کد خبر 1053090
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
قتل نمایه

مرد تحصیلکرده که به‌خاطر اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود صحنه این جنایت را در حضور بازپرس و تیم جنایی پلیس بازسازی کرد.

به گزارش مشرق، این مرد جوان که مدرک دکترای «آی‌تی» دارد ظهر روز جمعه ۱۵ بهمن با نقشه‌ای از قبل طراحی شده دختر جوان را کشت و خانه را به آتش کشید.


وی در حالی که صحنه قتل را بازسازی می‌کرد به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران گفت: من و همسرم در سال ۸۵ در یک دانشگاه درس می‌خواندیم. ۴ سال قبل او را عقد کردم اما چون خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کردند من در خانه پدری همسرم زندگی می‌کردم. قرار بود بعد از عروسی به خانه خودمان برویم.

من شرکتی داشتم که همسرم در آنجا نیز کار می‌کرد. اما بیشتر اوقات به من می‌گفت چرا با خانم‌های همکارت حرف می‌زنی و شوخی می‌کنی. به من مشکوک بود.

از دستش خسته شده بودم و به فکر قتل افتادم روز حادثه خانواده‌اش به شهرستان رفته بودند و ما تنها بودیم روی تخت خوابیده بود که کابل برق را به او وصل کردم و او را کشتم بعد از کشتن المیرا می‌خواستم خودکشی کنم اما ترسیدم و پشیمان شدم. خانه را هم آتش زدم تا سرنخ‌ها را از بین ببرم. بعد خودم به پارکینگ رفتم تا کسی به من شک نکند.


به دستور بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    25 1
    اين با اينهمه حماقت تا دكترا پيش رفته!!!!واقعا اموزش و پرورش و اموزش عالي چه چيزي به مردم مياموزد؟؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      9 1
      باطن خبیث را با صد تا آموزش عالی نمیشود درست کرد، مگر از همین آموزش عالی، صدها و بلکه هزاران نفر به سمت جنگ و جهاد و کار شرافتمندانه نرفتند؟
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    15 0
    خدا عقلت بده .. خب میزاشتی میرفتی
  • آیدین IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    10 0
    همین هست که میگن وقتی ازدواج می کنی اولین معیارت باید اعتقاد دینی و خداباوری عمیق فرد باشه و بعدا بقیه مسائل. فردی که اعتقاد دینی محکمی داشته باشه دنیا رو بزاری جلوش قتل نمی کنه
  • صادق IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    6 2
    بماند که این واقعا جنایت هولناکی هست ولی نباید غافل شد که بعضی زنها زبان و رفتارشون از زهر عقرب دردناک تر و کشنده تر است .خدا داند ولی شاید این یارو از نیش های دردناک این زن خسته شده بوده
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      6 1
      طلاق واسه همین روزهاس اقا پول طلاق نداشت فرار میکرد خودشو گم و گور میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس