کد خبر 1052858
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
قبض گاز هم فرصت سه ماهه برای پرداخت گرفت

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: مردم تا سه ماه می تواند قبوض گاز خود را پرداخت نکنند.

به گزارش مشرق، محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز کشور با اشاره به قرائت کنتورهای خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود،گفت: طبق گزارشات دولت مردم تا سه ماه می تواند قبوض گاز خود را پرداخت نکنند، ولی توصیه ما به هموطنان این است که حدالامکان برای جلوگیری از انباشت مبلغ پرداختی گاز خود آن را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

پرداخت قبض برق با توجه به شیوع کرونا تا چه زمانی مهلت دارد؟

او  بیان اینکه مردم برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، ادامه داد: مشترکان گاز می‌توانند با شماره ۴- ۸۱۹۷۲۵۰۱ تماس بگیرند یا حرف H را به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۱ پیامک کنند و همچنین می توانند از طریق سایت شرکت به آدرس www.tehrangasco.ir یا کافه بازار درباره مقدار مصرف و نحوه پرداخت قبوض خود مطلع شوند.

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور اضافه کرد:تا زمانی که شرایط بیماری کرونا عادی نشود کنتورخوان‌های شرکت گاز تا اطلاع ثانوی به در منازل مردم برای قرائت کنتور و محاسبه مقدار مصرف مراجعه نخواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسینی NL ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    باسلام ، حدود۴۰ ساله که قبضهای خدماتی را بمحض دریافت پرداخت می کنم ؟، چرا باتوجه به بخشنامه اخیر ودستوراکید مسئولین بلندپایه شرکتهای خدماتی رعایت نمیکنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس