کد خبر 1054746
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
آمریکا

تاکنون ابتلای ۱۱ نفر به کرونا در شهر بالتیمور گزارش شده است. شمار مبتلایان به این ویروس در ایالت مریلند نیز دست‌کم ۱۴۹ نفر است.

به گزارش مشرق، شهردار بالتیمور در آمریکا از مردم خواست تا از دست زدن به خشونت و تیراندازی به سوی یکدیگر پرهیز کنند تا تخت‌ها برای بیماران مبتلا به کرونا حفظ شود.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد، خطاب به مردم بالتیمور گفت: خشونت‌ها را متوقف کنید چون بیماران مبتلا به کرونا به تخت‌های بیمارستانی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

هجوم مردم کانادا برای خرید اسلحه در پی شیوع کرونا

فیلم/ خرید اسلحه در آمریکا برای زمان قحطی!



در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی درباره بروز خشونت بویژه استفاده از سلاح گرم در شهر بالتیمور منتشر شده است که آخرین مورد آن اسلحه‌کشی تعدادی علیه همدیگر در روز سه‌شنبه هفته گذشته بود که هفت زخمی برجای گذاشت.

تاکنون ابتلای ۱۱ نفر به کرونا در شهر بالتیمور گزارش شده است. شمار مبتلایان به این ویروس در ایالت مریلند نیز دست‌کم ۱۴۹ نفر است.

یانگ می‌گوید مردم باید احساس مسئولیت کنند و در این روزها از دست زدن به خشونت اجتناب کنند.

از آغاز بحران کرونا در آمریکا خرید اسلحه در این کشور افزایش یافته است و برخی از فروشندگان از افزایش ۶۸ درصدی فروش سلاح خبر می‌دهند.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NZ ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    7 1
    این پتانسیل باید جهت پیدا کند بسوی کاخ اهریمنی در واشنگتن.....امروز شرایط نادری بدست خود اهریمن بوجود آمده تا محور ایران-روسیه-چین جامعه آمریکا را بیدار کند. در واقع آنها باید انتقام سختی از نشانه های اهریمن در خانه خود بگیرند. خود عیسی مسیح هم می خواهد که آنها به جنگ اهریمن بروند و باید مسیحیت اینجا وظایفش را در برابر نیروهای پلید که آیپک پشت آنهاست بکار گیرد.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    10 0
    این چیزا فایده نداره بالتیمور جان. تا ده سال آینده تجزیه شدی و تموووووم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس