کد خبر 1054524
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
آخرین وضعیت سیل در جنوب کرمان| زهکلوت زیر آب؛ امکان دسترسی به مردم منطقه وجود ندارد

فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه شرایط مردم زهکلوت خوب نیست گفت: شهر در محاصره سیل قرار داشته و مردم در خانه‌های خود گیر افتادند.

به گزارش مشرق، محمود قانعی‌فرد با اشاره به آخرین وضعیت سیلاب‌ها در این منطقه اظهار داشت: وضعیت شهر زهکلوت خوب نیست و تمام شهر را آب گرفته است.

وی با اشاره به خسارت سیلاب‌ها در این شهرستان گفت: خوشبختانه تاکنون تلفات جانی در این منطقه به سبب سیلاب‌ها نداشتیم اما تلفات دامی بسیار بالایی اتفاق افتاده است.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب عنوان کرد: 10 پل با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در این منطقه تخریب شده و خسارت بسیار بالایی به این شهرستان وارد شده است.

بیشتر بخوانید:

۷ فوتی و ۹ مصدوم براثر وقوع سیل در کشور

وی با بیان اینکه شهر زهکلوت کاملا در محاصره سیل قرار گرفته ادامه داد: داخل شهر را هم کاملا آب گرفته و مردم در خانه‌هایشان گیر افتاده‌اند.

قانعی‌فرد ادامه داد: مردم شهر زهکلوت در این شهرستان شب گذشته را بر روی پشت‌بام‌ها گذراندند و شرایط مردم این منطقه خوب نیست و در خانه‌های خودشان گیر کردند.

وی بیان کرد: تمامی منازل این شهر تا یک متر زیر آب بوده، روستاها زیر آب هستند و تمامی مسیرها در این منطقه بسته شده و هیچ راه ارتباطی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه تعدادی از مردم منطقه هم در تالاب جازموریان گیر کرده‌اند، افزود: با وجود همه هشدارهایی که از قبل نسبت به احتمال وقوع سیل داده بودیم متاسفانه مردم توجه نکردند.

وی با عنوان اینکه تعدادی از مردم منطقه در تالاب جازموریان گیر افتاده‌اند گفت: متاسفانه ما در حال حاضر هیچ اطلاعی از وضعیت این افراد نداریم.

قانعی‌فرد علت آبگرفتگی شهر زهکلوت را تخریب پل‌ها ورودی و خروجی شهر عنوان کرد و افزود: تمامی راه‌های ارتباطی بسته است و در تلاش هستیم تا راه‌ها باز شده و بتوانیم کمک‌رسانی به مردم منطقه را آغاز کنیم.

وی عنوان کرد: تمام مسئولان استان و جانشین مدیریت بحران کشور ورود کرده و به این منطقه سفر کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر مشکل مردم را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صفرپور IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    3 0
    مسآولین دراین شهرها چراپیش بینی وجلو گیری نکردند قوه قضاییه بایدمحاکمه شان کنید ماازاین ادمهای که به میز چسبیده اند وهردفعه باعدم مدیریت قبل از حادثه دچار اینهمه خسارت میشویم ؟؟تاکی؟؟
    • نبقی شور IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      0 0
      نخوندی مگه؟ میگه خبر دادیم خب.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس