روحانی نمایه

رئیس جمهور با اشاره به تدوین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای سختگیری‌های بیشتر در زمینه سفرها، گفت: این ابلاغ ممکن است سختگیرانه باشد، اما این تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیأت دولت، ضمن اشاره به اینکه همزمان باید با ویروس کرونا مبارزه کرد و هم باید مواد مورد نیاز مردم را فراهم کرد،گفت: ما در روزهای گذشته مجبور شدیم بخش زیادی از فعالیت اقتصادی را در بخش بزرگی از کشور تعطیل کنیم و دلیل آن هم اهمیت سلامت مردم برایمان است.

وی ادامه داد: از ۲ میلیون و چهارصد و پنجاه هزار کارمند دولت، بخش اعظم سر کار نیستند و  به جز یک اقلیتی همه تعطیل شدند؛ در بخش بهداشت و درمان که با تمام وجود در حال کار و فعالیت هستند. ما گفتیم یک سوم کارمندان بصورت گردشی سرکار بیایدند که این کار هم به خوبی دارد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

روحانی با اشاره به اهمیت حضور تعدادی از کارکنان دولت، خاطر نشان کرد: این حضور برای آن است که ناچار هستیم آب، برق و انرژی و مواد غذایی را تامین کنیم و محصولات کشاورزی را به بازار برسانیم و همه آنهایی که برای تولید کار می‌کنند و همه کارخانجاتی که مواد خوراکی و مواد شوینده لازم را تولید می‌کنند باید بتوانند به شکل حداکثری به فعالیت خودشان  ادامه بدهند برای اینکه نیازهای مردم تامین شود.

**مردم برای تامین نیازمندی‌های ضروری‌شان در یک شرایط مناسبی قرار دارند

وی بیان داشت: بنابر این باید توجه کنیم که هم نیاز داریم به اینکه بخش اعظم مردم در خانه بمانند و هم یک اقلیت کوچکی برای تامین نیازمندی‌های ضروری مردم کنار فعالیت‌های اقتصادی و کارگاه‌های تولیدی خودشان باشند.

روحانی تاکید کرد: این کار به خوبی در حال انجام گرفتن است. امروز مردم برای تامین نیازمندی‌های ضروری‌شان در یک شرایط نسبتاً مناسبی قرار دارند. آن چیزی که ضرورت زندگی‌شان است در فروشگاه‌ها است و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: ما باید از همه رانندگانی که از مبدا بنادر کار می‌کنند و جنس‌ها را به کارخانه‌ها می‌رسانند و مواد را از کارخانه‌ها به مغازه‌ها می‌رسانند و در اختیار مردم قرار می‌دهند و همچنین از آن بخش ریل و هواپیما که محصولات لازم را در اختیار مردم قرار می‌دهند و پروازهای لازم را انجام می‌دهند نیز قدردانی کنیم.

روحانی اظهار داشت: به‌رغم مشکلاتی که ما داریم، آنچه برای دارو، درمان مردم، مواد شوینده ضرورت دارد که ما از خارج تامین کنیم، ارز آن بدون استثنا تامین می‌شود. آنجایی که لازم است هواپیمای ما می‌رود و مواد لازم یا تجهیزات لازم پزشکی را وارد کشور می‌کند ما باید به دلیل کار عظیمی که در این خصوص در حال انجام است باید از همه اینها قدردانی کنیم.

رئیس جمهور در خصوص روند درمان بیماری کرونا در کشور، گفت: در زمینه درمان و مراجعه مردم به پزشکان یک کار خوبی در کشور در حال انجام است و تقریبا داریم غربالگری می‌کنیم که چه کسانی باید در خانه بمانند و چه کسانی باید به پزشک مراجعه کنند. به حمد الله تا امروز کمبود تخت، پرستار و پزشک نداریم. 

روحانی با بیان اینکه ۶۰ درصد تخت بیمارستانی ما در مشهد خالی است و ۳۰ درصد از تخت‌های بخش ویژه هم جای خالی دارد، عنوان کرد: دستورالعمل اولیه ما این بوده که هر کشوری می‌خواهد در زمینه مبارزه با کرونا به ما کمک کند، آن را دریافت می کنیم و هر کشوری هم از ما کمک بخواهد در حد توان به آنها هم کمک می‌کنیم.

وی با تشکر از وزارت امور خارجه، گفت: وزارت امور خارجه طرح نه به تحریم را راه انداخته است و تلاش بر این است که پول‌های بلوکه شده ما آزاد شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه مقامات از مردم درخواست کردند در این ایام مردم به سفر نروند، تصریح کرد: دیروز آماری که استاندار خراسان رضوی به من  داد نشان می‌دهد مردم همراهی کرده اند و استاندار خراسان رضوی گزارش داد که ۷۸ درصد سفرها در این استان کاهش پیدا کرده است. این به معنای همکاری خوب در کشور است.

** تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم است

روحانی ادامه داد: دیروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا بحث مفصلی شد که سختگیری‌ها باید بیشتر شود و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را وزارت بهداشت آورده بود تا سختگیری‌های بیشتری در بعضی جاها اعمال شود، چون این طرح نیاز به بحث‌های تخصصی و دقت بیشتر داشت این امر به کمیته امنیتی اجتماعی که وزیر کشور مسئول آن است محول شد. طرحی آماده شده و تدوینش تا ظهر طول می‌کشد. بهر حال این طرح تصویب و ابلاغ خواهد شد و  این ابلاغ ممکن است سختگیرانه باشد، برای سفرها مشکلات و محدودیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد و از مردم بخواهد که سریعتر به موطنشان برگردند و سفرهای موج بعدی ممانعت کند. این تصمیمات سخت برای حفاظت از جان آنها است و ممکن است همه پارک‌ها بسته شود، سیزده‌به‌در مثل سال‌های قبل نباشد، اما چاره‌ای بجز این نداریم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم برای ما مهم است، اظهار داشت: ما باید موج دیگر کرونا را مدیریت کنیم و تا شنبه ۱۶ فروردین این طرح سختگیرانه باید اجرا شود. 

** مردم از فردا آمادگی سختگیری‌ها را داشته باشند

رئیس جمهور با اشاره به کمک دولت به صورت بسته های معیشتی، بیان داشت: مصوبات دیگری هم در زمینه کمک اقتصادی خواهیم داشت. هر توانی داشته باشیم استفاده خواهد شد. هر طرحی نیاز به کمک و مشارکت مردم دارد. اگر همه در کنار هم باشیم راحت تر انجام می شود. مردم باید از فردا آمادگی سخت گیری‌ها را داشته باشند.

وی ادامه داد: برای مسأله مالیات، چک، بیمه کارگران برای کارفرماها که می‌توانند مهلت دهیم. اینها همه مصوباتی بوده که تصمیم گرفتیم و ابلاغ کردیم. مصوبات دیگری هم خواهیم داشت. فردا هم جلسه ویژه همین بخش اقتصادی در این زمینه است. هر توانی داشته باشیم از توان دولت و امکان کشور استفاده خواهد شد برای اینکه مردم در فشار کمتری باشند.

رئیس جمهور گفت: اما در عین حال هر طرحی بخواهد موفق شود، کمک و مشارکت شما مردم عزیز را نیاز دارد. یعنی اگر شماها همه پای کار باشید و همه دولت را یاری و کمک کنید و همه کنار هم باشیم، راحت‌ می‌توانیم اجرا کنیم ولی اگر عده‌ای از مردم نخواهند، خیلی کار سخت‌تر می‌شود. اما در عین حال یک سخت گیری‌هایی از فردا اجرا و عمل می‌شود. مردم باید آمادگی برای این سختگیری‌ها داشته باشند بخاطر ضرورتی که برای زندگی آنها بوده است.

وی بیان داشت: این چند روز در بخش‌هایی از کشور بارندگی داشتیم و این بارندگی‌ها شدید بود و منجر به سیلاب‌ها شد، اینجا باید تشکر کنم از همه آنهایی که به امداد شتافتند برای این مردم عزیز، استاندارها ، فرماندارها و ستاد بحران همه پای کار هستند، وزارتخانه‌های مربوطه پای کار هستند که آب و برق مورد نیاز مردم تامین شود.

روحانی افزود: برای اینکه پل‌ها بتواند زودتر مرمت شود و مردم عبور و مرور خود را انجام دهند، کار خوبی انجام گرفته، در ۳ استان گرفتاری‌مان بیشتر است. سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان. ان‌شاء الله این تلاش‌ها هم انجام می‌گیرد برای اینکه تسریع شود در کاهش خسارت‌های مردم اقداماتی در نظر گرفته شود، اعتباراتی که مورد نیاز است همه را مصوب خواهیم کرد و در اختیار قرار می‌دهیم و ان‌شاء الله این خسارت‌ها را ترمیم می کنیم. مردم عزیز ما هم در این زمینه به کمک استان‌هایی بشتابند که این روزها سختی‌های زیادی دارند و تحت فشار هستند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    34 5
    هنوز هم دارید تصمیم می گیرید لطفا سریع عمل کنید الگوی اروپای شما جواب نداد خود اونا هم شروع کردن به قرنطینه مردم ولی خیلی زودتر از ما بخدا اگر همان دوهفته لول همه جا می بستید بازار و خرید عید را متوقف می کردید الان ما الگوی جهان بودیم نخواستید عزت کادر پزشکی ما را
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      6 17
      خیر. خواهید دید قرنطینه به فتنه و درگیری در ایران منجر خواهد شد.
    • قریشی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      6 10
      دولت اصلاح طلبان فقط در قالب شعار و سخن فعال است، این همان دولتی است که قول صد روزه را به ملت داد در حالیکه هنوز تا انتخابات بیش از صد روز فرصت داشت ولی با چند دوره صد روزه دیگر هم نه تنها کاری نکرد بلکه اقتصاد را بیشتر از پیش به ورطه نابودی کشانید . دولتی سرشار از ستون پنجمی های دشمن
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      13 3
      فتنه کدومه عزیز من؟! تو کدوم فتنه ما این همه کشته دادیم و هزینه کردیم؟ زندگی مردم برای شما اهمیتی نداره؟!
    • سعید IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      3 11
      فتنه همینه که ۴۰ روزه کاری نمی کنی تا از درون ویران شیم وقتی دیگه توان نباشه مقاومت تعطیله داداش
    • CA ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      3 1
      تو همین مغز و شعورت خودش فتنه است. ابله مردم دارند میمیرند تو به فکر اینی شاید فتنه بشه اگه دولت جلوی مرگ و میر مردم رو با قرنطینه بگیره.
    • SE ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      4 0
      احتمال مرگ از کرونا حداکثر و در بدترین حالت ده درصد است. اما احتمال مرگ از گرسنگی و نداشتن درآمد حتما صد درصد است. وای بر حامیان خودخواه قرنطینه که درد دستفروش را نمی فهمند.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    20 1
    نوش دارو بعد از مرگ سهراب تناقض ودودگانگی که به قیمت جان مردم تمام میشود دوهفته پیش که چیز دیگری میگفتند
  • کارشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    12 19
    مرصی که به فکر ملت هستین. نمیدونم این اصولگراهای ولایت معاش چه غلطی کردند که این هم بلا سر مملکت میاد
    • اصولگرا نبودم و نیستم CZ ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      1 1
      7 ساله که از شورا و مجلس و دولت وزیر و رئیس جمهور و فرماندار و استاندار که از شما اصلاح طلبا هستن باید از خودتون بپرسید چه کردید وضع این شده، همون انقلابی هایی که فحش میدی دارن محلات رو ضدعفونی میکنن ماسک میسازند الکل میسازند و حتی الان که سیل اومده رفتن کمک مردم درگیر سیل(از تجهیزات و غذا و ...) یه اصلاح طلب معرفی کن الان در حال کمک به مردم باشه!!
  • محمدایوب IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    8 0
    بالاخره اینم متوجه شد کرونا اومده علی برکت الله پیشنهاد میکنم پیام های کرونایی رایکی دیگه بگه این اینقدردروغ گفته همه فکر میکنن دروغ میگه
    • پاکدام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      5 3
      چقدر بد ادم خودشو به نفهمی بزند. مملکت داری بچه بازی نیست که مثل تو ادم عقده ای اظهار نظر می کنید.شما ها اگر بهتان یک کودکستان بدهند نمی تونید اداره کنید حالا ادعا دارید که رییس جمهور دروغ می گوید.اگر این صحبت ها را مثل قالی باف میگفت به به و چه چه می کردید.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    12 45
    من معتقدم کرونا از تهران شروع شد ولی کشف اولین موارد در قم بوده. دلیلش هم اینه مسافران قم به علت اینکه قم فرودگاه نداره اول وارد تهران میشوند. معتقدم اگر روز اول هم تهران و هم قم قرنطینه شده بود الان وضع خیلی بهتر بود لذا مسوولین خصوصا وزارت محترم بهداشت اینقد نگن قرنطینه جواب نمیداد بلکه به اشتباه خود اعتراف کنند و از این به بعد توصیه های کارشناسان را جدی بگیرند و برخی توصیه های گیاه درمانی را جهل و شیادی خطاب نکنند و با این تهمت ها خودرا مدیون ننمایند.امروز روز همبستگی هست نه روز تهمت زدن و جاهل خطاب کردن بیگناهانی که طبابت گیاهی انان سبب رضایت بسیاری از مردم شده. خیلی ها از طبابت گیاهی فلان فرد واقعا راضی بودند چون نتیجه انرا با چشم خود دیدند و احساس کردند. چرا به این بیگناهان اینقد تهمت بزنیم؟ بیاییم دست در دست یکدیگر کمک کنیم و کرونا را شکست دهیم نه اینکه هر روز ی نفر به اسم متخصص طب سنتی در معاونت وزارت بهداشت بیاید و مصاحبه کند و بدون تجربه علمی بگوید فلان گیاه و میوه اثر نداره. فلان چیز سبب سوء هاضمه شده و شروع کتد دروغ گویی جهت تخریب فلان فرد. مردم بیدارند و میفهمند چه کسی دروغ میگوید لذا خواهشا دست از عوامفریبی برداریم
  • Saeed IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    23 2
    ایشون دنبال امتیاز از امریکاس تا تحریما لغو بشه اصلا براشون جون مردم اهمیت نداره
  • DE ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    6 17
    از«خدمتگزاران «سعدآباد» انتظار بیشتری دارید؟
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    49 0
    شما همین قرنطینه‌ای که خود مردم هفته ها درخواست کردند را اجرا کنید، نمیخواد از خودتون طرح فاصله‌گذاری و تفکیک جنسیتی بدید!
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    51 0
    خیلی زوده یکی دو ماه دیگه صبر می کردید
  • زهرا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    29 0
    چه عجب! ای کاش خیلی زودتر به این فکر می افتادین!!!
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    13 1
    هرکاری میکنید سریع تر این بحران رو جمع بکنید.
  • DE ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    5 19
    همینکه چهارشنبه به این نتیجه رسیدی جای شکرش باقیه سه روز مونده تا جمعه !!! واقعا تعجب آوره
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    20 1
    اون هموطنانی که برای سقوط هواپیما وکشته شدن صد وپنجاه شصت هموطن عزا گرفتن وشمع روشن کردن.. خیلی هاشون بیخیال این هستند که الان یکماهه روزانه صدوپنجاه شصت نفر میمیرند و دم به دقیقه تو خیابونا هستند و انگار نه انگار مسئولیتی در قبال بیماری وجان دیگر هموطنان دارند..زحمت بقیه که قرنطینه رو رعایت می کنند هم به باد میره. بتمرگید تو خونه هاتون خوب... تاوان بیشعوری یه عده رو ما باید تحمل کنیم؟؟؟
    • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      0 0
      اون موقع اربابشون از اون طرف بهشون خط میداد حالا اونا خودشون گرفتارن وقت ندارن به اینا دستور کار بدن!!!!!
  • علی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    11 19
    ادم دم دمی مزاج یعنی همین کار که یلخی باشد بهتر از این نخواهد شد تا وقتی چشمت و امیدت دنبال اجانب باشد وضعیت بدتر از این هم خواهد شد
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    4 29
    آی که این برحام لعنتی منحوس تا کحا باید خسارت و مصیبت به بار آورد که شیخ دست از خیالات کودکانه خود بردارد. قرنطینه نشد چون با اقتضائات لیبرال دمکراسی از هم پاشیده غربی همخوانی نداشت! سختگیری نشد تا از نظر اروپای منحط متهم به سیستم حکومت داری منسجم و محکم کمونیستی نشود. اظهار عجز و ناله و التماس شد تا دیواره های تحریم ترک بردارد!! شیخ همه چیز را در راستای تقلای بیحاصل برای احیای برحام و تکرار آن خنده های تمسخرآلود خود به باد داد و رفت و در این موضوع همه مقصرند از بالا تا پایین ! چه آنها که حمایت کردند و چه آنها که در صدور رای عدم کفایت تعلل کردند.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    6 13
    روحانی تو یک شخص بیکفایتی که اون دنیا واسه این جنایتهات باید پاسخ بدی چرا اول شروع بیماری اقدام نکردی؟بلد نبودی باشه چرا سه چهار روز قبل عید بازار و کاسبیها و ادارات و مسافرتها رو تعطیل نکردی؟ الان که عمق فاجعه زیاد شده و کار داره از دست در میره اینهمه کشته دادیم یادت افتاده؟؟
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      0 5
      این دقیقا لنگه ترامپ هس همه چیز رو مسخره گرفته!
  • GB ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    7 0
    یک عده هستند فقط به فکر خودش و منافع مادی خودشون هستند و شریط خطیز کشور را درک نمی کنند. اینها همان کسانی هستند که سکه و دلار و حتا پراید می خرند که ثروتشون بیشتر بشه - اهمیتی به مردم فرودست کشور شان ندارند . حریص و پول پرست هستند . نمی فهمند کادر پزشکی خسته و کم توان شده اند. ننگ بر پول پرست ها در هر لباس و مقامی که هستند. اینها دشمنان واقعی این کشورند. آمریکا کیلویی چنده
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    8 0
    سفر را در عید آزاد گذاشتید و بنزین هم به مردم دادید که کرونا را باخودشان به گردش ببرند .. هرچه تعدا مبتلا و فوتی بیشتر ، امکان لغو تحریمها بیشتر ، آیا اینطور نیست مستر پرزیدنت ؟؟؟ کرونا با بی مبالاتی های شما از قم شروع شد و هنوز با شل بازی های شما و ممنوع نکردن سفر های داخلی هنوز جولان میدهد و به ریش شما و بقیه و ملت می خندد ..اصلا هرچه بشتر مردم بمیرند به نفع شماست ، یارانه بگیر و نانخور و حقوق بگیر و معترض و ناراضی و سالمند کمتر ، اگر ترامپ هم سر کیسه را شل کند که چه بهتر !!!!
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    7 9
    اگر همین امروز قرنطینه به معنای حکومت نظامی بخواهد اعمال شود اولا درگیری بین مردم و نیروهای انتظامی قطعا رخ خواهد داد. ثانیا زندگی مردم کاسب و روزمزد و دستفروش و... از کجا تامین شود؟ مگر شما چین هستید که به تک تک خانوارها هر روز بتوانید غذا برسانید؟ پس اشتباه ایتالیا را تکرار نکنید. خطر جنگ داخلی از خطر کرونا بسیار بیشتر است.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      0 0
      دِ زر نزن دیگه خواهشاً، برای چی باید مردم با محافظین سلامت جامعه شون درگیر بشن! توهم تا این اندازه، لعنتی!! برو رد کارت بنم.
  • حسين DE ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 2
    نكنه بوريس جانسون با حسن روحانى <> در ارتباط تلفنيه؟
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    3 6
    به صبح جمعه نزدیک می‌شویم ؟! یا چشم ها به سوی لندن و پاریس است؟!
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    حتما قراره حکومت نظامی اعلام بشه
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    2 0
    حسن جان اداره نونوایی نیست. هر شخصی مسئولیتی داره و عملا کار دیگری را انجام نمی‌دهد. حضور آن یک سوم کارمندان بی‌دفاع نیز منجر به تراکم جمعیت ارباب رجوع خواهد شد.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    1 0
    طرح رو میذاشتید بعد تعطیلات اجرا میکردین !!! این جوری بده هاااا
  • حسين DE ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    2 0
    حسن روحانى هندوستان با جمعيتى بالغ بر ١,٣ ميليارد مقررات منع رفت وآمد را به اجرا گذاشت تو هنوز چشم بدهان بوريس جانسون دوخته اى!
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    حاﻷ ديكه؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    پلاک ماشین ام تهران هست ولی زندگی ام شهرستان هست
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 0
    نمیتونی بگی خونه بشینید ولی ادارات و بانک ها رو تعطیل نکی حرف مفت نزنید انقدر هر روز صبح ما میکوبیم از کرج میریم تهران و عصر برمیگردیم چجوری ما نریم سر کار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سید عروج IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    2 0
    خدا روشکر بوریس جانسون بالاخره راضی به قرنطینه و تعطیلی شد تا اونایی که نگاهشون به انگلستانه هم راضی به این امر بشن !!!!!!
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      0 0
      خیلی زشته که اینو بگم، ولی در کشور یه مشت کاسه لیس غرب رو داریم به تمام معنا مثل کسی که جلوی معشوقه اش سست میشود ..!! یعنی جوری دریوزگی دارند که آدم از این بی ارادگی و برده ی محض بودن اینها خجالت میکشه. واقعاً هیچ پاسخی برای این داستان ندارم! چرا؟ یه خورده عزت داشته باشیم، شرافت و اصالت داشته باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس