کد خبر 1053218
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
مردم در سال 98 از فاجعه حماسه و از حماسه پیروزی آفریدند

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سال ۹۸ سال افتخار ملت بزرگ ایران بود، گفت: مردم ما توانستند از فاجعه حماسه و از حماسه پیروزی را بیافرینند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در نشست خبری که پس از جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت برگزار شد با تبریک پیشاپیش سال جدید و عید نوروز به ملت ایران اظهار داشت: در این نوروز برخی از عزیزانمان در میان ما نیستند. یا در برابر ترور ناجوانمردانه آمریکا و یا در برابر حادثه تلخی که برای هواپیمای اوکراینی اتفاق افتاد و یا مسائلی که در بدرقه آن سردار بزرگ در کرمان برای عزیزانمان پیش آمد و یا در این بیماری سخت عزیزانی که جان خود را در هفته‌های پایانی سال از دست دادند. به روح بلند همه آنها درود می فرستیم و به خانواده‌های آنها تسلیت عرض می‌کنیم و ان‌شاالله خداوند آنها را با صالحان و نیکان در آن جهان محشور فرماید.

وی با تاکید بر اینکه سال ۹۸ که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم سال افتخار ملت بزرگ ایران بود، گفت: در همه زمینه‌هایی که دشمن تصمیم داشت برای مردم ما پیچیدگی‌هایی در زندگیشان ایجاد و آن ها را در برابر فشار خم کند، مردم ما توانستند از فاجعه حماسه و از حماسه پیروزی را بیافرینند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس