کد خبر 1052982
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
نمکی : طلایه‌داران خطوط مقدم مبارزه با کرونا از تسهیلات ویژه برخوردار می‌شوند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما از حضور امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک و مطالب مطرح شده از طرف این بازیگر درباره ویروس کرونا گلایه کرد و هشدار داد.

به گزارش مشرق، سعید نمکی روز سه شنبه در نامه‌ای خطاب به علی عسگری نوشت: ضمن قدردانی از همکاران ارجمند جناب عالی که در اطلاع رسانی و مساعدت به برنامه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا شبانه روز تلاش فرموده‌اند، بعضا در برنامه‌های آن مجموعه اتفاقاتی رخ می‌دهد که علاوه بر لطمه حیثیتی به تلاش‌گران شبانه‌روزی این عرصه، همراهی سازمان صداوسیما را نیز زیر سوال می‌برد.

ببینید:

فیلم/ گلایه وزیر بهداشت: مردم ما را همراهی نمی‌کنند

وی ادامه داد: برای مثال روز گذشته در برنامه فرمول یک، فردی به نام امیرحسین رستمی دعوت می‌شود که با بیان موارد خلاف واقع باعث تشویش اذهان عمومی و بد جلوه دادن زحمات شبانه روزی همه دست اندرکاران می‌شود که منجر به قطع برنامه می‌گردد.

نمکی افزود: اینجانب بارها از جناب عالی درخواست کرده‌ام که در این موارد قبل از دعوت افراد و صحبت در مورد بیماری‌ها و نظام سلامت حداقل اسامی و صلاحیت افراد با این وزارتخانه مشورت شود. نمی‌دانم چه کسانی موثرند که شاهد تکرار این گونه پدیده‌های ناخوشایندیم و در این شرایط سخت به جای همراهی، سم پاشی و تخریب اذهان حاصل می‌شود و این تلاش بی‌وقفه در ایجاد آرامش روانی جامعه را به تشویش بدل می‌کنند.

وزیر بهداشت نوشت: تردید نفرمایید در صورت عدم کنترل جو موجود، رسما و مستقیما این گله‌مندی را به مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد. چون اینجانب و همکارانم در این بحران همزمان نمی‌توانیم علاوه بر تدارک و نظارت بر نیازهای بهداشتی و درمانی و مدیریت جنبه‌های مختلف این شرایط و خنثی سازی توطئه دروغ پراکنی‌های بیگانگان جور ناهماهنگی و شاید غرض ورزی یک مجری یا تهیه کننده برنامه‌ای را نیز تحمل کنیم، آن هم در دستگاهی که از بیت المال تغذیه می‌شود و باید در راستای سیاست‌های ستاد ملی فعالیت کند. یقینا گروهی خارج از اطلاع جناب عالی و مدیریت ارشد آن سازمان عمل می‌کنند که ضرورت دارد مورد توجه و برخورد قاطع قرار گیرند.

شب گذشته امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک شبکه اول سیما سوالاتی درباره ماجرای کرونا مطرح کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    رستمی بی سواد! تو برو عجفم عجیجمتو بازی کن
    • IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      10 30
      حالا اگه ازتون تعریف کرده بود ، یک هنرمند باسواد حساب می آمد.نه ؟
    • احمد DE ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      18 5
      جناب 3:32، بحث تعریف کردن نیست، امیرحسین رستمی بدون ارائه هیچ گونه مستنداتی صرفاً اتهام زنی کرد و تلاش ها و فداکاری های مدافعان سلامت را زیر سوال برد ، در حالی که خودش بر خلاف سلبریتی های بسیاری از کشورها، کار خاصی در زمینه کمک به جامعه برای مقابله با کرونا انجام نداده است، ایجاد التهاب در جامعه و افزایش فشار روانی بر مردم و تکرار اتهامات رسانه های معاند ، بدون ارائه هیچ گونه سند و مدرکی توسط یک به اصطلاح هنرمند، جای توجیه ندارد.قطعاً امیرحسین رستمی تخصص پزشکی ندارد، بنابراین در این حوزه بی سواد محسوب نمی شود.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      3 9
      رستمی سوال پرسید و سوال پرسیدن عیب نیست!!! حتی اگر سوالش فقط برای خودش بود بجای این هجمه موظفید بهش پاسخ بدین در حالی که من میگم این سوالهای اکثریت جامعه است اکثریتی که اعتمادشو به حاکمیت از دست داده و بجای اینکه اعتماد مردمو برگردونید با قطع برنامه یک ذهن پرسشگر بیشتر باعث نامیدی جامعه میشید. ما ایرانی ها یک ضرب المثل قدیمی داریم میگه پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    28 96
    بیشتر به تهدید میخورد تا گلایه
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      9 13
      کم مونده شمشیر رو برداره،گلایه کجا بود!
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    جناب وزیر کسی یه دلقک رو جدی نمی گیره
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      11 23
      ادب داشته باش ، بی تربیت .
    • IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      24 5
      تریبون صدا و سیما هم نباید به یه دلقک داده بشه.
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      27 4
      اتفاقا همین دلقک ها با نظرات و حرفهای بی منطقشون مملکت رو به اینجا کشوندند.
    • رامین DE ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      18 6
      خطاب به 3:33،بی تربیت تویی که از اتهام زنی منزجرکننده یک سلبریتی که صرفاً دروغ های رسانه های فارسی زبان مزدور را تکرار می کرد دفاع می کنی، دلقک حداقل ویژگی این موجودات است.
    • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      2 2
      این کلمه را به خودت بگن خوشت میاد
  • آزادی بیان IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    برای یک وزیر ناپسند است که فکر کند ملت کارمند او هستند و باید مثل او فکر کنند. صحبت های آن بازیگر در شرایط فعلی زشت و این پیام وزیر زشت تر از آن است.
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      جای گرم نشستی اولدوروم بلدروم ضد وزیر می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرد حساب! وزیر نیروهاش دارن پرپر میشن.دانشیار متخصص پرستار! برو تو قلب کرونا اونوقت ببین چقدر حرف زدن آسونه.
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      15 1
      آقای صادقی قرنطینه خوش گذشت؟ خوبین بحمدلله؟ برو بچ چطورن؟
    • IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      15 4
      اتفاقا صحبت های قاطع وزیر بسیار به موقع و تحسین برانگیز هست، الان مسئله سلامتی و جان میلیون ها ایرانی مطرح هست. متاسفانه این سلبریتی های بیسواد و نادان (با اعتماد به نفس کاذب) تو تمام رمینه ها صاحب نظر هستند و پاشون رو از گلیم شون خیلی خیلی درازتر میکنن.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    84 9
    این سلبریدیها بیشترشون توی یه شبکه اختاپوسی هستند که به ساز دشمنانمون میرقصند.هرچی بی بی سی و من و تو و سعودی اینترنشنال بگن اینها داخل تکرار میکنن تو کنسرت جشنواره و اینستاشون و باند غربگدا هم ساپورتشون میکنه حتی توی صداوسیما. صداوسیما هم باید برنامه روشنگر بذاره واسه ادعای این بیوجودها با حضور خودشون که حرفای بی بی سی و من و تو رو تکرار میکنند و پتشون رو روی آب بریزه نه اینکه منفعل باشه
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    77 14
    من این برنامه رو دیدم قشنگ معلوم بود رستمی تحت تاثیر رسانه های انور آبی قرار داشت حتی اطلاعاتش مثل قرنطینه مربوط به 10 روز قبل بود چون الان هیچ کشور اروپایی قرنطینه نکرده حتی فرانسه انتخابات هم برگزار کرده یا کشورهایی که با چین لغو پرواز کردند چرا الان کرونا گرفتند یا مقامات وزارت بهداشت ایران قبلا اعلام کرده بودند که نه‌تنها در ایران بلکه در جهان کرونا گسترش پیدا میکند در مورد فیلترینگ که توسط کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام میشه که 12 تا عضو داره که 6نفر توسط قوه مجریه(رییس جمهور) انتخاب میشه که یکیش وزیر اتباطاته و ربطی به آقای رئیسی نداره که نشانه بیسوادی آقای رستمی هست در ضمن معلوم بود آقای رستمی بشدت از کرونا ترسیده
  • دوست IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    45 7
    وزیر ارتباطات که عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه هست که از12 عضو 6تا توسط قوه مجریه(رئیس جمهور) انتخاب میشه در یک خرد جمعی تصمیم به فیلترینگ تلگرام گرفته شده بنابراین خود وزیر ارتباطات مسؤول اجرا این حکم هست اگر با فیلتر مخالف هست یا لغو کنه یا استعفا بده چرا هی گردن دیگر نهادها میندازه و خودشو بیگناه جلوه میده و به نظر من ماهان و وزارت بهداشت میتونن علیه آقای رستمی شکایت کنند
    • IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      3 16
      نظر داعش گونه ات را برای خودت نگه دار .
    • حسین DE ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      15 1
      جناب 3:36، داعشی امثال تو هستند که در شرایط خاص کشور از اظهارات دروغ و اتهام زنی یک سلبریتی بی هویت بی خرد دفاع می کنی، حتی داعش هم اعلام کرده به علت کرونا ، حملات انتحاری خود را متوقف می کند، امثال شما از داعش هم بدتر هستید که هیچ ارزشی برای سلامتی هموطنانتان در این بحران جهانی قائل نیستید.
  • سید محمد IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    79 5
    بنده از پزشکان،کادر پرستاری وزحمتکشان در عرصه بهداشتی که اینقدر دلسوزانه از جان و دل به درمان بیماران مبتلا کمک میکنند صمیمانه قدر دانی وتشکر می نمایم و ازخداوند برای شما عزیزان سلامتی درکنار خانواده محترمتان را آرزومندم.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    77 7
    خیلی متشکریم آقای وزیر. خدا خیرتان بده، خیلی قاطع صحبت کردید،خدا قوت.
  • امید IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    60 3
    بعضی از بازیگران انگار از دماغ فیل افتاده اند که به خودشان حق می دهند در اموری که تخصص ندارند دخالت کنند. پزشکان و پرستاران محترم که در خط مقدم مبارزه با این ویروس شوم جانشان را کف دستشان گذاشته اند نیاز به حمایت همه اقشار جامعه دارند. حق با وزیر محترم بهداشت است. امثال این سلبریتی های پرمدعا باید تنبیه شوند.
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    43 4
    خدا صبرت بده ببین آقا چی میکشن تو این سالها ،شما هم اینقدر گلایه نکن ،هرکس بخواد به وظیفه ش عمل کنه همین سختی ها رو داره مگر اینکه مثل حسن وظریف ی گوشتون در باشه ویکیش دروازه وهمش قهقهه مستانه بزنید،حالا ی بازیگر بیسواد ی غلطی کرد شما ناراحت نشو مردم همین الان هم کرونا را جدی نگرفتن ،مثلا ۲۰روز قبلتر میفهمیدن چه اتفاقی میفتاد،اصلا اهمیت نمیدن که بیمارستانها پر از مریضه دارن مثل میدون جنک مواد منفجره وآتشزا ودودزا پرتاپ میکنن،انگار نه انگار که درگیر مصیبت کرونا هستیم!!!!!
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    115 6
    بنده خدا حق هم دارند شب و روز تلاش و بدو بدو بعد یک نفر بیرون که بیرون از گود نشسته تمام تلاش های کادر بهداشت و درمان کشور رو زیر سوال ببره واقعا ناراحت کنندست
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    100 2
    مثل کشورهای غربی باید سلبریتیها تفهیم بشن که قهرمان علمی نیستن. اونجا فقط کار سلبریتسها فشن هست و گاه برای انتخابات میان آواز میخونن یا دعوت میشن تو یه همایش عمومی. اینجا اما فکر کردن میتونن موج سواری کنند. ایران بهشت سلبریتیهای بیسواد هست.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    15 0
    آقای دکتر نمکی عزیز ، از زمانیکه تشریف اوردین بی منت و صادقانه عمل کردین . همه آدمهای باوجدان می بینن و از تلاشهای شما قدردانی میکنن و میدونن که تو اوج تحریم جان فدا کردن برای نجات بیماران تنها کار مردان خداست. دمتون گرم.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    13 2
    امیرحسین رستمی برای ایجاد محبوبیت و خودنمایی این حرفا رو زده ولی غافل از اینکه عده کمی از مردم به این حرفا اهمیت میدن و اکثریت قریب به اتفاق بیشتر به این حرفا میخندن تا بهش فکر کنن!!
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    15 0
    نوم چامسکی اندیشمند بزرگ قرن میگه از فرقه سلبریتیها بپرهیزین.
  • دلسوخته RU ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    2 12
    سلام به همه. نمیدونم چرا بی راهه می رید . آقای وزیر هم نباید قیافه حق به جانب بگیره.. ایشوزحمت زیاد کشیدن درسته همه قبول داریم . ولی تلویزیون هم ارثیش نیست که دستور بده و تهدید ... من خودم دل خوشی از برخی سلبریتیا ندارم ... اما یه سوال مطرح شده باید جواب داد .. شما با صداقت جواب بده در کنار مقبولیتت محبوب هم میشی
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      9 0
      اتفاقا همین تلویزیونه که ارثیه شوم فساد، فحشا رو تو اروپا و آمریکا به ارمغان آورده. هر بی تخصصی حق اظهار نظر تو تریبون ملی نداره.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      0 0
      این سوالات بارها جواب داده شده
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    12 6
    واقعا جای سوال است که چرا در این صدا وسیمای بی در پیکر و خیلی میلی و دیکتاتور گونه انتن برای فضولاتی هم چون رستمی وامثالهم هست ولی برای استاد رایفی پور که در شکستن ابهت پوشالی رسانه های استکبار وهم چنین علم همراه با پشتوانه قوی علیه شبهات ، جایی نیست هشتک نفوذ در صدا وسیما
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    14 0
    آقای وزیر بهداشت این یبلریتها واقعا نامردند ما ملت ایران قدردان زحمات شما و سر تعظیم در قبال جانفشانی مدافعان سلامت هستیم
  • GB ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 16
    اقای وزیر بهداشت عزیز زحمت های شما قابل تقدیره اما اون بازیگر هم حرف بدی نزده حرف حق جواب نداره
  • ایرانی IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    11 0
    خدا وکیلی وجدان خودمان را قاضی قرار بدیم و فکر کنیم یکی از افراد درجه یکمان پزشک یا پرستار باشد. این عزیزان الان در خط مقدم مبارزه با این ویروس محنوس هستند.خدایش بعداز برگشتن از بیمارستان چقدر ترس ،استرس و اضطراب داریم؟که مبادا آلوده شده باشند وبه خانواده هم انتقال بدهند. برای این عزیزان دعا کنیم تا خداوند بهشان توانایی دهد. و یه صحبتی هم با وزیر محترم دارم اون اینکه طبق فرمایش حضرت آقا حقوق این قشر زحمت کش اضافه شود تا قوت قلبی باشد برایشان. بخصوص بخش های اتفاقات که نه پرسنل اطلاع دارند ونه بیمار .
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    5 14
    انتقادپذیر باشید لطفا . با دلیل و مدرک ، پاسخ سوالات ایشون رو بدید . دست از این اخلاق گندتون بردارید که تا از حرف کسی خوشتون نمیاد وصلش می کنید به دشمنان ایران و اسلام و ... بسه دیگه .
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      1 4
      (مشرق کامل بذار) ببخشید مگه سوالای ایشون رو دلیل و منطق بود؟ من کاری باید نیتشون ندارم. ان شاءالله که خیر بوده. ولی اون برنامه جاش نبوده. هرچند گاهی صداوسیما انقدر ظرفیت و شرایط رو برای نظرات مخالف مهیا نمیکنه که یه عده اینطوری موقعیت نشناس میشن. در مورد منطق گفتین بیاین دوباره یه نگاه به سوالاش بندازین؟ 1-من از طریق یه دکتری ژانویه میدونستم کرونا تو ایران هست؟ این دکتر از کجا می دونست؟ مستدل ترین گزینه آزمایش مریض و مثبت شدن تسته که در 30 بهمن رسما اعلام شد. آیا این آقای دکتر مدرک مستدل به شما ارائه کردن؟ 2- اگه مردم ما هجوم به فروشگاه ها نمیبرن به خاطر فقرشونه. رو چه حساب این حرفو میزنی؟ مگه نماینده بقیه ای شما؟لطفا بیا دقیق و رو آمار بگی از طرف چند نفر و چه کسانی حرف میزنی؟ شما و همکارای شما نماینده من یکی نیستین 3- بر اساس چه دلیل و منطقی میگی تلگرام بهترین راهکار ارتباطیه؟ گیرم حرف شمارم بپذیریم که پیام رسان داخلی جوابگو نیست، مگه پیام رسانای غیرایرانی غیرفیلترو گرفتن از شما. در این مسئله وزیر ارتباطات و مدیران پیام رسان های داخلی هم باید در مورد اینکه توانایی سرویس دهی به ایرانی ها رو دارن یا نه توضیح بدن
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      0 0
      وقتی مینویسی گند، تمام هیکلت رو زیر سوال میبری و تربیتت رو.
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    11 2
    آخه کی اون دلقک رو جدی میگیره ؟ حتی رفیق قدیمی خودش یعنی حمید عسگری خواننده در برنامه ای گفت ازش خوشش نمیاد
  • سعيد IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    13 2
    امير حسين رستمي يك بيسواده كه بي درايتي صدا وسيما گندش كرده در تمام زنديگيم از اين دلقك دوزاري بدم ميومد
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    9 1
    اقای وزیر به جای این نامه ها باید قوه قضاییه هرکس حرف بیخود زد مثل همین امیرحسین رستمی ٬تااخر بیماری کرنا ببره وسط بیماران کورنایی تو بیمارستان ٬ مثل نیروهای خدماتی کارکنند برای خود بیماران کورنایی ٬تا شاید ادم بشن . این نامه ها چیه ٬ تنها کارهمینه
  • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    11 0
    این داستان تقریبا در همه برنامه های صدا و سیما ساری و جاری میباشد مثلا در امور فرهنگی و دینی و اجتماعی می روند میگردند افراد مشکل دار و مسئله دار را پیدا میکنند و به عنوان کارشناس می آورند در رسانه و از او می خواهند در این مسائل نظردهی کند حتی در رادیو معارف مثلا در برنامه من انقلابی ام کاشناسانی که آورده اند از نطر اصل انقلابی بودنشان جای سوئال و تردید جدی وجود دارد.چرا رسانه از هول حلیم گاهی در دیگ حلیم می افتد؟چرا از نهادها و مراکز مربوطه قبل از استفاده از این افراد راجع به آنها استعلام نمیکند و وضعیت فکری و اعتقادی و اخلاقی و سیاسی و اجتماعی و ... آنها را نمپرسد؟
  • احمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 14
    وقتی آقای روحانی ، فردی که حتی سابقه ریاست بیمارستان نداشته و مدیریت اجرایی و عملیاتی بخش درمان را بلد نیست وزیر بهداشت و درمان میکند ، نتیجه همین می شود . باور کنید اگر وزیری انتخاب می شد که حتی مدرک کارشناسی پرستاری داشت و مدتی در بیمارستان کار کرده بود ، مدیریت بهتری رخ می داد .
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      9 0
      نادان وزیر بهداشت کانادا مدیریت منابع خونده. علوم انسانی. میفهمی چی داری بلغور میکنی؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    10 1
    مجری نادان به جای قطع کردن برنامه باید از اون آقا این سوالات رو می پرسید: 1- چرا با اینکه دیدید قرنطینه در ایتالیا جواب نداد باز هم اعتقاد و اصرار دارید که قرنطینه اون شهر میتونست موثر باشه؟ 2- چرا در این شرایط که هر روز شایعات عجیب و غریب از طریق شبکه های مجازی پخش میشه و کشور رو با مشکل جدید مواجه می کنه به جای محدودیت بیشتر درخواست رفع فیلتر دارید؟ 3- آیا برای کارهای آموزشی و درسی نمیشه از نرم افزارهای دیگه مثل واتساپ استفاده کرد و دلیل اینکه شما اینقدر روی تلگرام تاکید دارید چیه؟ 4- به فرض که مسئولین با قرنطینه نکردن یا اشتباهات دیگه شیوع بیماری رو افزایش دادند، الان بهتر نیست به جای تکرار مداوم این حرف ها خود مردم با احساس مسئولیت ترددهای غیر ضروری رو کمتر کنن و در واقع خودشون به فکر خودشون باشن؟ 5- شما به عنوان یک سلبریتی و چهره سرشناس چه اقدامی در جهت مقابله با این بیماری و کمک به هموطنانتون انجام دادید؟
  • احمدخواجوند US ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 10
    کلا مدیریت کشور بچه ننه وپرتوقع هستد دوست ندارند که از عملکرد غلط انها وازضعف کارانها انتقاد شود وخیلی دوست دارند وعادت کردن ازانها به دروغ تعریف شود شهامت ابراز خطای خودا را ندارند وبهمین علت کشور ما عقب افتاد موند وباپنهان کاری خودشون این همه تلفات واین همه هزینه برمردم تحمیل شد یعضیها بدون کارشناسی باجادووجنبل مردم را میخواهند درمان کنند ای مدیران ادعادارید باکفایتدیدجرات اشتباه وخطای خودرا عنوان کنید ونگذارید دیگران خطاهای شمارا عنوان کنند تا به پز قبای شمابر بخورد.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      9 0
      وقتی نوشتی چند بار خوندی؟؟؟ خیلی دم دستی بود نقدت. خخخخخخخ
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    11 0
    وقتی مجلس آینده انقلابیست و دولت نیز، باید رییس صدا و سیما هم عوض شود
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    ۱۳:۳۷. کلمات تو گزینش شدست .انگار سالومه ....داره مینوسه. مطرح شد. برو جوابت رو تو ایتالیا فرانسه و اروپا که کانون کوید هست جستجو کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس