عربستان

در این بیانیه آمده است این مجازات شامل موارد خاص و ضروری از جمله موارد پزشکی اورژانسی نمی شود.

به گزارش مشرق، وزارت کشور عربستان امروز دوشنبه اعلام کرد: کسانی که قانون منع آمد و شد را نقض کنند، ۱۰ هزار ریال (سعودی) مجازات خواهند شد و در صورت تکرار این مبلغ افزایش خواهد یافت.

وزارت کشور عربستان در بیانیه ای که خبرگزاری (واس) منتشر کرد، آورده است: متخلفان از قانون منع آمد و شد به میزان ۱۰ هزار ریال جریمه خواهند شد و در صورت تکرار، این مبلغ چند برابر خوواهد شد و در صورتی که شهروندان بار دیگر این قانون را نقض کنند، ۲۰ روز را در زندان سپری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

ملک سلمان: مرحله دشواری را سپری می‌کنیم

تعداد مبتلایان به کرونا در عربستان از مرز ۵۰۰ نفر گذشت

تصاویری از افتادن یک فرد مبتلا به کرونا در یکی از خیابان‌های ریاض

در این بیانیه آمده است این مجازات شامل موارد خاص و ضروری از جمله موارد پزشکی اورژانسی نمی شود.

عربستان سعودی بامداد امروز دوشنبه در راستای اتخاذ تدابیری برای منع گسترش ویروس کرونا پس از افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان، قانون منع آمد و شد در سرتاسر کشور را اعلام کرد. طبق فرمان خاندان حاکم سعودی منع آمد و شد از تاریخ امروز دوشنبه تا ۲۱ روز دیگر از ساعت هفت شب تا ۶ صبح برقرار خواهد بود.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دامدار IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    4 1
    ایکاش این قانون منع رفت وآمدازخانه وتعطیلی پمپ بنزینهادرایران هم اجرامیشد.
  • DE ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    جریمه و حبس برای متخلفان از قانون منع آمد و شد در عربستان// عربستان در مبارزه با ویروس کرونا موفق تر از ایران عمل خواهد کرد زیرا در ایران از مردم خواهش میکنند بیرون نیایند در عربستان هر کس بیرو بیاید مانند خاشقچی او را با اره تکه تکه میکنند و بعد داخل چرخ گوشت می اندازند.به هیمن خاطر کسی جرات نمیکنه از خونه بیاد بیرون. از خاندان سلطنت هم کسی ویروس کرونا نمیگیرد چون هنوز اثبات نشده که ویروس کرونا از انسانها به گاوهای شیرده هم جهش میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس