کد خبر 1054758
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
شمار مبتلایان اسرائیلی‌ به کرونا به مرز ۱۵۰۰ نفر رسید/ درخواست ارتش از کابینه رژیم صهیونیستی

بر اساس آخرین گزارش‌ها شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اراضی اشغالی به مرز ۱۵۰۰ نفر رسید. ارتش هم از این رژیم خواسته تا ماموریت مقابله با این ویروس را بر عهده بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، شمار اسرائیلی‌های مبتلا به کرونا به 1442 نفر رسید

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شامگاه امروز دوشنبه اعلام کرد که شمار اسرائیلی‌های مبتلا به کرونا به 1442 نفر افزایش یافته است.

تاکنون یک اسرائیلی بر اثر کرونا در قدس اشغالی فوت شده است.

بیشتر بخوانید:

حال بیش از 20 نفر از مبتلایان نیز وخیم اعلام شده است.

درخواست ارتش برای مقابله با کرونا

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سایه افزایش شمار اسرائیلی‌های مبتلا به ویروس کرونا، از این رژیم خواسته ماموریت مقابله با این ویروس را به ارتش بسپارد.

شبکه اسرائیلی "کان" اعلام کرد که فرماندهان ارتش به یگان‌های تحت امر خود به ویژه جبهه داخلی ابلاغ کرده‌اند که خود را برای چنین احتمالی آماده کنند.

این درخواست با تکیه بر تصمیم  رژیم صهیونیستی در سال 2006 که وزارت جنگ را به تشکیل تیمی ویژه جهت مدیریت بحران‌ها با همکاری مسئولان جبهه داخلی و هیات مسئول اداره اماکن عمومی در مواقع اضطراری مکلف نمود، اتخاذ شده است.

بر اساس این تصمیم، این تیم‌ اختیار اداره تمامی نهادهای دولتی در مواقع اضطراری را دارد.

مخالفت رژیم صهیونیستی با تعویق زمان آغاز دوره محکومیت شیخ صلاح

دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر حیفا درخواست تیم دفاع شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 برای تعویق زمان آغاز دوره حبس وی به خاطر انتشار ویروس کرونا را نپذیرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دادگاه حیفا مدعی شده که زندان‌های صهیونیستی کاملا خالی از کرونا است و سازمان زندان‌ها نیز دستورالعمل‌های صادر شده برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع آن را کاملا رعایت می‌کند.

تیم دفاع شیخ صلاح خواستار تعویق دو ماهه آغاز دوره محکومیت وی شده بود اما دادستانی کل رژیم صهیونیستی این درخواست را نپذیرفت.

بر همین اساس، شیخ رائد صلاح باید روز چهارشنبه برای گذراندن دوره محکومیت 28 ماهه خود راهی زندان شود. شیخ صلاح قبلا 11 ماه در اسارت بوده که بر همین اساس باید 17 ماه دیگر را در زندان سپری کند.

اتحادیه عرب خواستار آزادی اسرای فلسطینی شد

اتحادیه عرب تمامی نهادهای حقوقی بین‌المللی را به اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور آزادی اسرای فلسطینی و حمایت از آنان در سایه انتشار ویروس کرونا در سرتاسر جهان از جمله اراضی اشغالی فلسطین فراخواند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    خدا بیشترش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس