کد خبر 1055794
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
ظریف فهرست نیازهای فوری ایران برای مبارزه با کرونا را اعلام کرد

وزیر امورخارجه کشورمان در پیامی ضمن تبریک روز پاسدار به پاسداران امنیت کشور از تلاش‌های آنان در کنار کادر درمانی کشور قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف در آستانه سوم شعبان و روز پاسدار با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز پاسدار را به پاسداران امنیت کشور تبریک گفت و از تلاش های این روزهای آنان همدوش ارتشیان غیور و نیروی انتظامی مقتدر و کادر درمان کشور و پاسداران سلامت مردم ایران قدردانی کرد.

روز پاسدار، در جمهوری اسلامی ایران، سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع)، به عنوان روز پاسدار، نام‏گذاری شده است. پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین(ع)، در راه حفظ آرمان‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه ‏هایی فراموش نشدنی و حماسه‏ هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانانِ مؤمن و آزادی‏خواه جهان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    24 0
    بلاخره وقت کرد از ذهنیت برجام بیرون بیاید و هر روز به غرب برای احیا آن التماس نکند
  • ح-ی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    5 0
    بلاخره توهم مثل اینکه ناامید برگشتی امیدوارم برای همیشه برگشته باشی نه موقتی ازمبارزین خودمان تجلیل کنیم وقدر آنها را بدانیم هرکار غیرممکنی را ممکن خواهند کرد پیروزی درجنک، سیل ، زلزله وکرونای امریکایی اسرائیلی واقتصاد ومعیشت وبیکاری وتولید وجهش تولید را همه یکجا پیروزخواهند شد انشاء الله به امید حق
  • مرصاد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 0
    آقای ظریف ! درمان درد های ما ؛ یاری طلبیدن از داخل است ، نه منتظر کمک دشمنان بودن !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس