آمازون نمایه

فروشگاه اینترنتی آمازون علاوه بر آنکه اقلام بهداشتی ضروری برای کارکنان خود فراهم نکرده به دلیل ابتلای کارکنان خود به کرونا این گمانه را دامن زده که باعث تسریع در شیوع بیماری کووید-۱۹ می‌شود.

به گزارش مشرق، کارگران انبار و رانندگان فروشگاه اینترنتی آمازون می گویند مجبورند میان کار کردن و به خطر انداختن سلامتی و جانشان یکی را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

کاش مردم دنیا مواجهه با کرونا را از ایرانی‌ها یاد بگیرند

هجوم مردم آمریکا به فروشگاه‌ها همزمان با اعلام حالت فوق‌العاده

بزرگترین دورکاری جهان ثبت شد

آنها یا باید از ترس ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) یا در خانه بمانند که قادر به گذراندن امور معیشتی خود نخواهند بود یا زندگی خود را به خطر بیاندازند.

در برخی شعب آمازون اقلام بهداشتی مانند ژل بهداشتی دست و دستمال های ضدعفونی سهمیه بندی شده و برای همه کارکنان در درسترس نیست.

اما ماجرا آن جا تکان دهنده می شود که نشریه آمریکایی فوربز گزارش داد تست کرونای کارکنان آمازون در ۱۰ انبار آمریکا مثبت بوده است.

این به این معناست که میلیون‌ها نفر آمریکایی که از فروشگاه اینترنتی آمازون هم خرید کرده‌اند احتمالا در خطر ابتلا به کرونا هستند.

شمار کلی مبتلایان در آمریکا از ۷۵ هزار نفر عبور کرده و ۱۱۴۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    2 0
    دقیقا همین ماجرا در ایران در دیجی کالا، اداره پست، تیپاکس و... داره اتفاق میفته، بسیاری از نیروهای پست به کرونا مبتلا شدن و رییس‌جمهور ما مردم به خرید اینترنتی تشویق میکنه، از مردم بخوایم که خریدهای اینترنتی و ارسال مرسولات غیر ضرور را متوقف کنند تا با جان خود و دیگران بازی نکنند.
  • JP ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    دیجی کالا بیرحمه ، برید پای حرفای پرسنلش بنشینید...!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس