کرونا پارتی آمریکا

با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، برگزاری جشن‌ها و پارتی‌های ویژه کرونایی‌ها گسترش پیدا کرده است و عجیب‌تر آنکه راست‌گرایان آمریکایی مردم را به «ابتلای داوطلبانه کنترل‌شده» به کرونا ترغیب می‌کنند!

سرویس جهان مشرق - به گزارش سی‌ان‌ان، فرماندار کنتاکی از اقدام عجیب شهروندان این ایالت که برای مخالفت با دستورالعمل‌های صادرشده توسط مقامات جهت مقابله با کرونا در یک «کرونا پارتی» واقعی شرکت کرده بودند و به این ویروس به شدت انتقاد کرد و از مثبت شدن تست ابتلای یکی از شرکت‌کنندگان در این جشن خبر داد. اندی بیشار فرماندار دموکرات کنتاکی، روز دوشنبه با اعلام این خبر که تست ابتلای این فرد مثبت بوده و به شدت از وی و همچنین برگزاری چنین مراسم و پارتی‌هایی انتقاد کرد.

بیشار که در ماه دسامبر به عنوان فرماندار منصوب شده است، اظهار داشت: تاکنون تست ابتلای یکی از افرادی که در این «کرونا پارتی» شرکت کرده است، مثبت شده است. وی در حالی که بسیار خشمگین بود ادامه داد: هرکسی که به چنین پارتی‌هایی برود، ممکن است فکر کند که قدرتمند، شکست‌ناپذیر و نامرئی هستند و با این ویروس مبتلا نمی‌شوند. اما این افراد در واقع به عزیزان دیگر افراد جامعه صدمه می‌زنند.

اندی بیشار فرماندار دموکرات کنتاکی
اندی بیشار فرماندار دموکرات کنتاکی

فرماندار کنتاکی افزود: ما برای سلامتی همه، حتی جان پدر و مادر و مادربزرگ و پدربزرگ‌ها در حال مبارزه با بحران کرونا هستیم. پس آنقدر سنگدل و بی‌رحم نباشید که عمداً به سراغ چیزی بروید و یا خود را در معرض چیزی قرار دهید که می‌تواند باعث مرگ دیگران شود. وی در پایان با ابراز تأسف اظهار کرد: ما باید خیلی بهتر از این باشیم. همه ما وظیفه داریم و مدیون هستیم که از یکدیگر محافظت کنیم.

همچنین بر اساس گزارش پایگاه آلترنت، یک وب‌سایت معروف جناح راست آمریکایی پیشنهاد می‌کند افراد سالم را به صورت عمدی با «خفیف‌ترین شکل» ویروس کشنده کرونا به صورت «مسئولیت اجتماعی و پزشکی» آلوده کنند، درست شبیه به «آبله‌مرغان پارتی» هایی که در گذشته مرسوم بوده است. پایگاه فدرالیست وابسته به جناح راست آمریکا در توئیتی نوشت: وقت آن است که خارج از جعبه فکر کنیم و به طور جدی یک رویکرد تقریباً نامتعارف را برای کووید-۱۹ در نظر بگیریم: «ابتلای داوطلبانه کنترل‌شده».

آبله مرغان پارتی آمریکا

طبق اعلام پایگاه آلترنت، وب‌سایت فدرالیست که توسط بن دامنچ، میهمان همیشگی شبکه ان‌بی‌سی و ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا و همسر مگان مک‌کین تأسیس شده است، روز سه‌شنبه مقاله‌ای را به قلم آ. داگلاس تحت عنوان «آبله‌مرغان پارتی پزشکی چگونه می‌تواند روند ابتلا به ویروس ووهان را معکوس کند» منتشر کرد. به نظر می‌رسد اصطلاح «ابتلای داوطلبانه کنترل‌شده» ابداع خود نویسنده باشد و در اینترنت چنین اصطلاحی پیدا نشده است.

گفتنی است هدر حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در ایالات متحده ۶۴۷۶۵ نفر است که از این تعداد ۹۱۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیومرث IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    43 1
    احتمال تنظیم جمعیت ، و خارج کردن طبقه سالمندان، با توجه به فرهنگ سرمایه داری، بعید نیست، آمریکا و به خصوص اروپا، از جمعیت پیر و هزینه سنگین آنها رنج میبرد ، نوسازی و حجامت جمعیت و حذف قشر پر مخارج سالمندان ، انگیزه ای قوی برای فرهنگ اجتماعی ، اقتصادی اقتصادی است که فقط با ماشین حساب کار می کند، فرهنگی که جنازه مادر خود را به بیمارستان ها برای تشریح و آموزش پزشکی می فروشند.
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      19 1
      بله احتمال داره یکی از اهداف همین باشه،در کل کرونا یک سلاح چند منظوره س،ولی ظاهرا از کنترل خارج شده وشاید هنوز تولید کننده این سلاح به هدف نهایی نرسیده.
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      9 1
      حالا این تو کشور ما توسط برخی مد گراها و اونایی که چشمشون به ماهواره های خارج است رسم نشه که خدای نکرده اگر بشود دودمان ایران و ایرانی بر باد میره.
    • JP ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 0
      من و تو و رسانه های داخلی و خارجی نفاق این اخبار و گزارش نمی کنند...!!! صداوسیما هم یا نمی کند یا ضعیف منعکس می کند..!!!
  • حسام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    24 0
    فرهنگ مدرن رو هم دیدیم
  • بختیاری NL ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    17 1
    مشرق عزیز آخه این چه تیتر وخبری هست که میزنی؟؟؟؟ واقعا نمیدونی انیشتین های وطنی همین امشب تقلید میکنند؟ و به پیرووی از اونها و کدخدایی که دارن کرونا پارتی برگزار میکنند؟ خودشون به درک ملت رو بیچاره میکنند باحماقت های خودشون! درگذشته هم ثابت کردند که غلام حلقه به گوش هستن این به اصطلاح روشنفکران بی فکر
  • ایرانی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    7 0
    طبق توییت وزیر امور خارجه چین نظامیان آمریکا ویروس کرونا رو منتقل کردن ووهان چین، بهتره به جای جشن برای سران احمقشون که این بلا رو سر دنیا و خودشون آوردن مجلس عزا بگیرن.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    14 6
    خب همین چهارشنبه سوری وسیزده بدر بزرگترین کرونا پارتی درجهان هست تازه چهارشنبه سوری شمشیر دولب شد افراد سوخته رفتن بیمارستان کرونا هم گرفتن،حالا حالا ها مونده اونا به پای مردم ما برسن
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    2 1
    دولت امریکا وقتی اعهده کنترلبر نمی اید باید شو کورنا اجرا کند توش مانه نوکران داخلی ملت ایران همان راه را انتخاب کردهاندکه اربابشان شو من است
  • FR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    دقیقا روش تمام قلدرها وزبان نفهم های تاریخ است واقعیت ها را بر اساس تفکر خودشان تغییر میدهند برای اینکه آنرا نپذیرند!
  • حق جو IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    واقعا احتمال senicide بودنش هست
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 0
    خاک برسرشون که عقلشون از دست داده اند اگراینا این "ویروس "به جهان منتقل کردند که به احتمال زیاد -خدا شرشون به خودشون برگردوته واول ازهمه ترامپ خیکی تروریست به درک واصل بشه -امریکای جنایتکار دنیا را به آشوب کشیده -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس