کد خبر 1053182
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
زاکانی

با ابتلای یکی از بازیکنان تیم فوتبال هلاس ورونا به کرونا، تعداد بازیکنان مبتلا به این بیماری در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به ۱۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، باشگاه هلاس ورونا اعلام کرد که تست کرونا هافبک این تیم، ماتیا زاکانی مثبت بوده است و به این ترتیب او به دوازدهمین بازیکن در سری A تبدیل می‌شود که به این بیماری دچار شده است.

بیشتر بخوانید:

تست کرونای دومین بازیکن یوونتوس مثبت شد

زاکانی 24 ساله با توجه به رویارویی تیمش با سامپدوریا در روز هشتم مارس (10 روز پیش) که در آن گلزنی هم کرد، از بیم سرایت کرونا به او از سوی یکی از بازیکنان تیم حریف، خودش را قرنطینه کرده بود و اکنون مشخص شده که او هم به این بیماری مبتلاست.

سامپدوریا با داشتن هفت بازیکن کرونایی بیشترین تعداد بازیکن مبتلا به این بیماری در سری A را دارد و ظاهراً یکی از این بازیکنان در تماس‌هایی که با زاکانی داشته‌اند، ویروس کووید 19 را به او انتقال داده‌اند.

تست کرونا زاکانی تنها چند ساعت پس از اعلام ابتلای بلیز متویدی، هافبک فرانسوی یوونتوس به این بیماری مثبت شده است. متویدی دومین بازیکن یوونتوس بعد از دانیله روگانی است که به کرونا مبتلا می‌شود. فیورنتینا هم با سه بازیکن کرونایی دومین آمار بالای ابتلا به این بیماری در سری A را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس