلام واقعا گل گفتی اگه بخواهیم با آمریکا سازش کنیم باید یه عده فرماندهان ویا صاحب نظران قهار کنار بروند یا همان ترورشوند احسن
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 1
    عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
  • مهدی IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 1
    خدایا این زیباکلاموکجای دلم بزارم اخع؟امریکاهیچ غلطی نمیتونع بکنه کجای کاری اقا؟ازترس خودت داری دادمیزنی چراا؟؟
  • مهدی IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 1
    اقاصادق توعمرت یع حرفی زدی اونم لای جرزه دیوارمیخوره این حرفت چه معنی میده سرتوبالاکن ببین کجازندگی میکنی توکشوری زندگی میکنی که اسمش کل جهانواشفته حراس کرده ارام بخواب شب نترس ایران ازملتش پاسداری میکنع.
  • علی سلماسی وند US ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 2
    با ترامپ هیچ توافقی بدست نمی اید
  • علی سلماسی وند US ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 3
    ترامپ مرد مذاکره نیست
  • سیدامیرحجازی IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 11
    در سال ۹۲ واقعا" حماسه ی سیاسی رخ داد ولی سیاستمداران و حقوقدانان ایرانی اشتباه بسیار فاحشی انجام دادند اصلا" تا برجام مورد توافق نهائی را نباید اصلا" اجرا میکردند تا در مجلس سنا مجلس نمایندگان "کنگره" تصویب و تائید شود متاسفانه دولتمردان تدبیر و امید از هول حلیم افتادند ته دیگ ، باید تا آخر دولت اوباما ایران میگفت به شرطی فقط به فقط برجام را اجرا میکنم که کنگره آمریکا تحریم ها را لغو کند و نسخ قوانین داخلی برعلیه ایران به تصویب کنگره برسد میدانید که اکثریت کنگره با جمهوریخواهان بود و حتی میشد خیانت اوباما را در فتنه ی ۸۸ با یک درایت ژئوپولتیک به لحاظ ی تلافی کرد چون اوباما از پشت خنجر زد که تحریم ایران را به فصل هفت منشور ملل متحد رساند بعد طبیعتا" با اهرم حمایتهای اوباما و کلینتون از دماغش و سقوط دموکراتها یک برجام آبرومند با دونالد ترامپ منعقد میکردیم به شرط تائید کنگره ی آمریکا همین باعث میشد به صورت سنتی بتوانیم با جمهوری خواهان کار کنیم و دچار این گرفتاری نشویم
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 0
      از هموطن بودن با شما احساس ننگ می کنم. یعنی واقعا نمی فهمید برنامه جمهوریخواه و دموکرات یکی است و فقط ادبیاتشان با هم فرق دارد؟ یکی می گوید بنشین و آن یکی می گوید بتمرگ؟ اصلا مذاکره یعنی؟ مذاکراه بین دو طرف بر سر شیء ثالث و مورد اختلاف معنا دارد. اما اگر بخواهید برای امری داخلی و مثلا برای انتخاب رنگ اتومبیلتان از همسایه اجازه بگیرید اسمش مذاکره نیست. بلکه بردگی است. حق یک مسلمان این بود که اصلا سیادت و سلطه رسمی 6 طاغوت را نپذیرد. حق این بود که فریاد بزنید اصلا به شما چه مربوط است که در امور داخلی ما دخالت می کنید. نه اینکه اول بپذیرد بر سر یک مساله داخلی از اجانب اجازه بگیرید و بعد به خیال خودتان افتخار کنید که امتیاز نداده اید حال آنکه همین سر میز رفتن بزرگترین امتیاز بود که داد.
  • مهدی مهدوی IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 1
    عمر ترامپ تمام شده مطمئن باش میمیرد
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 7
    خفه
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    اول اصلاح طلبان برن خودشون تغییربدن ،بعدبه فکررفع مشکلات مردم باشند،فتنه ۷۸،۸۸،ازدرون اصلاحات دراومد، مجلس ششم بماند کجاهستندخسارت بس نیست به کشور؟ اونجوری دنبال اصلاح مشکلات مردم هستندیاشعارمیدن دنبال قدرت هستند؟
  • سردار IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    کاش یک مرد پیدا می‌شد تمام اصلا ح طلبان (منافقین) رواعدام میکرد
  • قاسم IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 0
    سلام ای کاش از گذشته درس بگیریم
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    خدا لعنت کند کسانی را که قصد تشویش اذهان مردم وترساندن ملت از ببر کاغذی امریکا را دارند خودفروختگان سعی در الغا دروغ و بزگ کردن امریکا هستند اخر ای ایرانی تو واقعا ایرانی هستی یا گرگی در لباس میش . خدا لعنت کند شما ها را .
  • پرویز IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    لطفاازاین پس اگه خواستین یاوه گوئیهای این نامرد وطن فروش رو رسانه ای کنین بگین صادق زشت کلام گفت:... حیف است این شهرت زیبنده آدم نوکربزدل ترسویی چون اونیست.ممنون
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 0
    ذات لیبرالیسم باانقلاب مغایرت داردونمی تواند اندیشه انقلابی رابپذیرد.انگ پوپولیستی میزنند.مردم چشم تون بازکنیدببینید چه کسانی راانتخاب کردید.وضع تون این شده همون چیزی که امام تاکیدمیکرد تامن زنده ام این لیبرال هاجایی ندارند. بعدباشعارهای قشنگ رای میارن؟ حتی سخنان امام راتحریف میکنند!!الن بهترین دوست شناس ودشمن شناس امام خامنه ای است. به سخنانش خوب گوش کنیدوعمل
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    خدا بهمتون یه عقل سالم عطا کنه شما مردم خود آریا پندار جز فحاشی هیچ هنری ندارید
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 2
    باز ابن غضنفر خان زشت کلام دترو هابش رازیادخورده و هزبان مبگوید و آروغ ناشتایی از خود دروکرده خداوکیلی اگر این غضنفر ها نباشند ملت چه بهانه ایی برای خنده داشته باشند
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    2 7
    عقل که نباشد جان در عذابه دیگه پرت پلا جوک یاوه هزیان ووووووگفته می شود مانند این جناب زشت کلام امثالهم
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    اخه یک نفر نیست به این زیبا کلام (البته دیوث سیاسی که ایت الله جوادی فرمودند) بگه .. اخه به امریکا میشه اعتماد کرد اخه یتو چه درسی خواند اخه تو چه سواد سیاسی داری . عقل موهیچ عقل ذبانه طیح الله حظک و حظک صاحبک جان مادرتان این کلیب را بگذارید.
  • سرباز DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    این آقای زیبا کلام را خیالات برداشته گنده تر از دهانش حرف می زنه. آقاجان آمریکا خودش درحال فروپاشی است بیمارستانهایش جوابگوی مبتلایانش نیست تو نوکرامریکا و وطن فروش هستی اصلا تو در این مملکت جایی نداری بدبخت عوضی. ما را از شهادت می بترسانی ما برای شهادت آفریده شده ایم
  • منصور IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    زیبا کلام نمیدانم چرا هیچ وقت حرف زیبا نمیزنی! اگر ترامپ تو مذاکرات شرط کنه زنت رو هم بگاهه بازم قبول میکنی توافق را؟ اگر فرمانده ها را ترور کنه ما هم مثل دفعه قبل هواپیمای فرمانده هانشان را در افغانستان میزنیم البته افغانستان عراق سوریه اردن یمن و ووو
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 2
    فعلا که سیاست نه جنگ ونه مذاکره می کنیم به نفع آمریکا ودر راستای سیاست های آمریکا داره پیش می رود که اگر همین منوال باشد وزمان هر چه جلوتر رود جمهوری اسلامی باید امتیازات زیادی بدهد اقتصاد مقاومتی وجهش تولید زمانی محقق می شود که شما با دنیا در تعامل باشید فروش و صادرات کالا با نصف قیمت وخرید کالاهای مورد نیاز با قیمت چند برابر از بازارهای جهانی اقتصاد مقاومتی نیست رهبران کشور باید واقعيت های کشو ر وجهان را ببیند عاقلانه وبر مبنای واقعیت ها تصمیم بگیرند نه بر اساس انتظارات از آینده وتوهمات
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      0 0
      بس کنید این یاوه ها را و از رو بروید. همان برجامتان برای هفت پشتمان کافیست. نتیجه تعامل با جهان شد واردات افسار گسیخته و ورشکستگی یکی بعد از دیگری کارخانه های ایرانیاز ارج و آزمایش و تولی پرس تا کارخانه های کاشی سازی و لوازم التحریر و نساجی و..... اتفاقا به برکت تحریمها در یکسال اخیر مجددا تولید کمی جان گرفت. چون واردات کم شد.
  • حبیب IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    بدبخت تر و سیه روتر از منافقین که امروز اسم روشنفکر به خودشون گذاشتن، در قالب اسارت فرهنگی، در دنیا و آخرت وجود نداره .تاریخ گواه این مطلبه.
  • ایزانلو IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    ظاهرا آقایان مثلا اصلاح طلب در حال افساد دیگری هستند و آن هم خط دادن جدیدی به امثال دولت غارتگر و شیطان بزرگ آمریکا هستند
  • حاجی اذری IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    خلق استکباری اینست که اگر عقب نشینی کنی طمعش از تو بیشتر و ادعاهایش فزونی خواهد گرفت ولی اگر مرد باشی و ایستادگی کنی مقابلت به التماس و گدایی میافتد نمونه انرا در موضوع پهباد امریکائی و نیز در موشکباران پایگاه نظامی عین الاسد شاهدیم .اما دردا که بعضی متوجه نیستند وعادت دارند بردگی کنند
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    احمق جان اگه دوتا فرمانده از امریکا ترور بشه دیگه ترامپی روی کار نخواهد بود
  • A. M IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    خاک بر، سر آدم نفهم می‌فهمند ولی خود رابه نفهمی زده اند اگر رژیم تروریست آمریکا به توافق پایبند بود که زیر توافق برجام نمیزد توافق آب وهوای پاریس توافق با کانادا و هها توافق دیگر لگد مال کرد نمیدونم باچه زبانی باید بااین ادماحرف زد که بفهمند ترامپ چه غلطی می‌تواند بکند اگر می‌توانست تا حالا کرده بود
  • سامان IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    من نمی دونم توافق با امریکا و غرب یعنی چه؟ دیگه چی باید به سرمون بیارن که نیاوردن؟ توافق با قدرت های جهانی در برجام شد این. چرا امثال زیبا کلام با این همه ادعا باز هم ساده اندیشی می کنن.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    روانی
  • سوخته IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    اخمق تمام عیار
  • hamid IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    شما یک سری نظرات هست که نباید بدهی در واقع ممکن است آنها برداشت دیگری داشته باشند و تشویق شوند
  • Ali IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    من این رامیدانم که هرکس به امید همسایه باشه عاقبت گرسنه میخوابد
  • GB ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 0
    زشت کلام و اصلاحاتی ها اون دهن کثیفتر از نجستون رو ببندید که باعث تمام بدبختی و فلاکت ملت شما اصلاح طلبان و اعتدالگرایان منافق و پست هیتید
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    زیبا؟!کلاغ کسی با تو که کاری نداره نمی خواد نگران نظامیان جان برکف باشی تو کلاه خودت رو بچسب که سر بی مغزت هویدا نشود
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    این افکار از یک ادم دمدمی مزاج و بی رسشه سر می زند.
  • سعید IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    آقای زیبا کلام سفارش ما رو به رفیقان بکن.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    جهت استضار استاد تمام وقت وپرمدعاى دانشگاه عرض ميشود تقريبا تمام براندازان داخلى با اقاى ترامپ مخالفند واو را نماينده وهمسو با خواسته هاى خود دركاخ سفيد نمى دانند ومذاكره با وى را فتوا نمى دهند مردم امريكاونماينده هاى انها درمجلسين اورا مقبول خود وسياستهاى دراز مدت امريكا نمى دانند چطرميشود انسان بپذيرد پيشنهاد دهنده مذاكره با چنين فردى ازسلامت فكربرخوردار است
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    این به اصطلاح آقا، پیاده نظام دشمن است.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    این موجود مغز خر خورده
  • ناشناس IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    یعنی این مملکت آنقدر بی در وپیکر.
  • قاسم IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    از هر چی افساد طلب هست بیزارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس