کد خبر 1053451
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
مدارس انگلیس

دولت انگلیس در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا دستور داد کلیه مدارس این کشور از روز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

به گزارش مشرق، دولت انگلیس که به دلیل تعطیل نکردن مدارس این کشور در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به‌شدت از سوی شهروندان انگلیسی مورد انتقاد قرار گرفته بود، روز جهارشنبه دستور تعطیلی مدارس را صادر کرد.

وزیر آموزش انگلیس روز چهارشنبه در پارلمان این کشور اعلام کرد که در راستای افزایش اطمینان خاطر والدین، دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان مدارس، از روز جمعه ۲۰ مارس (۱ فروردین) کلیه مدارس انگلیس تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و امتحانات پایان سال تحصیلی جاری نیز برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اقدامات اجباری دولت‌ها برای مهار کرونا

اخیراً چندصد هزار نفر از والدین دانش‌آموزان انگلیسی با امضای طوماری از دولت کشورشان گلایه کرده‌ بودند که چرا با وجود اقدامات شدیدتر دیگر کشورها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، در انگلیس هیچ جدیتی برای مبارزه با کرونا دیده نمی‌شود.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت انگلیس، تاکنون بیش از ۲۶۰۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) مبتلا شده‌اند که از بین آنها ۱۰۴ نفر جان باخته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس