کد خبر 1053657
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
سباستین کو

رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی احتمال دارد بازی‌های توکیو به تعویق بیفتد.

به گزارش مشرق، سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی احتمال داد بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تعویق بیفتد اما تاکید کرد در حال حاضر زود است در این خصوص نظر نهایی اعلام شود.

شیوع ویروس کرونا در جهان تمام تقویم ورزشی دنیا را تحت تاثیر قرار داده است؛ به طوری که در بسیاری از رشته ها مسابقات انتخابی برگزار نشده و در برخی هم به تعویق افتاد.

سباستین کو که در کمیسیون ارزیابی بازیهای المپیک توکیو عضویت دارد، در مصاحبه با بی‌بی‌سی اعلام کرد احتمال تعویق بازی های ۲۰۲۰ وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش کاپیتان کاراته ایران به از دست دادن المپیک

رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که احتمال تعویق بازی‌ها تا سپتامبر یا اکتبر امکان پذیر است، اظهار داشت: هر چیزی در این شرایط امکان پذیر است. در حال حاضر هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: روی کاغذ تعویق به نظر پیشنهادی آسان می رسد اما فدراسیون های جهانی در واقع در این سال المپیک از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خودداری می کنند.

کو گفت: همه جهان تحت تأثیر قرار گرفته و فکر می کنم حداقل باید گفت المپیک در این مرحله بهتر است به تعویق بیفتد یا واقعاً کنسل شود. بعدا در مورد تعویق صحبت خواهیم کرد. من فکر نمی کنم که انتخاب زیادی در این مرحله وجود داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس